تو بارداری اینجوری شدی رستا؟
اره کلا بد زخم بودم، تو بارداری اکثرا خود ب خود قرمز میشه
ی ازمایش پلاکت بده ولی نگران نباش شاید بخاطر بارداریته اگقبلا اینجور نبودی
من وقتی شوهرم وحشی میشه گاز میگیره اینجوری کبود میشه😂😂😂😂
اگه اسپرین میخوری شاید خونریزی داخلی کردی
بابام برای قلبش میخورد اینجوری میشد دکتر قطع کرد براش
من یه مدت اینجوری میشدم اولا بارداریم گفت سری بعدی اومدی اگه خوب نشده بودی بگو برات آزمایش پلاکت خون بنویسم
منم اینجوری میشم. ولی مشکلی ندارم😁
ی ازمایش پلاکت خون بوده گلم ب دکترت بگو این سیاهیارا خودش واست مینویسه
من و مامانمم اینجوریم 😂دکتر گفت هیچی نیس
سلامعزیزم .
به تظر من دکتربرو چونیکی از دوستان من که اینجور بود رفتهب ود دکتر بستریش کردند برای سز
سلام اگر آزمایش خون خوب است و پلاکت نرمال است نگران نباشید