سلام دوستان
من آزمایش دادم دکترم گفت خیلی تیروئیدت کم کار
دارو لووتیروکسین داده از فردا روزی یه دونه بخورم
آیا کم کاری خطرناک؟تا الان نمیدونستم
پرسش (1400/03/17):
کم کاری تیروئید در هفته من
384
26
1400/03/17
سوال کننده
0
1400/03/17
سوال کننده

0
1400/03/17
yasi
برو دکتر سرخود دارو نخور از خودت
0
1400/03/17
سوال کننده
دکتر دارو داد
0
1400/03/17
سوال کننده
خیلی خطرناک تو این هفته کم کاری ؟
0
1400/03/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
کلا تیروئید در کل بارداری مهمه
0
1400/03/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
اما با دارو کنترل میشه
الان سوالات برای اینه که دارو نخوری؟
الان سوالات برای اینه که دارو نخوری؟
0
1400/03/17
سوال کننده
نه سوالم اینه خطرناک تیروئید؟
من تا الان نمیدونستم ایا واسه جنین مشکلی پیش اومده؟
من تا الان نمیدونستم ایا واسه جنین مشکلی پیش اومده؟
0
1400/03/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
تو ازمایشات تا به حال اوکی بوده؟
1
1400/03/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
اگر میتونی برو متخصص غدد
ببین برای من الان 1.4 دکتر زنان میگه خوبه ولی متخصص غدد گفته همچنان روزی یه دونه قرص یه روز در هفته هم دوتا قرص
ببین برای من الان 1.4 دکتر زنان میگه خوبه ولی متخصص غدد گفته همچنان روزی یه دونه قرص یه روز در هفته هم دوتا قرص
0
1400/03/17
سوال کننده
قبل بارداری آزمایش دادم
دکتر چیزی نگفت
الان اولین بار بود تو بارداری آزمایش دادم
دکتر چیزی نگفت
الان اولین بار بود تو بارداری آزمایش دادم
0
1400/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
ااا تو ازمایش اولیه بارداری هم هست تیروئید
0
1400/03/17
سوال کننده
من ندادم دکتر برام ننوشت
0
1400/03/17
یکتا (مامان نلین ❤️)
داروتو بخور چیزی نیست هممون تیروئید رو داریم که با قرص کنترلش میکنیم
1
1400/03/17
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/17
محدثه .
برا من ۸ بود از دکترم پرسیدم خطر داره مغزش اسیب ندیده ؟؟ انقد خندید بهم گف نه بالا ۱۰۰ اسیب میزنه
0
1400/03/17
سوال کننده
عه واقعا مرسی
1
1400/03/17
محدثه .
اره عزیزم نگران نباش. فدات
0
1400/03/17
سوال کننده
یکتا جان قرصت دوز داره؟
1
1400/03/18
مامان آوا ق۱۳۷۰
تیرویید بالای ۱۰ خطرناکه.نگران نباش فقط برو زیر نظر دکتر غدد
0
1400/03/18
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/18
پزشک اوما
سلام تحت نظر متخصص غدد باشید و قرص لووتیروکسین بخورید نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟




