Ooma

زور زدن و مدفوع نکردن نوزاد

سلام خانوما و دکتر اوما
دخترم یک ماهو نیمشه روزی یه وعده شیرخشک میدم بهش
همش زور میزنه و دلپیچه داره میخاد مدفوع کنه ولی نمیتونه . یخرده خیلی کم مدفوعش سفته ... شیافش ک میکنم مدفوع میکنه آروم میشه. راه حلی هست ک دلپیچه رو از بین ببره و بتونه راحت مدفوع کنه؟خیییلی بیقراری میکنه
بهش قطره پدی لاکت و کولیک اید هم میدم

15 پاسخ 687 بازدید


تفسیر جواب آزمایش سلفری

لطفا جواب ازمایشمو ببینید اون پایین خارجی نوشته چیه توضیح بدید

17 پاسخ 7,940 بازدید


وزن نوزاد دو ماهه

سلام خانما و پزشک محترم وزن نوزادی که موقعه تولد ٣٣٠٠ بوده باید دوماهگی چقد باشع?خانما نی نی شما تو دوماهگی چن کیلو بود????

47 پاسخ 606 بازدید


مامانای که بچه هاشون رفلاکسی بود یه لحظه میاین

سلام وقت بخیر دختر من 3ماه 22 روزش هستش و شدیدا رفلاکس داره دارو هم اثر نمیکنه شیر ar نمیخوره غذای کمکی از کی شروع کردین از چی شروع کردین

17 پاسخ 591 بازدید


افزایش وزن ماه هفتم

سلام دوستان و دکتر اوما
من هفته 21 وزنم 74 بود کلا تو اون پنج ماه پنج کیلو اضافه کرده بودم
الان که 26هفته و دو روزم وزنم 80.5 کیلو شده
بهداشت گفت وزنت خیلی زیاد شده
بنظرتون چیکار کنم خیلی نگرانم اینجوری پیش بره تا سه ماهە دیگه میترکم که هیچ نمیتونم زایمانم کنم😢

کی اینجوری بوده چجوری کنترلش کرده؟

51 پاسخ 624 بازدید


گروه چت بارداری در تلگرام کسی داره؟

سلام دوستان گلم کسی تو تلگرام گروه چت بارداری داره لینک بده ممنون میشم

5 پاسخ 923 بازدید


خانمایی که۳۷،۳۸هفته هستن ،خانمای نزدیک زایمان بیاید

سلام خانمای عزیز،من تو۳۷هفته و۵روزهستم،بخاطردیابتم وانسولین دکترم گفتن۳۸هفته ختم بارداریه
دیروزدفتم دکترگفتش که تاپنج شنبه یعنی۲اردیبهشت وقت دارم آخرش،گفت تااون موقع اگ دردم...گرفت برم بیمارستان اگرم نگرفت ک۵شنبه برم،سونوهم نوشت برام رفتم انجام دادم،معاینه لگن اینام انجام ندادببینه طبیعیم یاسز،ولی گفتن فعلامیتونی طبیعی زایمان کنی
بنظرتون من پیاده روی کنم؟چون تاحالانداشتم،چیکاربایدبکنم
اگه تا۵شنبه دردم نگرفت سزارین میشم؟

40 پاسخ 475 بازدید


تغذیه در دوران بارداری

هفته ۳۴ بارداری هستم.خوردن گیاه شنگ(شینگه)در بارداری مضر هست؟

22 پاسخ 636 بازدید


درد در تخمدان چپ

بچه ها من هفته هفتم. الان نیم ساعتیه تخمدان چپم و همون حوالی درد دارم. خطرناکه؟ چیکار کنم بنظرتون؟

4 پاسخ 539 بازدید


ازکی شروع کنم به ورزش وفعالیت

سلام خانماودکتراوما
من ازکی شروع کنم به پیاده روی وورزش وفعالیت که زایمانم راحت وسریع باشه؟؟

