Ooma

سلام خانم دکتر ممنون میشم زود پاسخگو باشین

سلام خوبین .خانم دکتر من پسرم ۳ماه و ۱۷ روزشه . رفلاکس داره ولی دکتر براش دارو ننوشتچون زیااااد بالا میاورد دکتر براش آپتامیل اچ آ نوشت ولی بازم فرق نکرد . بچمم شیر خودمو میخوره فقط شبا ۴ پیمانه شیر خشک میدم که شبو راحت بخوابه . هم شیر خودمو بر میگردونند هم شیرخشک .از اینجا پرسیدم گفتین ببلاک ar بده . از وقتی این شیر خشک میدم خیلی کمتر هم شیر خودمو و شیر خشکو بر میگردونه . الان شیر خشک تموم شده دوباره ببلاک arبدم یا ببلاک ساده ؟؟؟؟
ممنون

18 پاسخ 337 بازدید


بارداری و سرکار رفتن

بنده یه شرکت دولتی قرارداد بستم و حیفم میاد ول کنم الان 8 هفتمه و باحال تهوع میرم و میام آمپول پروژسترون هم میزنم کارم هم پشت میزه ولی راهم دوره سرویس محل کار همش بالا پایین میشه خطر نداره واسه بچه

14 پاسخ 719 بازدید


معده درد و اسهال در بارداری

سلام خانم دکتر،من 2هفته هست رفلاکس دارم ،از دیشب هم ساعت 8شب یهو معده درد شدم و رفتم سرویس گلاب ب روتون اسهال شدم،یبارم 9ساعت بعدش دوباره معدم درد گرفت رفتم سرویس،البته اینبار ابکی نبود مدفوعم ولی شل بود،خداروشکر استفراغ و حالت تهوع ندارم،الان با توجه ب اینکه امروز 31هفته بارداری شدم،خدایی نکرده مشکل زایمان زودرس نباشه یوقت؟چه چیز استفاده کنم زودتر خوب شم؟

5 پاسخ 393 بازدید


دادن غذای کمکی به نوزاد

من دخترم ۳۲۰۰ به دنیا اومده الان ۸۳۰۰ گرم هست
بهش غذای کمکی بدم
پایان ۶ ماه میشه فرنی داد یا اول ۶ ماه الان ۵ ماه و ۲ روزشه
شبا برای شیر بیدار میشه ولی قبلاً تا صبح میخوابید

3 پاسخ 499 بازدید


نتیجه تفسیر آزمایش کودک‌

سلام خانم‌ دکتر عزیز میشه ازمایش رو برام تفسیر کنید یا نتیجه ازمایش که نشان میده واگیر دار هستش چه نکاتی باید رعایت بشه ایا نگران کننده هست لطفا راهنمایی کنید

5 پاسخ 1,376 بازدید


تیروئید دوران بارداری سه ماهه اول

سلام وقتتون بخیر
من دو ماهم تموم شده آزمایش دادم متوجه شدم tsh 4.36 و total t4 10.3 هستش نگرانم برا جنین خطرناک باشه تورو خدا کمکم کنید کسی بوده این مشکل رو داشته باشه ،دکترمم نیستش همه جا امروز تعطیله نمیدونم چکار کنم

23 پاسخ 359 بازدید


سلاک کسی بوده لتروزل بخوره بعد علائم نداشته باشه ۶روز مونده به موعد👇👇

اصلا علائم ندارم اصلا حامله شدم ندشدم چجوریه فقط یه گهگاهی تخمدان سمت راستم یکم با خط شرتم درد میگیره میریزه به ران پام همین اخه اونبار برای اول خوردم درد داشتم تیرکشیدن زیردلم اینا با انقباض تخمدان سمت چپم موقع دراز کشیدن به چپ همین

29 پاسخ 854 بازدید


بی بی چک مارک ویور یا وندفو

سلام خانما کدوم مارک بهتره و بعد از چند روز تاخیر دقیق نشون میده

142 پاسخ 3,388 بازدید


ازمایش بارداری بیاید نگاه کنید

دوستای گلم بیاید بگید بهم ببینم مثبت یا منفی استرس گرفتم

33 پاسخ 999 بازدید


مولتی ویتامین و آهن خوشمزه

سلام
مولتی ویتامین و اهن میم میدم بالا میاره
چه مارکی بدم

12 پاسخ 1,314 بازدید


برداشتن فیبرم هنگام زایمان

سلام به همگی دخترا کسی بوده موقع زایمان فیبرم رو هم برداشته باشه ،میخوام بدونم بعدش خیلی درد داره ،یعنی دوتا عمل ب حساب میاد.

