این تست های تخمکگذاری رو که روزهای ۱۴ و ۱۷سیکل زدم اینجوری شده
الان طبق تقویم اوما توی دوران تخمکگذاری هستم ولی فقط یک خطش پررنگه و هیچ علایم تخمکگذاری و ترشح هم ندارم
این ماه شروع کردم قرص متفورمین و گلای وانس میخورم چرا اینجوری شده؟؟؟
ممکنه تو یه ماه اصلاتخمکگذاری نباشه؟
پرسش (1400/03/19):
خواهشا هرکسی میدونه جواب بده ؟ممکنه تو یک ماه تخمکگذاری نباشه؟؟
448
37
1400/03/19
سوال کننده
0
1400/03/19
سوال کننده

0
1400/03/19
سوال کننده

0
1400/03/19
وندا ❤️
اره میشه من یک بار رفتم سونو گفت تخمک نداری
0
1400/03/19
یسنا H
سلام مگه میشه تخمک نداشت
0
1400/03/19
سوال کننده
یعنی اون ماه پریود هم نشدی؟هیچ علایم تخمکگذاری هم نداشتی؟مثلا ترشحی
0
1400/03/19
azin 🧚♀️
بعله ممکنه
0
1400/03/19
سوال کننده
خب علتش چیه؟
0
1400/03/19
azin 🧚♀️
من خودم همیشه تخمک داشتم یبار وسط سیکل رفتم سونو نداشتم
تنبلی و اینام ندارم
تنبلی و اینام ندارم
0
1400/03/19
سوال کننده
یعنی اون ماه هیچ پریود نمیشی؟
0
1400/03/19
azin 🧚♀️
طبیعیه
0
1400/03/19
azin 🧚♀️
پریودی ربطی به تخمک گذاری نداره
0
1400/03/19
سوال کننده
میخوام از ماه دیگه اقدام کنم ،اینجوری استرسمو بدتر کرده
0
1400/03/19
سوال کننده
اهاااا نمیدونستم 😣
0
1400/03/19
سوال کننده
نمیدونی چی بخورم که تخمکگذاری به موفع داشته باشم ؟
0
1400/03/19
azin 🧚♀️
نه نگران نباش
آزمایش پرولاکتین دادی؟
آزمایش پرولاکتین دادی؟
0
1400/03/19
سوال کننده
اره
0
1400/03/19
azin 🧚♀️
سیکلات چند روزه است؟
0
1400/03/19
سوال کننده
فقط تنبلی تخمدان داشتم که دارم دارو میخورم و هیچ وقت اینجوری نبودم
0
1400/03/19
azin 🧚♀️
عددش نرمال بود؟
من پرولاکتینم بالا هست اون باعث میشه تخمک گذاری مرتب اتفاق نیافته
من پرولاکتینم بالا هست اون باعث میشه تخمک گذاری مرتب اتفاق نیافته
0
1400/03/19
سوال کننده
خیلی تنظیم نیست ،۳۰یا۳۱یا۳۲
0
1400/03/19
سوال کننده
نه نرمال بود
0
1400/03/19
سوال کننده
این ماه یکم استرس داشتم میگم شاید برا اونه ،نمیدونم والا
0
1400/03/19
azin 🧚♀️
آره ممکنه
0
1400/03/19
سوال کننده
😣😣🥴
0
1400/03/19
وندا ❤️
چرا پریود شدم ربطی نداره بهم سونو گفت تخمک این ماه نداری
0
1400/03/19
وندا ❤️
تنبلی ندارم
0
1400/03/19
وندا ❤️
ماه های دیگه تا دوتا داشتم این ماه با دارو هشت تا داشتم
0
1400/03/19
وندا ❤️
کیت وفک کردن و... همش استرس هس شما یک شب در میون اقدام کن
0
1400/03/19
وندا ❤️
همون ماه ک نداشتم فقط ترشحم نداشتم
0
1400/03/19
سوال کننده
علتشو نفهمیدی چی بود؟
0
1400/03/19
وندا ❤️
نه دکتر گفت طبیعیه
1
1400/03/19
سوال کننده
اها خوبه ،ممنون عزیزم که جواب دادی
1
1400/03/20
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ببین تو با توکل بخدا اقدامتو بکن کاری ب تخمک اینا نداشته باش این کیتا خیلیم ک دقیق نیست
بعد من خودم گاهی فولی عالی داشتم ولی نگرفت
خودم طبیعی اقدامکردم با بیخیالی شد
بعد من خودم گاهی فولی عالی داشتم ولی نگرفت
خودم طبیعی اقدامکردم با بیخیالی شد
0
1400/03/20
سوال کننده
کلا استرسی شدم میگم نکنه تاچندماه اقدام باشم و نشه
0
1400/03/21
پزشک اوما
سلام کیت های تخمک گذاری همراه با خطا ۳۰ درصدی هستند اما فعلا استفاده کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ترشحات آبکی روز ۱۴ سیکل؟
- تخمک گذاری دیرتر انجام گرفته
- درد تخمک گذاری
- ازمایش ذخیره تخمکگذاریم و جوابش
- تخمک گذاریم به تاریخ قاعدیگم نزدیک بود
- مصرف دمنوش دارچین وزنجبیل
- ببینید تخمکگذاری کردم؟ 🤔🤔🤔اخه یازده سیکلمه
- سایز تخمدان نرمال چقدر است
- علائم تخمک گذاری چیه🤔🤔🤔🤔
- بچه ها کسی بیداره؟من دارم از درد میمیرم.تروخدا کمکم کنین




