سلام دوستان ما خونمون رو میخواهیم رنگ بلکا سفید بزنیم البته دوست نداشتم ولی طبق مشکلاتی که با شهرداری پیدا کردیم مجبوریم حالا میخوام بدونم دوستانی که استفاده کردن راضین چون من حقیقت بار اولم هست که میخوام از بلکا استفاده کنم وخواهشا نظراتتون رو همه بگین ممنون
پرسش (1400/03/23):
چه کسانی از رنگ بلکا استفاده کردن واز نتیجه اش راضی هستین
405
26
1400/03/23
سوال کننده
0
1400/03/23
nazgol solo
اصلا خوب نیست .بلکا فقط برای مغازه یا راه پله خوبه نه خونه
0
1400/03/23
سوال کننده
چاره ای ندارم ما میخواستیم گچ کنیم شهرداری نمیذاره اینم یواشکی فقط میزنیم که بریم داخل خونه بشینیم تا جریمه نکنن 😔
0
1400/03/23
سوال کننده
ببخشید اگه الان بزنیم بعد میشه کند گچ زد یانه راه دیگه ای سراغ ندارین
0
1400/03/23
mimi .
آره با ی فشار آب همش میوفته
0
1400/03/23
nazgol solo
آره میشه کند اما زمان میبره و سخت میشه دیگه .
0
1400/03/23
سوال کننده
باز خوبه شما استفاده کردین راضیین
0
1400/03/23
mimi .
اتفاقا زود میفته
0
1400/03/23
mimi .
نه اصلا😑
0
1400/03/23
mimi .
بعد از ی مدت شروع میکنه کنده شدن و خود به خود میفته بعضی جاهاش..
0
1400/03/23
سوال کننده
یه راه حلی بدین از دست این شهرداری راحت بشیم به خدا درد سر داریم
0
1400/03/23
mimi .
خونتون کلا گچ کاری نشده؟
1
1400/03/23
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
اصلا استفاده نکن ک چند وقت بعد باید از خونه پنبه جمع کنی
0
1400/03/23
mimi .
خیلی بده
مال ما از اول قبل از اینکه خونرو بخریم زده بودن و قدیمی شده بود
مال ما از اول قبل از اینکه خونرو بخریم زده بودن و قدیمی شده بود
0
1400/03/23
mimi .
بعضی جاهاش کنده شده بود و اونقد رو مخم بود
0
1400/03/23
nazgol solo
نه ما همسایه زد اصلا زود نیوفتاد سه روز طول کشید تا در بیارن کاغذ دیواری کنن
0
1400/03/23
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
اگه برا موقت میخوای بزنی مثلا برا چند سال خوبه
0
1400/03/23
mimi .
به شوهرم میگفتم افسرده شدم بس که رو مخمه😂
تا کندیم و کاغذ دیواری زدبم راحت شدم😁
تا کندیم و کاغذ دیواری زدبم راحت شدم😁
0
1400/03/23
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
من قبلن یه جا مستاجر بودم نزدیک ده سال تو یه خونه بودم رنگش بلکا بود .
تو این ده سال بعد ۷ سال اینا به دیوار تکیه میدادین پنبه میفتاد زمین
تو این ده سال بعد ۷ سال اینا به دیوار تکیه میدادین پنبه میفتاد زمین
0
1400/03/23
سوال کننده
نه ما بنایی کردیم تازه خریده بودیم سقف زدیم طبقه دومش رو همسایه ها به شهرداری زنگ زدن شهرداری نمیذاره مصالح بیاریم میگه باید اول جریمش رو بدین ما هم فعلا پول نداریم شوهرم میگه یه بلکا بزنیم تا بریم داخلش بشینیم تا شهرداری بیاد ببینه که داخلش نشستیم جریمه نکنه
0
1400/03/23
سوال کننده
اره فعلا از رو مجبوریه بعد تا جند سال جواب میده
0
1400/03/23
مامانِ علی و اِلسا😍 ❤
خب اگه اینجوری . بلکا کنین .و بلکا از رنگ و چیزای دیگه ارزون تر هم هست
یکیم فقط بلکا سفید بزن . رنگ های دیگه خونه رو خفه نشون میده
یکیم فقط بلکا سفید بزن . رنگ های دیگه خونه رو خفه نشون میده
0
1400/03/23
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کاغذ دیواری خیلی بهتر از بلکاس
0
1400/03/23
zeinab tg
جریمه رو ک باید بدید.
0
1400/03/23
zeinab tg
ماده ۱۰۰ پرداخت میکنی بعد مجوز سند میدن بهت
0
1400/03/23
zeinab tg
البته تو سندش هم میزنه ماده ۱۰۰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




