Ooma

آمپول بیوتن بپانتین در اقدام

با سلام من تازه اقدام کردم چند روزی از اقدام میگذره اگه باردار باشم مشکلی نداره واسه لانه گزینی و...

2 پاسخ 1,089 بازدید


آمپول آزاد سازی📢📢🔴🔴

سلام من دیروزم این سوالو پرسیدم من لتروزول خوردم۵ دونه و فولیکول غالب داشتم اما دکترم امپول نداد گفت خودشون آزاد میشه فقط قرص یدوفولیک و دوفاستون و زینک پلاس داد حالا سوالم اینه که شما ایا این تجربه و داشتین که بدون آمپول باردار شده باشین؟

15 پاسخ 494 بازدید


معده درد دارم چ دارویی بگیرم بخورم که نخام بیمارستان برم ..

عزیزای گل معده درد شدید دارم چ دارویی بگیرم بخورم از داروخانه نمیتونم با بچه کوچیک برم بیمارستان خطرناگه ..شیر خودمم میدم همه دارویی نمیتونم بخورم

10 پاسخ 485 بازدید


خوردن پنج انگشت و گلوکوفاژ

سلام دوستان
من تنبلی تخمدان دارم و روزی ۳تا گلوکوفاژ و ۱دونه سنسولین میخورم و از روز ۱۶سیکل تا ۲۵سیکل دوفاستون میخورم
چندروزم هست پیاده روی و تنظیم خواب و حذف شیرینی جات رو شروع کردم
سوالم اینکه مشکلی نداره همزمان با این داروها پنج انکشت هم مصرف کنم؟ سیاهدونه عسل چطور؟

7 پاسخ 643 بازدید


شیر خشک نان 1 نوزاد چهارماهه

سلام دکتر واسه بچم شیر خشک نان 1 نوشته بعد اینو هم بالا برگه نوشت یعنی چی مال چیه چی نوشته؟؟
روزی چند بار به نی نی شیر خشک بدم ؟؟
چند میلی لیتر بدم ؟؟
شیر خشک تا چند ساعت بمونه داخل شیشه میشه به بچه داد؟؟

14 پاسخ 647 بازدید


وزن جنین تو ۳۳هفته و ۵ روز

سلام خانوما سوال یکی از دوستامه لطفا جواب بدین خیلی نگرانه وزن نی نیشه
وزن جنین تو ۳۳ هفته و ۵ روز چه قدر باشه خوبه؟؟؟

لطفا ازمایشی که میفرستم رو تفسیر کنید
با چه دارویی مشکلش برطرف میشه؟؟

7 پاسخ 631 بازدید


خانمایی که از مرخصی زایمان استفاده کردن یلحظه بیاین

سلام خانما خوبین نماز روزتون قبول باشه ، کی از مرخصی زایمان استفاده کرده ؟؟ چند ماه ؟؟ اونایی که ۶ ماه استفاده کردین اون ۳ ماه باقی ماندرو چطوری گرفتین ؟؟ از اداره کار شکایت کردین ؟؟ به محل کارتون ربطی نداره که شکایت بشه ؟اگه کسی اطلاعاتی داره لطفا کمک کنه ممنون

9 پاسخ 574 بازدید


سلام بچها بادکش رحم انجام دادم کیا انجام دادن و باردار شدن؟

من تنبلی تخمدان دارم امشب پریودیم تموم شد و از امشبم بادکش رو شروع کردم قبلش با روغن ماساژ دادم و لیوان انداختم
کیا از این کار نتیجه گرفتن؟
میخوام پنج انگشت هم بخورم و اینکه متفورمین و دوفاستونم میخورم

5 پاسخ 6,067 بازدید


عفونت دارم ممنون میشم کمک کنین

سلام خسته نباشین هفته ۱۱بارداریم چن روزه احساس میکنم ترشحاتم سبزرنگ شده ولی نه سوزش نه خارش دارم ممنون میشم راهنماییم کنین🙏

2 پاسخ 481 بازدید


خلط خونی در بارداری

سلام . ببخشید ک مطرح میکنم این سوالو. امروز گلومو ک صاف کردم خونی بود. قرمز روشن
دو ماه پیشم بود ولی خیلی کم ک همراهش گوش درد هم داشتم
اینبار اصلا گوشم درد نمیکرد ک صبح خلط خونی دیدم.
دلیلش رو میخاستم بدونم ؟😞

