سلام خانم دکتر ممنون میشم زود پاسخگو باشین
سلام خوبین .خانم دکتر من پسرم ۳ماه و ۱۷ روزشه . رفلاکس داره ولی دکتر براش دارو ننوشتچون زیااااد بالا میاورد دکتر براش آپتامیل اچ آ نوشت ولی بازم فرق نکرد . بچمم شیر خودمو میخوره فقط شبا ۴ پیمانه شیر خشک میدم که شبو راحت بخوابه . هم شیر خودمو بر میگردونند هم شیرخشک .از اینجا پرسیدم گفتین ببلاک ar بده . از وقتی این شیر خشک میدم خیلی کمتر هم شیر خودمو و شیر خشکو بر میگردونه . الان شیر خشک تموم شده دوباره ببلاک arبدم یا ببلاک ساده ؟؟؟؟
ممنون
بارداری و سرکار رفتن
بنده یه شرکت دولتی قرارداد بستم و حیفم میاد ول کنم الان 8 هفتمه و باحال تهوع میرم و میام آمپول پروژسترون هم میزنم کارم هم پشت میزه ولی راهم دوره سرویس محل کار همش بالا پایین میشه خطر نداره واسه بچه
معده درد و اسهال در بارداری
سلام خانم دکتر،من 2هفته هست رفلاکس دارم ،از دیشب هم ساعت 8شب یهو معده درد شدم و رفتم سرویس گلاب ب روتون اسهال شدم،یبارم 9ساعت بعدش دوباره معدم درد گرفت رفتم سرویس،البته اینبار ابکی نبود مدفوعم ولی شل بود،خداروشکر استفراغ و حالت تهوع ندارم،الان با توجه ب اینکه امروز 31هفته بارداری شدم،خدایی نکرده مشکل زایمان زودرس نباشه یوقت؟چه چیز استفاده کنم زودتر خوب شم؟
دادن غذای کمکی به نوزاد
من دخترم ۳۲۰۰ به دنیا اومده الان ۸۳۰۰ گرم هست
بهش غذای کمکی بدم
پایان ۶ ماه میشه فرنی داد یا اول ۶ ماه الان ۵ ماه و ۲ روزشه
شبا برای شیر بیدار میشه ولی قبلاً تا صبح میخوابید
نتیجه تفسیر آزمایش کودک
سلام خانم دکتر عزیز میشه ازمایش رو برام تفسیر کنید یا نتیجه ازمایش که نشان میده واگیر دار هستش چه نکاتی باید رعایت بشه ایا نگران کننده هست لطفا راهنمایی کنید
تیروئید دوران بارداری سه ماهه اول
سلام وقتتون بخیر
من دو ماهم تموم شده آزمایش دادم متوجه شدم tsh 4.36 و total t4 10.3 هستش نگرانم برا جنین خطرناک باشه تورو خدا کمکم کنید کسی بوده این مشکل رو داشته باشه ،دکترمم نیستش همه جا امروز تعطیله نمیدونم چکار کنم
سلاک کسی بوده لتروزل بخوره بعد علائم نداشته باشه ۶روز مونده به موعد👇👇
اصلا علائم ندارم اصلا حامله شدم ندشدم چجوریه فقط یه گهگاهی تخمدان سمت راستم یکم با خط شرتم درد میگیره میریزه به ران پام همین اخه اونبار برای اول خوردم درد داشتم تیرکشیدن زیردلم اینا با انقباض تخمدان سمت چپم موقع دراز کشیدن به چپ همین
بی بی چک مارک ویور یا وندفو
سلام خانما کدوم مارک بهتره و بعد از چند روز تاخیر دقیق نشون میده
ازمایش بارداری بیاید نگاه کنید
دوستای گلم بیاید بگید بهم ببینم مثبت یا منفی استرس گرفتم
مولتی ویتامین و آهن خوشمزه
سلام
مولتی ویتامین و اهن میم میدم بالا میاره
چه مارکی بدم
برداشتن فیبرم هنگام زایمان
سلام به همگی دخترا کسی بوده موقع زایمان فیبرم رو هم برداشته باشه ،میخوام بدونم بعدش خیلی درد داره ،یعنی دوتا عمل ب حساب میاد.
پریا که لکه بینی داری و شیاف مصرف میکنی
پربان جان که تو هفته ۱۳ هستی و لکه بینی داری تاپیک زدم بیای سوال داشتم ؟؟؟؟
ماساژپرینه با روغن زیتون
سلام..
برای ماساژ پرینه چه نوع روغن زیتونی مناسبه؟
اگربعدش نزدیکی انجام بشه اشکالی نداره؟
می شه از این هفته بدون جلوگیری نزدیکی داشت؟
سلام ختنه نوزاد در ۳ماهگی با روش لیزر و اینکه چکارایی باید قبل بعدش انجام داد ؟
سوال دومم اینه ک پسرم خیلی شیر بالا میاره رفلاکس داره با قطره هم زیاد جوابگو نیست من چیکار کنم کمتر بشه رفلاکسش ؟؟؟
بعد اینکه پسرم شیر خشک ببلاک کامفورت میخوره هم شیر خودمو
چقدر فاصله بدم این دوتارو ک دل درد نشه
مثلا شیر خشکک میخوره ۱۰دقه بعدش بیدار میشه گریه میکنه باید شیر خودمو بخوره کبخوابه باید چیکار کنم ؟؟؟
ب سوالاتم جواب بدید با تشکر 😁😁🤎🤍🐥
دکترجان ودوستان میشه آزمایشات منوتفسیرکنید
سلام عزیزان میشه آزمایشمونگاه کنیدیکم نگران Rubellaهستم
همون آزمایش سرخچه هستش؟بالازده؟جلوش که Hزده نشونه چیه ؟
امپول پروژسترون به جای شیاف پروژسترون
سلام
من لکه بینی دارم
سونو ان تی که چند روز پیش انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم
طول سرویکسم خوب بود، هماتومم نداشتم..
ولی همچنان لکه بینی دارم
دکتر قبلا برام شیاف تجویز کرد، الان هروقت شیاف میذارم دچار خارش شدید میشم اصلا نمیتونم تحمل کنم
پزشک عزیز لطفا بگین میشه جای شیاف،امپولشو بزنم؟
بارداری با رابطه ازمقعد
سلام.دوره هام ۲۸تا۳۲ روزس بعد ۱۰اسفند پریود شدم ۲ فروردین رابطه از مقعد داشتم بدون هیچ تماسی با واژن ولی نمیدونم که منی سر خورده طرف واژن دسترسیم اصلا به داروخونه ندارم ۴ روز بعدش صبش خواب داشتم البته شبش قرص سرما خوردگی خوردم کمکم کنید
دیدن لک در سه ماهه اخر بارداری
سلام
کسی میتونه راهنماییم کنه ؟ من الان رفتم دسشویی خودمو خشک کردم دستمال خونی شد. خونریزی نداشتما ولی وقتی خودمو خشک کردم به اندازه شاید یه سانت خونی شد و صورتی یا کمرنگ هم نبود . قرمز بود. یکم نگران شدم .
رژیم غذای بعد انتقال جنین
من چند روز دیگه انتقال دارم.اگه کسی تجربه داره میتونه راهنمایی کنه که بعد انتقال چه غذاهایی بخورم بهتره؟
مامانای نوزاد یک ماهه یه لحظه بیاین
سلام نوزادان شما موقع شیر خوردن چقد زمان میبره میک میزنن چند بار در روز شیر میخورن




