سلام دیروز بی بی چک زدم مثبت بود اولین سوال برای من اینه چه غذاها و خوراکی هایی برام خوبه و از کدام ها پرهیز کنم؟
پرسش (1400/03/19):
چه خوراکی و غذاهای برای من خوبه؟
504
80
1400/03/19
سوال کننده
1
1400/03/19
زهرا ا
هرچی دوس داری بخور ولی کم بخور
من که همه چی خوردم
من که همه چی خوردم
1
1400/03/19
زهرا ا
حتی جیگر اب هویچ که میگفتن خوب نیس خوردم
0
1400/03/19
سوال کننده
واقعا
1
1400/03/19
اذین
اسفناج و کلا گیاهای سبز بخاطر اسید فولیکشون
1
1400/03/19
اذین
بادوم و پسته ولی در حد هفت هشت تا دونه
0
1400/03/19
سوال کننده
تو میوه ها و سبزیجات چیزی هست مضر باشه
0
1400/03/19
سوال کننده
هر روز ؟
1
1400/03/19
اذین
دمنوش ها ،قهوه ،کرفس و... و کلا گرمی زیاد و سردی زیاد پرهیز کن
1
1400/03/19
اذین
هر روز بخوری خوبه ولی گردو خیلی گرمه یکم احتیاط کن اولا
0
1400/03/19
سوال کننده
چیپس . پفک . نوشابه؟
1
1400/03/19
اذین
اها مویز هم خوبه ولی اونم در حد چندتا دونه
0
1400/03/19
اذین
این دلبرا خوب نیستن متاسفانه ولی در کل بارداری یکی دوبار برای رفع هوس چیزی نمیشه من تا الان ی بار پفک خوردم یبار چیپس ی نسکافه
0
1400/03/19
سوال کننده
متوجه نشدم اونایی که گفتی مضر هست . دمنوش و قهو
0
1400/03/19
سارا خانوم
بچها آب هویج و جگر تو سه ماهه دوم هم نمیشه خورد؟
0
1400/03/19
اذین
بله مضره
0
1400/03/19
اذین
اینارو میگم مضره
0
1400/03/19
اذین
والا من نخوردم ولی خیلیا میگن ما خوردیم چیزی هم نشده
0
1400/03/19
سوال کننده
سالاد شیرازی از سردی هست این چی
0
1400/03/19
سوال کننده
شیر و ماست و پنیر؟
2
1400/03/19
عاطفه موسوی
سالاد شیرازی و شیر و ماست و پنیر من هر روز میخورم
1
1400/03/19
Banoo .
زعفران
جیگر و عسل و سوسیس و کالباس نخور
دکتز من تاکید فراوان کردن رو این چند مورد
جیگر و عسل و سوسیس و کالباس نخور
دکتز من تاکید فراوان کردن رو این چند مورد
1
1400/03/19
عاطفه موسوی
زعفران و زرشک و هویج و جیگر خوب نبست
0
1400/03/19
سوال کننده
عسل دیگه چرااااا
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
سوسیس و کالباس و چیپس و پفک و نوشابه هم نخور حالا در حد رفع هوس اشکالی نداره
0
1400/03/19
Banoo .
نمیدونم ولی گفت نخور
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
عسل هم سقط آوره
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
من اصلا نخوردم
0
1400/03/19
سوال کننده
پس چی موند
0
1400/03/19
Banoo .
دیشب پیشش بودم بالای 10 بار گفت عسل نخور
0
1400/03/19
Banoo .