5 پاسخ 4,110 بازدید


من این هفته به امیدخدازایمان میکنم،بیایدبگیدچه حرکتاوچه ورزشایی انجام بدم

خانما،من زایمانم آخراین هفتس،هیچ ورزشی هم تاحالاانجام ندادم
چی کارکنم،چه حرکتی انجام بدم؟

35 پاسخ 608 بازدید


پشت کله دخترم صاف شده

من همش دخترمو به پشت‌ خوابوندم و پشت سرش صاف شده چکار کنم گرد بشه هر بار پهلو میذارم باز خودشو دور میده الان نزدیک سه ماهشه بنظرتون به پهلو بذارم همش درست میشه سرش؟اینجوری خیلی بده سرش

84 پاسخ 6,438 بازدید


بچه هاا بدویید بیایید کمکم

به بچم امشی شیرخشک ببلاک دادم حااالش خیلی بد شده صورتش قرررمز شده تب کرده بی حال شده ضعف داره بچم نمیتونه چشم هاشو باز کنه

19 پاسخ 653 بازدید


بیدار نشدن نوراد واسه شیر خوردن

سلام دوستان عزیز، من دوقلو 16 روزه دارم و قل دخترم که وزنش هم 1800 هست واسه شیر خوردن خیلی اذیت مبکنه و بیدار نمیشه خوابش هم خیلی عمیقه هر کاریش میکنم واسهرچند دقیقه بیدار میشه و تا سر پستونک رو توی دهنش میزارم بعد از 5 دقيقه دوباره خوابش میبره، خواهشا راهنماییم کنید آیا مشکلی داره؟؟؟ دکتر لطفا جواب بدید🙏🙏🙏

30 پاسخ 636 بازدید


ازمایش سه مرحله قند و تست دفع پروتیین

سلام وقتتون بخیر خواستم بدونم تست قند و دفع پروتیین رو معمولا چند هفته میدن؟

9 پاسخ 476 بازدید


درد سمت چپ شکم

پنج هفته و دو روز باردارم، سمت چپ شکمم ، قسمت رحمم درد می کنه، ممکنه بارداری خارج از رحم باشه؟ خطرناک نیست ؟

25 پاسخ 385 بازدید


سر گیجه و حمام

سلام. من امروز رفتم دوش بگیرم، درب حمام هم یکم باز بود، فن هم روشن بود، بعد از 6/7 دقیقه ک اب باز بود، احساس کردم نفس دارم کم میارم و حالم داره بد میشه و سرم داره گیج میره.. درو باز کردم و همسرمو صدا کردم و ابو بستم همسرم صندلی آورد نشستم و بعد از یکی دو دقیقه خوب شدم و دوشمو گرفتم و اومدم بیرون... اب نسبتا گرم بود... ایا بخاطر بخار و اب گرم اینجوری شدم یا مشکل دیگه‌ای هس؟ نیاز هست برم سونو؟

25 پاسخ 2,812 بازدید


ترشح زرد چسبناک

سلام خانما من هفته ۱۲ دو سه روزه تزشح زرد چسبناک دارم ۳۰ام نوبت ان تی دارم ب دکتر گفتم گفت عجله ای نیست بعد ان تی بیا دارو میدم ولی خیلی نگرانم اینم بگم اصلا سوزش و خارش و بوی بد نداره.شیاف پروژسترونم استفاده میکنم چون هفته ۸_۹لکه بینی داشتم‌

6 پاسخ 358 بازدید


نحوه مصرف قرص دزوسپتیو

سلام برای درمان لکه بینی دکترم ده عدد قرص استرومارین ۱.۲۵ تجویز کرد و گفت بعدش باید قرص دزوسپتیو استفاده کنم، استرومارین ده عدد خوردم یادم نمیاد از روز چندم مصرف دزوسپتیو باید شروع کنم روی نسخه و دارو هم چیزی ننوشته😐 دکتر عزیز و دوستان میتونید راهنماییم کنید؟

6 پاسخ 831 بازدید


نحوه خوابیدن در ماه پنجم

من ۲۱ هفته هستم دکترم بهم گفت طاق باز اصلا نخواب فقط به پهلو اما خیلی اذیت میشم تا صبح پاهام درد میگیره به چپ یا راست میخوابم هر بار یکیشون درد میگیره خسته شدم 😔 شما هم‌طاق باز نمیخوابید؟

43 پاسخ 634 بازدید