معرفی یه شیر خشک خوب
سلام ..دو روزه به بچم شیر خشک نان 1 میدم اصلا مدفوع نکرده از وقتی ام نان میدم بدنش گرم شده فکنم بهش نمیسازه
دکتر گفت میتونی خودت یه شیر خشک دیگه بهش بدی به نڟرتون چه شیر خشکی براش خوبه ؟؟
بچم چهار ماهو یازده روزشه
با وزن : 6/750
لطفا اسم شیر خشک با قیمتش بهم بگین
استفاده از اینترنت موبایل در کدام مرحله از بارداری مضرر است؟؟؟؟
دکتر اوما خواستم بدونم واقعا حقیقت داره خطر داره استفاده از اینترنت موبایل برای جنین؟؟؟؟
دیابت و هوس زولبیا بامیه
سلام من دیابت بارداری دارم و از انسولین استفاده میکنم ولی شدیدا هوس زولبیا بامیه میکنم چکار کنم 🥺🤤😭
تجربه استفاده از شیردوش برقی
سلام مامانا
کسی از شیردوش برقی استفاده کرده؟ چه مارکی خوبه؟
لطفا تجربتون رو میگید.
من چون شاغلم میخوام شیر خودمو بدوشم واسه بچم و شیرخشک نخوره. البته الان یک یا دوبار در روز رو شیرخشک بهش میدم.
تفسیر آزمایش روتین بارداری
همین دیگه مرسی😘😘😘
سلام، دوستان،،، لطفا هر کدوم از اسم ها قشنگه،،، لایک کنید،،، نظر سنجی
سلام، نظر سنجی اسم پسر،،،
دوستان پریناتولوژی چیست؟
دوستان این چیه ک باید فردا برم چون سندروم دون رو مثبت زده برا من 😭😭😭
سنو ان تی رو چیکار کنم؟!
سلام خانما من هر چی زنگ میزنم سنو گرافی های بندر جواب نمیدن دیگه واقعا خسته شدم چیکار کنم اگه بدون نوبت برم قبول میکنن؟!
کمردرد و پهلو درد و دردهای شکمی
سلام من تازه وارد۱۷هفته شدم.. چند روزه ک خیلی کمردرد دارم.. دیشب هم درد شدید تو پهلو و شکمم سراغم اومد اونا چند ساعت بعد اروم شدم اما کمرم خیلی درد میکنه. پایین ترین قسمته کمرمه.. یکم شبیه درد پریودیه، طبیعیه؟ از کیسه اب گرم برا اروم کردنش میتونم استفاده کنم؟ تا چقد میتونم ب کمر بخوابم؟
آلرژی به پروتیین گاوی
سلام به همه و دکتر اوما
بچه ی من ۵ ماه و نیمه است،از دوماهگی و بعد از واکسن دوماهگی بدنش شروع کرد به پاسخ های آلرژیک و با اگزما و پوسته پوسته شدن پاهاش شروع شد تا دیدن خون و مخاط خونی تو مدفوعش که البته از همون دوماهگی تمام رژیم های لبنیاتی و ماهی و آجیل و مرکبات و گوجه و بادمجون و بادام زمینی و خلاصه همه چی رو شروع کردم اما باز هم بود،که دیگه بالاجبار شیرمو به توصیه ی دکتر حذف کردم و با تجویز دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور تهیه کردیم خلاصه با کلی مکافات بچمو که به شیرمن خیلیییی عادت داشت به شیشه شیر عادت دادیم اما بعد از ده روز مصرف شیر خشک بازم تو مدفوعش خونه،،ترو خدا علتش چیه من دیگه دارم دیوانه میشم🥺
کیا آمپول ازاد سازی تزریق کردن؟کیا تزریق نکردن و باردارن
سلام من ۱۴ سیکلمه سونو رفتم فولی هام عالی بود اما دکتر امپول ازاد سازی ننوشته ایا ایرادی داره؟شما این امپول و زدین یا نه؟
سونو قلب ممکنه زودتر از ۸ هفته باشه؟
سلام بچه ها سونوی قلب دقیقا باید هفته ی ۸ باشه؟ امکان تشخیص زودترش نیست؟
یا بودن کسایی که زودتر صدای قلب کوچولوشونو شنیدن؟
مکمل کمکی جهت آماده شدن به بارداری
سلام وقت بخیر
دوستان تصمیم به بارداری دارم دوبار اقدام کردم اتفاقی رخ نداد ، طبق تقویم اوما در روزهای سبز رنگ بایستی هر شب اقدام کنم ؟ آیا مکمل خاصی قبل از اقدام به خودم و همسرم پیشنهاد میکنید استفاده کنم ؟
safe بودن ریزاتریپتان در بارداری
سلام من سردردهای میگرنی مقاوم به درمان دارم که تنها به ریزاتریپتان جواب میده و الان در 3 ماهه اول بارداری هستم می خواستم بپرسم ایا مصرف ریزاتریپتان در بارداری safe است یا نه برای 3 ماهه دوم و سوم چطور و اگه safe نیست به جز استامینوفن که خیلی ضعیفه چه داروی دیگه ای رو پیشنهاد می کنید ممنون میشم راهنماییم کنید
عمل لابیاپلاستی هنگام سزارین
سلام دکتر جان و بچه ها ، میخواستم سوال کنم ایا ممکنه با عمل لابیا پلاستی حس جنسی ادم از بین بره؟۲ و اینکه دکتر هنگام سزارین انجامش میده؟
بچه ها اگر تجربه ای دارید میگید از این عمل
سردرد وکم خونی در بارداری
سلام خسته نباشید من دوقولو هم سان باردار هستم و خیلی هم تغذیه ی خوبی ندارم بخاطر ویارشدیدم الان چند روز که سردرد های شدیدی میگیرم که کل روز با من هست و کل سرم خصوصا پشت سرم درد میگیره و شدید خسته میشم میخاسم بدونم علتش کم خونی؟؟؟
جواب آزمایش من خوبه؟
جواب آزمایش غربالگری من خوبه؟
ترشح بی رنگ در هفته ۹ بارداری
سلام وقت بخیر من هفته ۹ بارداری هستم یه دردای خفیفی دیشب تا حالا تو کمر و زیر شکمم و داخل واژنم همراه سوزش کمی احساس میکنم و ترشح بی رنگ زیادی دارم . دیروز زیاد تو ماشین نشسته بودم حدود ۳ ساعت. لطفا راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
خواندن کیت تخمک گزاری
سلام ب همگی
خانم ها و پزشک اوما من از روز بعد از پریودی کیت گزاشتم تا امروز ک شونزدهم سیکلم هست
تو این مدت ی سری کیت پر رنگ شد و بعد رفت رو ب کم رنگی ولی امروز دوباره پر رنگ شد
دلیلش چیه.من ک گیج شدم
ممنون میشم راهنماییم کنین
تفسیر ازمایش و آنزیم کبدی
سلام میشه لطفا آزمایشمو تفسیر کنین.خیلی نگرانم.چرا آنزیمای کبدیم انقد بالا هستش؟ خطرناکه؟




