Ooma

شیرم کمه ، امکانش هست زیاد بشه ؟

سلام مامانا
من ۴۲ روزه زایمان کردم ، شیرم کمه شیر کمکی هم میدم
امکانش هست با چیزایی که میگن بخورم شیرم زیاد میشه ، بخورمو تأثیر کنه ؟ بااین که ۴۲ روز گذشته ؟

17 پاسخ 489 بازدید


سر درد در بارداری

سلام من دو روزه سردرد دارم وقتی از جام بلند میشم خیلی بدتره گاهی ارمه ولی اکثرا درد میکنه. علتش چی میتونه باشه

14 پاسخ 364 بازدید


من چرا پریود نمیشم😢😢

سلام
من پنج ماه پیش دستگاه گذاشتم الان سه ماه بود که پریودیام منظم شده بود ولی این ماه هفت روزه تأخیر دارم چند روز پیشم بیبی چک گذاشتم منفی بود. از دیروز یکم ترشحات صورتی دارم ولی پریود نمیشم😫
چیکار کنم برم دکتر یا نه؟😕

10 پاسخ 541 بازدید


از چه موقع باید ورزش های بارداری رو انجام بدم؟

سلام عزیزای مهربونم
از چه موقع باید حرکت‌ها و ورزشهای بارداری رو شروع کنم که واسه زایمان بدنم آماده باشه؟ کسی میدونه؟

21 پاسخ 490 بازدید


خواندن نسخه پزشک لطفا اگه میتونید فوری کمکم کنید ممنونم

با سلام و خسته نباشید
دوستان کسی می‌تونه این نسخه رو برای من بخونه لطفا ؟

19 پاسخ 2,074 بازدید


نمونه گیری و معاینه در اوایل بارداری

سلام دوستان خوبین؟
من از دیروز زیر شکمم خفیف تیر میکشید اصلنم لک بینی نداشتم...
امروز رفتم دکتر معاینم کرد گف لک بینی داری؟گفتم ن
گف لک قهوه ای داری ازم نمونه گرف ...
کسی این مشکلو داشته؟
خیلی خطرناکه؟

79 پاسخ 650 بازدید


خانوما میاین کمک لطفا🥺🥺پهلو درد در بارداری

خانوما من هفته پنجم بارداریم از ساعت ۱۲تاحالا سمت چپ پهلوم پایین ترش و تو واژنم درد داره دراز میکسم بهترم ولی بازم درده هس شوهرم لج کرده میگه شهر دیگه نرو دکتر اینجام دستگاهاش ضعیفن صدسال نمیبینه وضعیت بچه رو ازطرفیم چون سقط داشتم و دکترام همینجا بوده حرف زمین وزمانو شنیدم
الان سوالم ایناس بتا که دادم 1439بود با این بتا امکان خارج رحمی هس ؟؟؟بعدم اینکه با این بتا وهفته امکان داره سونو ببینه که برم خیالم راحت شه
کمرمم درده کمک😭😭

63 پاسخ 353 بازدید


سونو وزن رفتم بالاخره

سلام دوستان. من امروز رفتم سونو وزن میشه کسی ببینه چطوره فردا وقت دکتر دارم البته منو هرکی میبینه میگه اگه دماغت ورم نداشت معلوم نبود بارداری چون شکمم خیلی کوچیکه نگرانم

19 پاسخ 756 بازدید


سلام خانما سوالمو جواب بدید 🙏

سلام پزشک اوما و خانومای اومایی.من هرماه دو روز بعد از تخمک گذاریم نوک سینه هام درد میکرد این ماه از موقع تخمک گذازیمم گذاشته اصلا درد ندارم و 4روز دیگه. هم موعدمه.دلیلش چیه چرا این بار نوک سینه هام درد نگرفتن.یعنی ممکنه روز تخمک گذاری هنوز نشده؟

10 پاسخ 337 بازدید


رفلکس نوزاد و درمان ان

سلام خانم دکتر و مامانای گل دخترم علایم رفلکسو داره ،مزه مزه میکنه تو خواب و حالت جویدن ،شیر خام بالا میاره،تو خواب میپره و بلند میشه از خواب یهو،بردمش دکتر براش امپرازول و شربت داده ،ولی احساس میکنم واسش مقداری که گفته بخوره خیلی زیاده خیلی اذیت میشه تا بخوره داروشا،شربتشم خیلی شیرینه حس میکنم گلوشو میزنه ،میشه راهنماییم کنید که این داروها برا نوزتد یک ماهو نیمه مناسبه یا نه ،میترسم یه موقع زیاد دارو ندم بیخود به بچه ام

23 پاسخ 2,716 بازدید


سلام عکس میزارم نگاه کنید لطفا

سلام خانما خوبید تورو خدا عکس میزارم ببینید دست و پاهای خواهرزاده من اینطوری میش خیلی بیقراری میکن همش میخارونه،شس ماهشه،هرکی تجربه ای دلره بگ چیکار باید کنیم

