تفسیر سونو و هماتوم
سلام بچه ها کی هماتوم داشته؟؟؟ چیکار کنم؟؟ کی باید سونو بدم دوباره؟؟
جواب تست AFP آمینیوسنتز
سلام وقت به خیر ، من امروز اولین روز ۱۷ هفته هستم و در غربالگری هفته ۱۲ ریسک سندروم داون رو برام ۱ به ۲۱۹ زده بود که دکتر برام آمینیوسنتز نوشت ، هفته گذشته انجام شد و تا امروز فقط این یه دونه جواب که میفرستم اومده. اینم بگم به خاطر مقدار همین AFP در غربالگری ریسک بالا خورده شده وگرنه NT و سونو نرمال بود.
با توجه به اینکه ۱۶ هفته و ۲ روز بود که آمینیوسنتز انجام شد الان مقدارش از مدیانی که برای ۱۶ هفته نوشته شده کمتره.
دارم از نگرانی میمیرم میشه بهم بگید منتظر چی باید باشم؟؟؟؟؟
پایین بودن جفت
دوستان کسی شرایط مشابه داشته؟ فعالیتم باید چقدر باشه ؟
خانم دکتر جان بیا لطفا
سلام پزشک اوما خسته نباشید این غربالگری اول من هست
آیا لازمه غربالگری دوم هم انجام بدم؟
خونریزی و لکه بینی در بارداری
بچه ها کسی توبارداریش خونریزی بدون درد داشته و مشکلی برا بچش پیش نیومده؟اگ تجربه دارید بیاید بگید خیلی نگرانم؟
هزینه جراحی زیبایی بینی شیراز
سلام کسی خبرنداره اینروزاهزینه عمل زیبایی بینی چنده
مراقبت بعد از زدن آمپول ۲ماهگی نوزاد😣
سلام🤗
چیکار کنم ک تب نکنه.وپاشم ورم نکنه تشکر🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
همراه قطره Vitane قطره آهن هم باید مصرف بشه؟
سلام اومایی های عزیز
من دخترم ۷ماه و ۱۲ روزشه . الان دارم بهش قطره مولتی ویتامین مارک Vitane میدم که ترکیب مولتی ویتامین و آهن و زینک هست.
آیا نیازه بازم بهش قطره آهن بدم؟
نوزاد از چند هفته زود بدنیا بیاد زنده میمونه😢😢😢
سلام خانوما س روزه من بیمارستان بستری ام و میگن احتمال زایمانم هست.الان میخواستم بدونم اگه تو 27هفته و 4روز یا تو 28هفته بدنیا بیاد زنده میمونه😢😔امپول تشکیل قلب ریه ام زدم.
امکانش هست چون وزنش کمه از دست بدمش؟؟؟یا امکانش هست اتفاقی بی افته😢😢😢
صداهای عجیب و غریب شکم😮
سلام خدمت دکتر اوما و مامانای عزیز
من شکمم از ناف به بالا تا نزدیک معده جدیدا صداهای عجیب میده
مثل قلپ قلپ کردن آب یا خالی شدن باد لاستیک
کلا عجیبه صداهاش
این چه صداهایی؟حرکات بچس که صدا تولید میکنه یاچی؟
بچم تو خطر نباشه یوقت؟؟
مولتي ويتامين بدون نسخه پزشك ميشه مصرف كرد ؟؟
سلام وقتتون بخير
پزشك اوماي عزيز سوال داشتم كمك كنيد لطفاً ❤
بچم يكساله و چهار ماهشه و هنوز از شير نگرفتم يعني شير خودمو ميخوره
اشتهام خيلي كم شده و خيلي ضعف ميكنم كمبود وزن هم دارم
آيا ميشه مولتي ويتامين رو بدون نسخه پزشك مصرف كنم ؟؟
اگه ميشه چ ماركي توصيه ميكنيد ؟؟
کیا ازمایش غربالگری مرحله دوم رو انجام ندادن بیان
سلام .خوبین . من سونو۱۲هفته رو انجام دادم خوب بود . آزمایش غربالگری هم خوب بود . بعد دکترم برام سونو انومالی نوشت وگفت نیازی به ازمایش مرحله دوم نیست ولی من بهش گفتم بنویس شاید رفتم . الان بین دو راهی موندم . چیکار کنم بنظرتون
آزمایش و سونو ان تی
