Ooma

دخترا بیاین ببینم به چی ویار دارین؟

ترشی ، شوری، شیرینی، تندی، چی میخورین؟

122 پاسخ 2,231 بازدید


بی بی چک رو نگاه کنید لطفاااااا

این بی بی چک مثبت آیا

116 پاسخ 1,267 بازدید


عرق سوز شدن و ریزش مو

سلام دخترا
ببخشید سلام مامانا😂
گردن پسرم عرق سوز شده ..قبلا روغن زیتون میزدم خوب میشد اما الان نه.چی بزنم که خوب شه طفلک اذیت میشه.
خودمم بشدت موهام میریزه بغل موهام کامل کچل شده موهاش رفته..چه کنم بنظرتون چیکار کنم چی بخورم😭😭😭😫😫

13 پاسخ 443 بازدید


تب ولرز در هفته های اول وکم کاری تیروئید

سلام وقت بخیر.. هفته 4بارداری هستم وتازه متوجه بارداری شدم. من صبح لرز شدیدی داشتم به طوری که مجبور شدم چندتا پتو بندازم رو خودم... اگر این لرز ها ادامه داشت به دکتر مراجعه کنم چون میخواهم هفته 6 به بعد دکتر برم برای چکاپ وتشکیل پرونده واینکه من کم کاری تیروئید دارم وروزی نصف قرص میخورم وقرصم هم 2بسته داشتم که فردا تموم میشه چکار کنم آزمایش برم وبعد قرص بخورم ویا اینکه قرص رو همینطور ادامه بدم

8 پاسخ 428 بازدید


لطفا نوارقلب بچمو تفسیرکنید

سوالمو پرسیدم تکوناش خوبه

12 پاسخ 888 بازدید


مصرف آب هویج در بارداری

سلام خوبین عزیزان طاعاتتون قبول...
من جمعه یه لیوان آب هویج خوردم الان متوجه شدم که اب هویج تو بارداری ضرر داره؟ ینی ممکنه مشکلی برای جنینم پیش بیاد؟ 😥

14 پاسخ 916 بازدید


گرفتگی بینی نوزاد رو با چی حل کنم؟

سلام . امروز بچم یه لحظه از بس دماغش پر بود سیاه شد و نتونس نفس بکشه انگار ۱ سال بود دماغش پر بوده انقد زیاد بود
ب خدا مردم امروز از ترس😔😔
چکارش کنم آخه ک دیگه تکرار نشه

26 پاسخ 977 بازدید


سلام تپش قلب دارم نمیدونم چرا چیکار کنم

سلام خوبید خانما تپش قلب دارم چیکار کنم ب نظرتون

61 پاسخ 491 بازدید


گرفتگی ساق پا دربارداری

سلام من دوبار تو خواب بطور وحشتناطی رگ پام گرفته
سری قبل یه هفته درد میکرد
امروز دوباره تو خواب گرفت هرچی پیاده روی کردم از صبه تاثیر نداشته هنوزم درد مبکنه😔

13 پاسخ 439 بازدید


مشکل بواسیر در اواخر بارداری

سلام عذرخواهی می‌کنم....
سه ماه قبل به خاطر یبوست دچار بواسیر شدم که به پزشک مراجعه کردم و با پماد انتی هموریید بهتر شدم، چند روزه موقع اجابت مزاج درد و سوزش دارم در حد بسیار وحشتناک ...برای زایمانم مشکلی پیش میاد؟؟؟ و اینکه چیکار کنم تا این مشکلم رفع بشه خیلی درد وحشتناکی دارم.
ممنونم

57 پاسخ 524 بازدید


غربالگری و سونوگرافی NT

اطلاعاتی در مورد سونوگرافی ntوغربالگری اول میخاستم . هفته ایی انجام میشه و چطوری آزمایش میگیرن؟برای چی هستش کلا