6 پاسخ 429 بازدید


غلت زدن و نشستن نوزاد

سلام. نوزاد شش ماهه دارم که روی شکم غلت میزنه و قادر هست سرش رو بالا نگه داره . اما نمیدونم چرا بعد از چند دقیقه اکثرا بالا میاره. و اینکه قادر نیست وقتی رو شکم هست برگرده به کمر فقط برای استراحت خودش سرش رو میزاره رو زمین دوباره دست هاش رو می گیره و سرش رو بالا نگه میداره. به خاطر همین زیاد نمیزارم غلت بزنه چون بالا میاره یعنی طبیعی هست ؟ لطفا اگر اطلاع دقیق دارید پاسخ بدید از پزشک اوما هم در خواست دارم حتما جواب من بده. حتی وقتی رو پا می شونمش باز هم بالا میاره.

3 پاسخ 655 بازدید


خانوما این جواب غربالگری منه خواهشن بگین مشگلی دارم یا نه استرس دارم

خانوما بگین استرس دارم لطفا

47 پاسخ 458 بازدید


هرکی بلده بیادغربالگری منوتفسیرکنه

بالا گفتم دیگه

12 پاسخ 506 بازدید


سلام کسی میتونه این نسخه رو بخونه

با عرض سلام خدمت دوستان رفتم داروخونه داروهای پسرمو بگیرم فقط دو داروشو تونست تشخیص بده گف بقیه مشخص نیس حالا کسی هست بتونه این نسخه رو بخونه ☺

18 پاسخ 432 بازدید


اندازه ی بطن نیم کره ی چپ و راست نوزاد

با سلام ببخشید من 33 هفته هستم و سونوگرافی ک انجام دادم تو سونو گفتن یکی از نیم کره ها6.3 میلیمتر و یکی دیگه9میلیمتر خیلی نگرانم و در ضمن داخل سونو گرافی اومده ک بعد از تولد باید توسط دکتر مغز و اعصاب ویزیت بشه خیلی نگرانم از ممتخصصانتون میخوام راهنمایی م کنن، ممنون

8 پاسخ 549 بازدید


تغییرات واژن در بارداری

سلام..من هفته ۱۶ بارداری هستم.۲..۳ روزی هست که ترشحم خیلی کم در اصل صفر شده و واژنم خشکه..و این خشکی داره اذیتم میکنه و یه حالت سوزش داره..اینکه ترشحم کم شده دلیلش چی میتونه باشه.خوبه یا بده ؟؟

4 پاسخ 946 بازدید


سلام کسی هست در شش ماهگی درد پریودی داشته باشه من همش حس می کنم که می خوام پریود بشم خیلی می ترسم

با سلام کسی هست که درد پریودی یا احساس پریود شدن داشته باشه

37 پاسخ 601 بازدید


سلام . ی لحظه بیایید کارتون دارم

من قبلا هم‌گفتم با سه روز تا خیر شدم ولی دوروز اول استحاتضه متوسطه بود دیروز هم استحاصه قلیله بود امروزم که خودمو بررسی داخل واژنی کردم کوچولو قهوه ای فقط رو دستمال بود همین دوماه هم‌هست از۵ تا ۹ قرص کلومیفن مصرف میکنم .
ممکنه از اون باشه ؟.
یا اصلا ممکنه باردارباشم .؟
دیروز بببی‌چک ویرو زدم ده دقیقه بعد ی خط افتاد وبعد نیم ساعت دیگه ی خط دیگه .
امروزم‌همون مارک زدم اصلا هیچی نشون نداد .

177 پاسخ 662 بازدید


چه مراقبتهایی بعد سرکلاژ لازمه؟

سلام بچه ها، من شنبه میشم ۱۶ هفته و ۳ روز و قراره سرکلاژ کنم چه مراقبتهایی لازمه؟کسی میدونه هزینه عملش تو سال ۱۴۰۰ چقدره؟

32 پاسخ 528 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم لطفا

سلام
خانم ها و پزشک اوما میشه این آز اسپرم رو برام تفسیر کنید
خودم حس میکنم حرکت یکم کمه.
نظرتون؟؟؟؟

20 پاسخ 6,186 بازدید