زور زدن و مدفوع نکردن نوزاد
سلام خانوما و دکتر اوما
دخترم یک ماهو نیمشه روزی یه وعده شیرخشک میدم بهش
همش زور میزنه و دلپیچه داره میخاد مدفوع کنه ولی نمیتونه . یخرده خیلی کم مدفوعش سفته ... شیافش ک میکنم مدفوع میکنه آروم میشه. راه حلی هست ک دلپیچه رو از بین ببره و بتونه راحت مدفوع کنه؟خیییلی بیقراری میکنه
بهش قطره پدی لاکت و کولیک اید هم میدم
تفسیر جواب آزمایش سلفری
لطفا جواب ازمایشمو ببینید اون پایین خارجی نوشته چیه توضیح بدید
وزن نوزاد دو ماهه
سلام خانما و پزشک محترم وزن نوزادی که موقعه تولد ٣٣٠٠ بوده باید دوماهگی چقد باشع?خانما نی نی شما تو دوماهگی چن کیلو بود????
مامانای که بچه هاشون رفلاکسی بود یه لحظه میاین
سلام وقت بخیر دختر من 3ماه 22 روزش هستش و شدیدا رفلاکس داره دارو هم اثر نمیکنه شیر ar نمیخوره غذای کمکی از کی شروع کردین از چی شروع کردین
افزایش وزن ماه هفتم
سلام دوستان و دکتر اوما
من هفته 21 وزنم 74 بود کلا تو اون پنج ماه پنج کیلو اضافه کرده بودم
الان که 26هفته و دو روزم وزنم 80.5 کیلو شده
بهداشت گفت وزنت خیلی زیاد شده
بنظرتون چیکار کنم خیلی نگرانم اینجوری پیش بره تا سه ماهە دیگه میترکم که هیچ نمیتونم زایمانم کنم😢
کی اینجوری بوده چجوری کنترلش کرده؟
گروه چت بارداری در تلگرام کسی داره؟
سلام دوستان گلم کسی تو تلگرام گروه چت بارداری داره لینک بده ممنون میشم
خانمایی که۳۷،۳۸هفته هستن ،خانمای نزدیک زایمان بیاید
سلام خانمای عزیز،من تو۳۷هفته و۵روزهستم،بخاطردیابتم وانسولین دکترم گفتن۳۸هفته ختم بارداریه
دیروزدفتم دکترگفتش که تاپنج شنبه یعنی۲اردیبهشت وقت دارم آخرش،گفت تااون موقع اگ دردم...گرفت برم بیمارستان اگرم نگرفت ک۵شنبه برم،سونوهم نوشت برام رفتم انجام دادم،معاینه لگن اینام انجام ندادببینه طبیعیم یاسز،ولی گفتن فعلامیتونی طبیعی زایمان کنی
بنظرتون من پیاده روی کنم؟چون تاحالانداشتم،چیکاربایدبکنم
اگه تا۵شنبه دردم نگرفت سزارین میشم؟
تغذیه در دوران بارداری
هفته ۳۴ بارداری هستم.خوردن گیاه شنگ(شینگه)در بارداری مضر هست؟
درد در تخمدان چپ
بچه ها من هفته هفتم. الان نیم ساعتیه تخمدان چپم و همون حوالی درد دارم. خطرناکه؟ چیکار کنم بنظرتون؟
ازکی شروع کنم به ورزش وفعالیت
سلام خانماودکتراوما
من ازکی شروع کنم به پیاده روی وورزش وفعالیت که زایمانم راحت وسریع باشه؟؟
غلت زدن و نشستن نوزاد
سلام. نوزاد شش ماهه دارم که روی شکم غلت میزنه و قادر هست سرش رو بالا نگه داره . اما نمیدونم چرا بعد از چند دقیقه اکثرا بالا میاره. و اینکه قادر نیست وقتی رو شکم هست برگرده به کمر فقط برای استراحت خودش سرش رو میزاره رو زمین دوباره دست هاش رو می گیره و سرش رو بالا نگه میداره. به خاطر همین زیاد نمیزارم غلت بزنه چون بالا میاره یعنی طبیعی هست ؟ لطفا اگر اطلاع دقیق دارید پاسخ بدید از پزشک اوما هم در خواست دارم حتما جواب من بده. حتی وقتی رو پا می شونمش باز هم بالا میاره.
خانوما این جواب غربالگری منه خواهشن بگین مشگلی دارم یا نه استرس دارم
خانوما بگین استرس دارم لطفا
هرکی بلده بیادغربالگری منوتفسیرکنه
بالا گفتم دیگه
سلام کسی میتونه این نسخه رو بخونه
با عرض سلام خدمت دوستان رفتم داروخونه داروهای پسرمو بگیرم فقط دو داروشو تونست تشخیص بده گف بقیه مشخص نیس حالا کسی هست بتونه این نسخه رو بخونه ☺
اندازه ی بطن نیم کره ی چپ و راست نوزاد
با سلام ببخشید من 33 هفته هستم و سونوگرافی ک انجام دادم تو سونو گفتن یکی از نیم کره ها6.3 میلیمتر و یکی دیگه9میلیمتر خیلی نگرانم و در ضمن داخل سونو گرافی اومده ک بعد از تولد باید توسط دکتر مغز و اعصاب ویزیت بشه خیلی نگرانم از ممتخصصانتون میخوام راهنمایی م کنن، ممنون
تغییرات واژن در بارداری
سلام..من هفته ۱۶ بارداری هستم.۲..۳ روزی هست که ترشحم خیلی کم در اصل صفر شده و واژنم خشکه..و این خشکی داره اذیتم میکنه و یه حالت سوزش داره..اینکه ترشحم کم شده دلیلش چی میتونه باشه.خوبه یا بده ؟؟
سلام کسی هست در شش ماهگی درد پریودی داشته باشه من همش حس می کنم که می خوام پریود بشم خیلی می ترسم
با سلام کسی هست که درد پریودی یا احساس پریود شدن داشته باشه
سلام . ی لحظه بیایید کارتون دارم
من قبلا همگفتم با سه روز تا خیر شدم ولی دوروز اول استحاتضه متوسطه بود دیروز هم استحاصه قلیله بود امروزم که خودمو بررسی داخل واژنی کردم کوچولو قهوه ای فقط رو دستمال بود همین دوماه همهست از۵ تا ۹ قرص کلومیفن مصرف میکنم .
ممکنه از اون باشه ؟.
یا اصلا ممکنه باردارباشم .؟
دیروز بببیچک ویرو زدم ده دقیقه بعد ی خط افتاد وبعد نیم ساعت دیگه ی خط دیگه .
امروزمهمون مارک زدم اصلا هیچی نشون نداد .
چه مراقبتهایی بعد سرکلاژ لازمه؟
سلام بچه ها، من شنبه میشم ۱۶ هفته و ۳ روز و قراره سرکلاژ کنم چه مراقبتهایی لازمه؟کسی میدونه هزینه عملش تو سال ۱۴۰۰ چقدره؟
تفسیر آزمایش اسپرم لطفا
سلام
خانم ها و پزشک اوما میشه این آز اسپرم رو برام تفسیر کنید
خودم حس میکنم حرکت یکم کمه.
نظرتون؟؟؟؟