فقط 4 مورد گفتیم نخور
0
1400/03/19
سوال کننده
سوسیس کالباس سالی یکبار هم نمیخورم چه برسه الان
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
بقیه چیزا مشکلی نداره مگه اینکه خدای نکرده قندت بالا باشه که باید یه سری چیزارو رعایت کنی
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
به هم برای جنین خوبه
0
1400/03/19
سوال کننده
کنسرو ها چی ؟
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
نخوری بهتره
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
گوشت میوه سبزی ماهی آجیل خوبه
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
لبنیات هم همینطور
1
1400/03/19
عاطفه موسوی
ماهی هم ماهی پرورشی خوبه ماهی دریا نباید بخوری بخاطر جیوه ش
0
1400/03/19
سوال کننده
شوهرم صبح تا عصر سر کاره بیشتر غذاهایی که میبره برنج داره مجبورم برنج زیاد بزارم
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
جعفری هم سقط آوره البته من چندبار قرمه سبزی خوردم اینکه جعفری دم کنی بخوری خطرناکه
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
دقیقا مثل من
0
1400/03/19
سوال کننده
ماهی خودمون داریم غزل . از این تامینم
1
1400/03/19
عاطفه موسوی
من ناهار برنج میخورم ولی خوب بخاطر قندم شبا سعی میکنم غذای سبک بخورم
0
1400/03/19
سوال کننده
ماکارونی؟
0
1400/03/19
سوال کننده
من شبها برنج میخورم . همراهش چی میزاری؟
0
1400/03/19
سوال کننده
سرکه چی . طبیعی فرقی داره . ترشیجات و مربا ؟ شیرینی ها ؟
0
1400/03/19
سوال کننده
گوجه؟
0
1400/03/19
سوال کننده
کنار اسمم چی نوشته
1
1400/03/19
دختر بهار
دکتر من اول بارداری گفت جگر و هویج نخور
انبه و آناناس هم کم بخور
انبه و آناناس هم کم بخور
1
1400/03/19
دختر بهار
ماهی هم قزل و سالمون خوبه
تن ماهی و ماهی های جنوب جیوه دارن
تن ماهی و ماهی های جنوب جیوه دارن
1
1400/03/19
دختر بهار
زعفرون حتی به مقدار کم در غذا سه ماهه اول نخور
عرق نعنا هم میگن خوب نیست در کل عرقیجات خوب نیست به جز بِه
عرق نعنا هم میگن خوب نیست در کل عرقیجات خوب نیست به جز بِه
0
1400/03/19
سوال کننده
چرا از اول پریودیم داره حساب میکنه اوما
1
1400/03/19
دختر بهار
شکلات کاکائویی و نوشیدنی های کافئین دار هم خوب نیست
1
1400/03/19
دختر بهار
اولش اینجوریه دیگه چون فقط آخرین پریودیت رو داره
وقتی رفتی سونو ان تی اونا رو طبق اون تنظیم کن
وقتی رفتی سونو ان تی اونا رو طبق اون تنظیم کن
1
1400/03/19
دختر بهار
اوما
0
1400/03/19
دختر بهار
من پریودیم از ان تی یک هفته و یک روز بیشتر بود
اوما رو براساس ان تی تنظیم کردم
اوما رو براساس ان تی تنظیم کردم
0
1400/03/19
عاطفه موسوی
مرغ قیمه قرمه لوبیا پلو .....
0
1400/03/19
سوال کننده
بعضی روزا کم میارم
0
1400/03/19
سارا خانوم
من عسل خوردم ،شیر وعسل خوردم ،اوایل حاملگی سرما خوردم عسل و لیمو وای گرم هم خوردم
0
1400/03/21
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک ، گوشت های نیم پز و نپخته ، تخم مرغ عسلی ، عرقیجات و دمنوش ها ،ماهی خام مانند سوشی و ... ممنوع است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- انواع غذا برای وزن دهی نوزاد ۶ماه ب بالا
- تغذیه ماه اول تا سوم بارداری
- برای هوش فرزند از چند هفتگی باید تغذیه را شروع کنم و چه غذایی مصرف کنم؟
- چه غذایی ب نوزاد ۶ماهه بدهم؟؟
- غذا دادن به نوزاد
- خوردن جیگر درصورتی ک نمیدونم باردارم یا نه؟
- برا سوپ قلم واسه نوزاد قلم گاوی بهتره یا گوسفندی؟؟
- دادن اب قلم گاو به نوازد ۶ ماهه مشکلی داره؟؟
- خانما بیاین پیشنهاد غذا بدین موندم چی بزارم واسه افطار
- خانمایی که بچه شون شیرخشک میخوره بیان




