دخترا بیاین ببینم به چی ویار دارین؟
ترشی ، شوری، شیرینی، تندی، چی میخورین؟
بی بی چک رو نگاه کنید لطفاااااا
این بی بی چک مثبت آیا
عرق سوز شدن و ریزش مو
سلام دخترا
ببخشید سلام مامانا😂
گردن پسرم عرق سوز شده ..قبلا روغن زیتون میزدم خوب میشد اما الان نه.چی بزنم که خوب شه طفلک اذیت میشه.
خودمم بشدت موهام میریزه بغل موهام کامل کچل شده موهاش رفته..چه کنم بنظرتون چیکار کنم چی بخورم😭😭😭😫😫
تب ولرز در هفته های اول وکم کاری تیروئید
سلام وقت بخیر.. هفته 4بارداری هستم وتازه متوجه بارداری شدم. من صبح لرز شدیدی داشتم به طوری که مجبور شدم چندتا پتو بندازم رو خودم... اگر این لرز ها ادامه داشت به دکتر مراجعه کنم چون میخواهم هفته 6 به بعد دکتر برم برای چکاپ وتشکیل پرونده واینکه من کم کاری تیروئید دارم وروزی نصف قرص میخورم وقرصم هم 2بسته داشتم که فردا تموم میشه چکار کنم آزمایش برم وبعد قرص بخورم ویا اینکه قرص رو همینطور ادامه بدم
لطفا نوارقلب بچمو تفسیرکنید
سوالمو پرسیدم تکوناش خوبه
مصرف آب هویج در بارداری
سلام خوبین عزیزان طاعاتتون قبول...
من جمعه یه لیوان آب هویج خوردم الان متوجه شدم که اب هویج تو بارداری ضرر داره؟ ینی ممکنه مشکلی برای جنینم پیش بیاد؟ 😥
گرفتگی بینی نوزاد رو با چی حل کنم؟
سلام . امروز بچم یه لحظه از بس دماغش پر بود سیاه شد و نتونس نفس بکشه انگار ۱ سال بود دماغش پر بوده انقد زیاد بود
ب خدا مردم امروز از ترس😔😔
چکارش کنم آخه ک دیگه تکرار نشه
سلام تپش قلب دارم نمیدونم چرا چیکار کنم
سلام خوبید خانما تپش قلب دارم چیکار کنم ب نظرتون
گرفتگی ساق پا دربارداری
سلام من دوبار تو خواب بطور وحشتناطی رگ پام گرفته
سری قبل یه هفته درد میکرد
امروز دوباره تو خواب گرفت هرچی پیاده روی کردم از صبه تاثیر نداشته هنوزم درد مبکنه😔
مشکل بواسیر در اواخر بارداری
سلام عذرخواهی میکنم....
سه ماه قبل به خاطر یبوست دچار بواسیر شدم که به پزشک مراجعه کردم و با پماد انتی هموریید بهتر شدم، چند روزه موقع اجابت مزاج درد و سوزش دارم در حد بسیار وحشتناک ...برای زایمانم مشکلی پیش میاد؟؟؟ و اینکه چیکار کنم تا این مشکلم رفع بشه خیلی درد وحشتناکی دارم.
ممنونم
غربالگری و سونوگرافی NT
اطلاعاتی در مورد سونوگرافی ntوغربالگری اول میخاستم . هفته ایی انجام میشه و چطوری آزمایش میگیرن؟برای چی هستش کلا
ترسیدن از صدای بلند و لقاح
سلام ب همگی و پزشک اوما
ببخشید میخاستم بدونم آیاذترسیدن ناگهانی از صدای بلند مانع انجام لقاح میشه؟؟؟
من امروز ۱۷ سیکلم هستم و عصر از ی صدای بلند حالت انفجار داشت ترسیدم و از جا پریدم.
خاستم بدونم آیا این مانع انجام لقاح میشه یا اگه احیانا لقاحی صورت گرفته باشه از بین میره یا ن!!!؟؟؟
ممنون میشم ی توضیحی بهم بدین
ماه قبل هم همین حالتارو داشتم.بعد از نیمه ی سیکلم نسبت ب صداها حساس میشم.میگن مال تغییرات هورمونیه نمیدونم
لطفا بیاید سوال دارم
پسرم یه مدت بود گوششو میخارید و میگرفتش دیروز بردم رکتر
دکار براش کواموکسی کلاو و هیدروکسیزین نوشت
الان ز صبح اسهاله
دیوونه کرده
طول دوره اش چه مدته
چند روز باید بهش شربت بدم
تفسیر جواب ازمایش کرونا
تورو خدا زود ببینید جواب ازمایشم منفیه یا مثبت
مدفوع نکردن نوزاد
سلام دکتر اوما دخترم ۴۶ روزشه خییییلی زور میزنه ولی چند روزیه که نمیتونه مدفوع کنه . باید با گوش پاکن و پماد شیافش کنم تا مدفوع کنه . یبوست هم نداره فقط زور میزنه باد شکمشو میده بیرون ولی مدفوع نمیکنه . ازمایش مدفوعم گرفتیم ازش مشکلی نداشت
وقتی شیافش میکنم اروم میشه دیگه زور نمیزنه و بیقراری نمیکنه با دکترش تماس گرفتم گفت دو هفته دیگه بیارش پیشم. آخه تا دو هفته دیگه که نمیشه همش شیافش کنم
میشه راهنمایی کنید؟
دونه زدن بدن همرا با خارش
سلام دکتر اوما من تقریبا دو ماهه که بدنم یه سری دونه هایی میزنه که حدودا یک ربع می مونه و خیلی خارش داره بعدش کلا از بین میره انگار چیزی نبوده هر بارم یه قسمت بدن رو میگیره رفتم دکتر برام قرص سیتریزین نوشت با آمپول بتامتازون چند وقت خوب بودم الان دوباره دونه ها برگشته وقتی قرص سیتریزین می خورم چند روز خوبم ولی بعدش دوباره بدنم دونه میزنه
بچه ها من اصلا افزایش وزن نداشتم.
سلام دوستان عزیز،،، من اشتهام صفر شده،،، افزایش وزن نداشتم،،، همونم،،، همسرم میگه بچه ریزی ب دنیا میاری،،، خیلی ناراحتم،،، مولتی و یتامین خارجی میخورم اما تاثیر نداره...
از ناف پسرم خون اومده ببینید کمک کنید
پسرم ۴۱روزشه
صبح یک قطره خون حالت خون آبه رو لباسش بود یعنی به خاطر چیه مشکلی داره ؟؟
باید ببرمش دکتر ؟؟
واسه یبوست خودمونم چیکار کنیم؟حدود ۲۰روز بعد سزارینم شدید یبوست گرفتم که معقدم خون میاد اگه راهی بلدید بگید تورو خدا
تاتو بدن در شیردهی
سلام بچه ها میخواستم اسم پسرمو روی دستم یا کتفم تاتو کنم بچم ۵ ماهشه میخاستم بدونم تو شیردهی ضرر نداره؟
آیا این آزمایش کرونا رو نشون میده ؟
سلام. چندروز پیش گلاب به روتون اسهال و استفراغ شدم البته غذای سنگین خورده بودم و معمولا با غذای چرب و سنگین اینجوری میشم. رفتم بیمارستان سرم و آمپول و اینا زدم و دکتر اورژانس یکسری آزمایش نوشت
انجام دادم و نتیجه اش اینه ولی چیزی ازش نفهمیدم شوهرمم همش میگه کرونا داری و اون حالت مال غذا نبوده
شما چیزی سردرمیارید؟