سلام ازمایش و سونو ان تی کدوم و اول باید انجام بدم دکتر اگه راهنماییم کنید ممنون میشم
جفت خلفی سر راهی چقدر طول میکشه خوب بشه ؟؟؟؟
سلام خانم دکتر امروز 13 هفته و یک روز
یکم لکه دیدم شیاف استفاده کردم ، دکترم نبود رفتم سونو
جواب نوشته جفت خلفی سرراهی ، تو هفته 11 جفتم فوندال
بود ، میشه برگرده ، خطرناک که نیست ؟؟
انجام کار دندانپزشکی در ماه آخر
سلام من از ۶ هفتگی تا حالا حالت تهوع شدید دارم طوریکه روزی چندبار بالا میآوردم از حدود سه ماه پیش متوجه شدم اسید معدهام چندتا از دندونام رو سوراخ و خراب کرده و کلی درد میکرد تا اینکه دیگه بیطاقت شدم و رفتم دندانپزشکی یکی رو برام ترمیم سطحی کرد تا بعد زایمان کامل درستش کنه یه دندون عقلم هم امروز کشید.. یه دندون عقل دیگهام هست خیلی اذیتم میکنه گوش درد شدید شدم حتی بعضی وقتا چشمهام هم درد میگیره
به نظرتون تو این هفتههای آخر داروی بیحسی دکتر میزنه ضرر نداره؟ خیلی نگرانم بابت سلامت بچهام.. 😩😩
خیلی دوران بارداری سختی بود خسته شدم دیگه.. بچهها دعا کنید زایمان خوبی داشته باشم... 🤲🏻🤲🏻
شل بودن سینه ها در بارداری
سلام به همگی و دکتر عزیز من الان هفته ۳۸ هستم سینه هام خیلی شل هستن رنگش تغییر کرده اما خیلی شل هست و تو این ۹ ماه اصلا ترشح نداشتم امکان داره شیر نداشته باشم خیلی نگرانم اصلا درد هم نداشتم از اول بارداری تا الان
مصرف قرص لتروزول از سوم پریودی
سلام، دکتر به من قرص لتروزول داده از سوم پریودی شبی ۲ عدد الان ۳ روزه فقط لکه شدم خیلی کم، این ۳ روز رو حساب کنم و قرص رو شروع کنم یا صبر کنم خونریزیم شروع بشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
باید قرص رو شروع کنم؟ احتمال بارداری هست؟
سلام خانوم دکتر و دوستان
این ماه دوم هست که قرص روکین میخورم و از روز دوم پریود شروع کردم،البته کلی قرص پروفن و چرک خشک کن و.. هم خوردم. جلوگیری طبیعی کردم
از روز بیستم پریودم، علائم شدیدی شروع شد، مثل درد کمر، سنگینی سینه و کمی درد و حساسیت نوک، تیر کشیدن سمت تخمدان چپ و راست، تیر کشیدن رحم و واژن، سردرد شدید، و یکشنبه هفته پیش ترشحات آبکی دیدم و الان سه چهار روز هست ترشحات قهوه ای دارم.
سه شنبه پیش قرص تموم شد. هنوز پریود نشدم.
با وجود اینکه فردا روز موعدم هست، قرص رو شروع کنم؟
میتونم این ماه روکین نخورم؟ برای اندو عمق لگن میخورم
آیا حتما باید همراه با قرص ضد بارداری، جلوگیری طبیعی هم داشت؟
اصلا احتمال بارداری هست با این علایم؟
سنو ان تی و تعیین جنسیت
سلام دکتر اوما و خانمای اومایی من امروز رفتم سنو ان تی مو دادم بالاخره ببینین مشکلی نداره
قطره پنج انگشت وپری نامنظم
سلام عزیزان
من پریودم نامنظمه اسفند رفتم سونوگفت تنبلی دارم البته شش ماهه تنبلی گرفتم
امروز
چهل وهشت روز ک پری نشدم
دوازده اسفند ک پری شدم قطره پنج انگشت خوردم ومدام برگسنجد ورازیانه دم میکنممیخورم وبادکشگرم میکنم سه روز پیش بی بی زدم منفی بود
ب نظرتون چند درصد احتمال داره از اینا حواب بگیرم وباردار شم




