آزمایشات سیستم ایمنی بدن
سلام خانم دکتر آزمایش سیستم ایمنی بدن دادم لطفا برام توضیح بدین کدوم فاکتور مشکل داره؟ممنون میشم😍😍😘😘
احتقان بینی نوزاد ۴ ماهه
سلام دوستان پسر من ۴ ماه و نیمه ست
شب ها که میخوابه صبح دیگه با احتقان شدید بینی از خواب بیدار میشه طوری که به قطره ی بینی ام جواب نمیده اصلا
گهواره ش هم گوشه ی اتاق اصلا باد مستقیم کولر بهش نمی خوره اما بازم اینطور میشه خیلی دست و پا می زنه بدجور بینی ش کیپ میشه
سلام دخترا بیایین زود
دخترا به شدت عطسه دارم و آب دماغ شدم من هر سال فصلی حساسیت دارم بنظرتون حساسیت هست یا سرما خوردگی خیلی میترسم همش عطسه میکنم بنظرتون میتونم لوراتادین 10مصرف کنم خیلی اذیتم
خانما لطفا راهنماییم کنید
سلام خانما من الان یه هفته هست ترشح ابکی شفاف دارم بدون خارش و بدون بو.دلیلش چی میتونه باشه روز 31سیکلمم هست کسی میدونه راهنماییم کنه.ممنون
لانه گزینی چه جوریه
سلام حالتونخوبه.
من امروز با سه روز تاخیر فک کنم شدم ولی نمیدونم پریود یا نه اما مثل ماه قبل نیست .
میخاستم ببینم لانه گزینی چه جوریه مثل پریود است ؟
ماه اول اقدام ب بارداری
سلام دوستای عزیز
این ماه قصد اقدام ب بارداری دارم اگه میشه راه کاری بلدین ک احتمال بارداری تو ماه های اول و بیشتر میکنه بهم بگین
کیست اندومتریوما حاملگی رخ میده
سلام دوستان . من کیست اندو دارم و با لتروزل و امپول ازاد سازی باردار شدم و سقط شد . میخاسم بدونم کسی اینجا کیست اندومتریوماداشته و حامله شده باشه . دوباره تصمیم دارم اقدام کنم
تفسیر آزمایشات و سونو
آزمایش و سونو NT لطفا تفسیر شود
دفع پروتئین در بارداری 🚫🚫
سلام به دکتر اوما و خانمهای اومایی لطفا آزمایش منو تحلیل کنید
و اینکه کدومتون دفع پروتئین داشته در بارداری و چقدر ممکن خطر داشته باشه
ترو خدا جواب بدین خیلی استرس گرفتتم
الان دکترمم نیستش تا هفته آینده اگه خیلی ضروریه برم یه متخصص دیگه به نظرتون
کلاس رانندگی در هفته هشتم بارداری
سلام
من اعتبار کلاس رانندگیم تا دوماه دیگه تموم میشه آیا میتونم کلاس عملی رانندگی شرکت کنم تا گواهیناممو بگیرم
کم شدن اب دورجنین هفته ۳۵ بارداری
سلام سونوی ۳۵هفته رو نشون متخصصم دادم میگه اب دورش زیادبدنیست میشه صبرکردتازمان زایمان بنظرتون واسه بچه مشکلی پیش نمیاد میترسم چیزیش بشه دکترم که حرفی ازختم بارداری و این چیزا نزد گفت هنوز وقت داری.
سلام بچه ها خوبین؟ من یکهفته پیش با مارکویرو بیبی زدم ی خز اولس بعد شش هفت دقی
سلام بچه ها خوبین؟
من یکهفته پیش با مارکویرو بیبی زدم ی خط اولش بعد شش هفت دقیقه افتاد اون یکی هم بعد چهل دقیقه فرستادم اینجا تواوما گفتند مثبته .
خب حالا ۶ روزه قراره برم ی بیبی چک بگیرم ۵ دقیقه فاصلس ولی نمیرم یعنی خونسردم که نمیرم شوهرمم میگه ول کن فعلا😂😂😂
لکه بینی بعد از سونوگرافی واژینال
سلام دوستان لطفا جواب منو بدین خیلی نگرانم
من طبق اوما باید ۷ هفته باشم شنبه رفتم سونو ساک بارداری دیده نشد دکتر برام دوباره بتا نوشت وسونو واژینال امروز رفتم ازمایشم ۴۵۶ بود سونو هم یه ساک کوچک دید هفته ام رو زد ۴ هفته و۵ روز برام زده قبلش لکه بینی هیچی نداشتم از نیم ساعت پیش لکه بینی خیلی کم ابکی دارم این بخاطر سونو یا چیز دیگه است باید چکار کنم
اسهال نوزاد چهار ماهه
سلام بچه م روزی یک بار ولی به صورت کاملا شل و بدون قوام شکمش کار میکنه میخواستم بدونم این اسهال حساب میشه یا نه؟قبلا روزی چهار بار به همین صورت بود دکتر قطره رامنوفلور و شیرخشک آ ال ۱۱۰ داده شده یک بار خواستم بدونم اسهاله یا نه؟واکسن چهارماهگیشو میتونه بزنه یا نه؟
تعقیر نکردن زیاد سینه
سلام خانوما من سینه هام درد نمیکنن اصلا فقط نوکش یکم موقع دست زدن درد میگیره و خیییییلییییی کم بزرگ شدن نوکشم یه مقدار بزرگ شده ولی برعکس هالش خیلی بزرگ شده
این مدلی طبیعیه؟؟ اخه شنیدم باید سینه متورم و بزرگ بشه و سنگین بشه و دردناک باشه که برا من نیست اینجوری🤨
قرص تیرویید در دوران بارداری ضرر داره؟
سلام و خسته نباشید ..
من امروز متوجه شدم ک باردارم .. من روزی یه نصفه قرص تیرویید استفاده میکنم .. میخواستم ببینم قرص تیروییدم و ادامه بدم یا باید قطعش کنم ..
ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏💚
اقدامات قبل و بعدانتقال جنین چیه؟
سلام ۵ ساله اقدامم.برای اولین بار میخوام انتقال بدم.سال ۹۸ تخمک کشی کردم که هایپر شدم.قبل و بعد تخمک کشی چه کارهایی کنم تا احتمال مثبت شدنش بالاتر بره.ممنون
هزینه ی پاپ اسمیر ازاد
سلام دوستان خوبید
کسی تازگیا پاپ اسمیر داده آزاد هزینش چقدره؟؟
هفته سی و شش بارداری هستم بند ناف دور گردن یه دور پیچیده کسی تجربه داره
سلام من قرار بود تاریخ طبیعیم سه خرداد باشه اما چون دیابت داشتم بچه درشت شده تاریخ که باید سی چهار هفته تمام رو میداد داره سیو پنج و دوهفته رو میده یعنی تو هفته سی و شش هستم
بند ناف دور گردن بچه یه دور پیچیده
خیلی نگرانم هنوز نرفتم دکتر تازه جواب رو گرفتم
قطره اد یا مولتی ویتامین و اهن
سلام یه سوال دارن قطره اد یا مولتی ویتامین و اهن رو چه تایمی هز روز بدیم خوبه؟؟




