آمپول بیوتن بپانتین در اقدام
با سلام من تازه اقدام کردم چند روزی از اقدام میگذره اگه باردار باشم مشکلی نداره واسه لانه گزینی و...
آمپول آزاد سازی📢📢🔴🔴
سلام من دیروزم این سوالو پرسیدم من لتروزول خوردم۵ دونه و فولیکول غالب داشتم اما دکترم امپول نداد گفت خودشون آزاد میشه فقط قرص یدوفولیک و دوفاستون و زینک پلاس داد حالا سوالم اینه که شما ایا این تجربه و داشتین که بدون آمپول باردار شده باشین؟
معده درد دارم چ دارویی بگیرم بخورم که نخام بیمارستان برم ..
عزیزای گل معده درد شدید دارم چ دارویی بگیرم بخورم از داروخانه نمیتونم با بچه کوچیک برم بیمارستان خطرناگه ..شیر خودمم میدم همه دارویی نمیتونم بخورم
خوردن پنج انگشت و گلوکوفاژ
سلام دوستان
من تنبلی تخمدان دارم و روزی ۳تا گلوکوفاژ و ۱دونه سنسولین میخورم و از روز ۱۶سیکل تا ۲۵سیکل دوفاستون میخورم
چندروزم هست پیاده روی و تنظیم خواب و حذف شیرینی جات رو شروع کردم
سوالم اینکه مشکلی نداره همزمان با این داروها پنج انکشت هم مصرف کنم؟ سیاهدونه عسل چطور؟
شیر خشک نان 1 نوزاد چهارماهه
سلام دکتر واسه بچم شیر خشک نان 1 نوشته بعد اینو هم بالا برگه نوشت یعنی چی مال چیه چی نوشته؟؟
روزی چند بار به نی نی شیر خشک بدم ؟؟
چند میلی لیتر بدم ؟؟
شیر خشک تا چند ساعت بمونه داخل شیشه میشه به بچه داد؟؟
وزن جنین تو ۳۳هفته و ۵ روز
سلام خانوما سوال یکی از دوستامه لطفا جواب بدین خیلی نگرانه وزن نی نیشه
وزن جنین تو ۳۳ هفته و ۵ روز چه قدر باشه خوبه؟؟؟
لطفا ازمایشی که میفرستم رو تفسیر کنید
با چه دارویی مشکلش برطرف میشه؟؟
خانمایی که از مرخصی زایمان استفاده کردن یلحظه بیاین
سلام خانما خوبین نماز روزتون قبول باشه ، کی از مرخصی زایمان استفاده کرده ؟؟ چند ماه ؟؟ اونایی که ۶ ماه استفاده کردین اون ۳ ماه باقی ماندرو چطوری گرفتین ؟؟ از اداره کار شکایت کردین ؟؟ به محل کارتون ربطی نداره که شکایت بشه ؟اگه کسی اطلاعاتی داره لطفا کمک کنه ممنون
سلام بچها بادکش رحم انجام دادم کیا انجام دادن و باردار شدن؟
من تنبلی تخمدان دارم امشب پریودیم تموم شد و از امشبم بادکش رو شروع کردم قبلش با روغن ماساژ دادم و لیوان انداختم
کیا از این کار نتیجه گرفتن؟
میخوام پنج انگشت هم بخورم و اینکه متفورمین و دوفاستونم میخورم
عفونت دارم ممنون میشم کمک کنین
سلام خسته نباشین هفته ۱۱بارداریم چن روزه احساس میکنم ترشحاتم سبزرنگ شده ولی نه سوزش نه خارش دارم ممنون میشم راهنماییم کنین🙏
خلط خونی در بارداری
سلام . ببخشید ک مطرح میکنم این سوالو. امروز گلومو ک صاف کردم خونی بود. قرمز روشن
دو ماه پیشم بود ولی خیلی کم ک همراهش گوش درد هم داشتم
اینبار اصلا گوشم درد نمیکرد ک صبح خلط خونی دیدم.