23 پاسخ 482 بازدید


پریا که لکه بینی داری و شیاف مصرف میکنی

پربان جان که تو هفته ۱۳ هستی و لکه بینی داری تاپیک زدم بیای سوال داشتم ؟؟؟؟

79 پاسخ 566 بازدید


ماساژپرینه با روغن زیتون

سلام..
برای ماساژ پرینه چه نوع روغن زیتونی مناسبه؟
اگربعدش نزدیکی انجام بشه اشکالی نداره؟
می شه از این هفته بدون جلوگیری نزدیکی داشت؟

6 پاسخ 674 بازدید


سلام ختنه نوزاد در ۳ماهگی با روش لیزر و اینکه چ‌کارایی باید قبل بعدش انجام داد ؟

سوال دومم اینه ک پسرم خیلی شیر بالا میاره رفلاکس داره با قطره هم زیاد جوابگو نیست من چیکار کنم کمتر بشه رفلاکسش ؟؟؟
بعد اینکه پسرم شیر خشک ببلاک کامفورت می‌خوره هم شیر خودمو
چقدر فاصله بدم این دوتارو ک دل درد نشه
مثلا شیر خشک‌ک میخوره ۱۰دقه بعدش بیدار میشه گریه می‌کنه باید شیر خودمو بخوره ک‌بخوابه باید چیکار کنم ؟؟؟

ب سوالاتم جواب بدید با تشکر 😁😁🤎🤍🐥

35 پاسخ 621 بازدید


دکترجان ودوستان میشه آزمایشات منوتفسیرکنید

سلام عزیزان میشه آزمایشمونگاه کنیدیکم نگران Rubellaهستم
همون آزمایش سرخچه هستش؟بالازده؟جلوش که Hزده نشونه چیه ؟

11 پاسخ 351 بازدید


امپول پروژسترون به جای شیاف پروژسترون

سلام
من لکه بینی دارم
سونو ان تی که چند روز پیش انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم
طول سرویکسم خوب بود، هماتومم نداشتم..
ولی همچنان لکه بینی دارم

دکتر قبلا برام شیاف تجویز کرد، الان هروقت شیاف میذارم دچار خارش شدید میشم اصلا نمیتونم تحمل کنم
پزشک عزیز لطفا بگین میشه جای شیاف،امپولشو بزنم؟

31 پاسخ 3,132 بازدید


بارداری با رابطه ازمقعد

سلام.دوره هام ۲۸تا۳۲ روزس بعد ۱۰اسفند پریود شدم ۲ فروردین رابطه از مقعد داشتم بدون هیچ تماسی با واژن ولی نمیدونم که منی سر خورده طرف واژن دسترسیم اصلا به داروخونه ندارم ۴ روز بعدش صبش خواب داشتم البته شبش قرص سرما خوردگی خوردم کمکم کنید

66 پاسخ 1,574 بازدید


دیدن لک در سه ماهه اخر بارداری

سلام
کسی میتونه راهنماییم کنه ؟ من الان رفتم دسشویی خودمو خشک کردم دستمال خونی شد. خونریزی نداشتما ولی وقتی خودمو خشک کردم به اندازه شاید یه سانت خونی شد و صورتی یا کمرنگ هم نبود . قرمز بود. یکم نگران شدم .

16 پاسخ 562 بازدید


رژیم غذای بعد انتقال جنین

من چند روز دیگه انتقال دارم.اگه کسی تجربه داره میتونه راهنمایی کنه که بعد انتقال چه غذاهایی بخورم بهتره؟

20 پاسخ 7,031 بازدید


مامانای نوزاد یک ماهه یه لحظه بیاین

سلام نوزادان شما موقع شیر خوردن چقد زمان میبره میک میزنن چند بار در روز شیر میخورن

6 پاسخ 428 بازدید