18 پاسخ 834 بازدید


لکه بینی هفته یازده

سلام
من از روز سیزده لکه بینی دارم اخه یه کم فعالیتم زیاد بود
دیروز خیلی کمردرد بودم امروز باز بهترم ولی یه کم دلم درد میکنه خیلی کم البته
روزی دوتا شیافم میذارم یکی صبح یکی شب
هفته ی قبلم رفتم سونو همه چیز خوب بود
هفته ی بعدم میرم سونو انتی

بنظرتون باز برم سونو شم؟ چکارکنم پزشک عزیز؟

13 پاسخ 427 بازدید


علت عقب افتادن پریود

سلام و وقت بخیر و تبریک سال جدید🌺
تاریخ آخرین پریودی من ۲۱ اسفند ۹۹ بوده و از اونجایی که هر ماه و به طور منظم دو روز به عقب میاد باید ۱۹ فروردین پریود میشدم اما با اینکه چند روزه که علائم و درد دارم اما خبری از لک و خونریزی نیست.
پانزدهم فروردین برای چکاب قبل بارداری به پزشک مراجعه کردم که آزمایشات و سونوگرافیم خوب بود اما در معاینه کمی ترشحات حبابدار که فرمودن از عفونته مشاهده شد و از اون تاریخ مصرف پماد واژینال و قرص های مترونیدازول و سفیکسیم رو شروع کردم.دیروز پماد تموم شد اما قرص رو هنوز مصرف میکنم.
میخوام بدونم آیا اینها در عقب افتادن پریود تاثیر داره یا نه؟
با تشکر🙏🏼

14 پاسخ 571 بازدید


عدد بتای پایین و مصرف دوفاستون

سلام
من روزی که هفته پنجم بارداریم تمام میشد ازمایش بتا دادم و عددش ۲۵۰ بود. دکترم گفت چند روز دیگه تیتر بتا بدم و بخاطر سابقه پی سی او برام هر ۱۲ ساعت دوفاستون تجویز کرد. این چند روز علائم خاصی ندارم جز گاهی سوزش و گرفتگی در سمت راست رحمم. ممکنه بارداری خارج از رحم باشه؟ ممکنه سقط شده و بخاطر دوفاستون نشون نمیده؟ الان ۴ روز گذشته و من این مدت دوفاستون خوردم.دکترم گفت امروز برم ازمایش تیتر بتا ولی با خودم گفتم شاید فردا برم عدد بالاتر رفته باشه. تا قبل این درد در سینه و خستگی داشتم ولی این چند روز نه درد دارم نه زود خسته میشم.
اضافه کنم که خواهرم هم در بارداری اولش عدد بتاش پایین بود.

7 پاسخ 1,155 بازدید


لکه بینی دارم،

من الان لکه بینی داشتم زود شیاف برداشتم چند ساعت یه بار باید شیاف استفاده کنم

45 پاسخ 466 بازدید


آیا زدن آمپول پروژسترون ضرر دارد؟

سلام خانم دکتر من هفته ی۲۲ بارداری هستم وبارداری من دوقلو هستش.
چند روز پیش رفتم دکتربهم آمپول پروژسترون داد گفت هفته ی یک بار بزن تا از زایمان زودرس جلوگیری کنه
دیشب تواینترنت خوندم دیدم برای جنین خیلی ضررداره
آیادرسته؟

15 پاسخ 570 بازدید


انقباض زایمان یا کاذب

خانوما من الان دوروزه شکمم خیلی سفت میشه بعضی اوقات بدون درد بعضی اوقاتم درد داره تعدادش زیاده
کمردرد و دل درد ندارم درد زایمانه؟

8 پاسخ 551 بازدید


در دوران بارداری قرص فولیک اسید و ویتامین دی را تا چ زمانی باید استفاده کرد؟؟

سلام دوستان.ممنون میشم راهنماییم کنید. چون من هفته ۱۴ هستم دکترم گف فولیک اسید پایان هنین هفته تموم کن . و ویتامین دی یک روز در میان بخور

12 پاسخ 856 بازدید


تفسیر سونو بعد زایما

سلام دوستان و دکتر عزیزم یشه سونیی که میفرستم رو تفسیر کنید؟

9 پاسخ 1,074 بازدید


قرص پرینامکس مختص شیردهی

سلام و عرض ادب
میخواستم بپرسم قرص پرینامکس که مختص دوران شیردهی هست قرص کاملی هست یا در کنارش باید مکمل های دیگه ای استفاده بشه؟ ایا در افزایش حجم و کیفیت شیر هم موثره؟ متشکرم

16 پاسخ 332 بازدید