دلیلش رو میخاستم بدونم ؟😞
من این هفته به امیدخدازایمان میکنم،بیایدبگیدچه حرکتاوچه ورزشایی انجام بدم
خانما،من زایمانم آخراین هفتس،هیچ ورزشی هم تاحالاانجام ندادم
چی کارکنم،چه حرکتی انجام بدم؟
پشت کله دخترم صاف شده
من همش دخترمو به پشت خوابوندم و پشت سرش صاف شده چکار کنم گرد بشه هر بار پهلو میذارم باز خودشو دور میده الان نزدیک سه ماهشه بنظرتون به پهلو بذارم همش درست میشه سرش؟اینجوری خیلی بده سرش
بچه هاا بدویید بیایید کمکم
به بچم امشی شیرخشک ببلاک دادم حااالش خیلی بد شده صورتش قرررمز شده تب کرده بی حال شده ضعف داره بچم نمیتونه چشم هاشو باز کنه
بیدار نشدن نوراد واسه شیر خوردن
سلام دوستان عزیز، من دوقلو 16 روزه دارم و قل دخترم که وزنش هم 1800 هست واسه شیر خوردن خیلی اذیت مبکنه و بیدار نمیشه خوابش هم خیلی عمیقه هر کاریش میکنم واسهرچند دقیقه بیدار میشه و تا سر پستونک رو توی دهنش میزارم بعد از 5 دقيقه دوباره خوابش میبره، خواهشا راهنماییم کنید آیا مشکلی داره؟؟؟ دکتر لطفا جواب بدید🙏🙏🙏
ازمایش سه مرحله قند و تست دفع پروتیین
سلام وقتتون بخیر خواستم بدونم تست قند و دفع پروتیین رو معمولا چند هفته میدن؟
درد سمت چپ شکم
پنج هفته و دو روز باردارم، سمت چپ شکمم ، قسمت رحمم درد می کنه، ممکنه بارداری خارج از رحم باشه؟ خطرناک نیست ؟
سر گیجه و حمام
سلام. من امروز رفتم دوش بگیرم، درب حمام هم یکم باز بود، فن هم روشن بود، بعد از 6/7 دقیقه ک اب باز بود، احساس کردم نفس دارم کم میارم و حالم داره بد میشه و سرم داره گیج میره.. درو باز کردم و همسرمو صدا کردم و ابو بستم همسرم صندلی آورد نشستم و بعد از یکی دو دقیقه خوب شدم و دوشمو گرفتم و اومدم بیرون... اب نسبتا گرم بود... ایا بخاطر بخار و اب گرم اینجوری شدم یا مشکل دیگهای هس؟ نیاز هست برم سونو؟
ترشح زرد چسبناک
سلام خانما من هفته ۱۲ دو سه روزه تزشح زرد چسبناک دارم ۳۰ام نوبت ان تی دارم ب دکتر گفتم گفت عجله ای نیست بعد ان تی بیا دارو میدم ولی خیلی نگرانم اینم بگم اصلا سوزش و خارش و بوی بد نداره.شیاف پروژسترونم استفاده میکنم چون هفته ۸_۹لکه بینی داشتم
نحوه مصرف قرص دزوسپتیو
سلام برای درمان لکه بینی دکترم ده عدد قرص استرومارین ۱.۲۵ تجویز کرد و گفت بعدش باید قرص دزوسپتیو استفاده کنم، استرومارین ده عدد خوردم یادم نمیاد از روز چندم مصرف دزوسپتیو باید شروع کنم روی نسخه و دارو هم چیزی ننوشته😐 دکتر عزیز و دوستان میتونید راهنماییم کنید؟
نحوه خوابیدن در ماه پنجم
من ۲۱ هفته هستم دکترم بهم گفت طاق باز اصلا نخواب فقط به پهلو اما خیلی اذیت میشم تا صبح پاهام درد میگیره به چپ یا راست میخوابم هر بار یکیشون درد میگیره خسته شدم 😔 شما همطاق باز نمیخوابید؟