12 پاسخ 810 بازدید


ترسیدن از صدای بلند و لقاح

سلام ب همگی و پزشک اوما
ببخشید میخاستم بدونم آیاذترسیدن ناگهانی از صدای بلند مانع انجام لقاح میشه؟؟؟
من امروز ۱۷ سیکلم هستم و عصر از ی صدای بلند حالت انفجار داشت ترسیدم و از جا پریدم.
خاستم بدونم آیا این مانع انجام لقاح میشه یا اگه احیانا لقاحی صورت گرفته باشه از بین میره یا ن!!!؟؟؟
ممنون میشم ی توضیحی بهم بدین
ماه قبل هم همین حالتارو داشتم.بعد از نیمه ی سیکلم نسبت ب صداها حساس میشم.میگن مال تغییرات هورمونیه نمیدونم

14 پاسخ 846 بازدید


لطفا بیاید سوال دارم

پسرم یه مدت بود گوششو میخارید و میگرفتش دیروز بردم رکتر

دکار براش کواموکسی کلاو و هیدروکسیزین نوشت
الان ز صبح اسهاله
دیوونه کرده
طول دوره اش چه مدته
چند روز باید بهش شربت بدم

11 پاسخ 612 بازدید


تفسیر جواب ازمایش کرونا

تورو خدا زود ببینید جواب ازمایشم منفیه یا مثبت

7 پاسخ 523 بازدید


مدفوع نکردن نوزاد

سلام دکتر اوما دخترم ۴۶ روزشه خییییلی زور میزنه ولی چند روزیه که نمیتونه مدفوع کنه . باید با گوش پاکن و پماد شیافش کنم تا مدفوع کنه . یبوست هم نداره فقط زور میزنه باد شکمشو میده بیرون ولی مدفوع نمیکنه . ازمایش مدفوعم گرفتیم ازش مشکلی نداشت
وقتی شیافش میکنم اروم میشه دیگه زور نمیزنه و بیقراری نمیکنه با دکترش تماس گرفتم گفت دو هفته دیگه بیارش پیشم. آخه تا دو هفته دیگه که نمیشه همش شیافش کنم
میشه راهنمایی کنید؟

2 پاسخ 461 بازدید


دونه زدن بدن همرا با خارش

سلام دکتر اوما من تقریبا دو ماهه که بدنم یه سری دونه هایی میزنه که حدودا یک ربع می مونه و خیلی خارش داره بعدش کلا از بین میره انگار چیزی نبوده هر بارم یه قسمت بدن رو میگیره رفتم دکتر برام قرص سیتریزین نوشت با آمپول بتامتازون چند وقت خوب بودم الان دوباره دونه ها برگشته وقتی قرص سیتریزین می خورم چند روز خوبم ولی بعدش دوباره بدنم دونه میزنه

2 پاسخ 1,141 بازدید


بچه ها من اصلا افزایش وزن نداشتم.

سلام دوستان عزیز،،، من اشتهام صفر شده،،، افزایش وزن نداشتم،،، همونم،،، همسرم میگه بچه ریزی ب دنیا میاری،،، خیلی ناراحتم،،، مولتی و یتامین خارجی میخورم اما تاثیر نداره...

143 پاسخ 874 بازدید


از ناف پسرم خون اومده ببینید کمک کنید

پسرم ۴۱روزشه
صبح یک قطره خون حالت خون آبه رو لباسش بود یعنی به خاطر چیه مشکلی داره ؟؟
باید ببرمش دکتر ؟؟
واسه یبوست خودمونم چیکار کنیم؟حدود ۲۰روز بعد سزارینم شدید یبوست گرفتم که معقدم خون میاد اگه راهی بلدید بگید تورو خدا

45 پاسخ 599 بازدید


تاتو بدن در شیردهی

سلام بچه ها میخواستم اسم پسرمو روی دستم یا کتفم تاتو کنم بچم ۵ ماهشه میخاستم بدونم تو شیردهی ضرر نداره؟

5 پاسخ 461 بازدید


آیا این آزمایش کرونا رو نشون میده ؟

سلام. چندروز پیش گلاب به روتون اسهال و استفراغ شدم البته غذای سنگین خورده بودم و معمولا با غذای چرب و سنگین اینجوری میشم. رفتم بیمارستان سرم و آمپول و اینا زدم و دکتر اورژانس یکسری آزمایش نوشت
انجام دادم و نتیجه اش اینه ولی چیزی ازش نفهمیدم شوهرمم همش میگه کرونا داری و اون حالت مال غذا نبوده
شما چیزی سردرمیارید؟

29 پاسخ 567 بازدید