لطفا این آزمایش را تفسیر کنید
سلام دوستان
کسی میتونه این آزمایش را تفسیر کنه؟؟
ممنون میشم
غلت نزدن و سر و خوب نگه نداشتن نوزاد پنج ماهه
سلام مادرهای عزیز
پسر من پنج ماهشه ولی نه از غلت زدن خبریه نه اینکه سرش و درست صاف نگه میداره سرش همش متمایل به راست میشه انگار سنگینی سرش و نمیتونه نگه داره و حتی وقتی دمر میزارمش اصلا به جلو حرکت نمیکنه و شروع به گریه میکنه من خیلی نگران شدم
علت کمر درد پریودی
سلام ب همگی و پزشک اوما
من امروز هجده سیکلم هستم.از صبح کمر درد شدید پریودی دارم.
علتش چی میتونه باشه؟ احتمال تخمک گزاری الان هست آیا؟
سیکلام همیشه منطم بود ۳۰ روزه
ولی دوماهه یکیش ۸ روز عقب افتاده و یکیش ۷ روز
یعنی یکیش ۳۸ روزه شده یکیش ۳۷ روزه و قبل از این همیشه ۳۰ روزه بوده.
ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام اومایی ها و خانم دکتر
سلام من امروز دخترم رو برده بودم برای ازمایش تیرویید دکترش گفت اندازه دوره سرش 38هست و بزرگه گفت مشکلی نیست اما من خیلی نگرانم میشه بگید واقعا مشکلی نداره یا دکتر نگرانم نکرد؟
سلام خانوما قطره استامینوفن تا کی باید بدم
سلام خانم دکتر و خانوما دیروز بچه ام واکسن زده تا کی باید قطره استا بدم ؟؟دیروز تا امروز صب هر ۴ ساعت دادم،بهداشت گفت اگه دیگه تب نداشت ندم بهش درسته؟
مامانا یه لحظه بیایین کاریتون دارم
سلام من بچم ۳ماهش کی باید بهش اب بدم کی باید فرنی بدم ۴ ماهه شد از چه موقع میتونم بهش پوره بدم چه پوره ای زود هضمه اذیتش نمیکنه کلا درمورد غذا بچم بگین چکار کنم هیچی نمیدونم ممنون میشم تجربیاتتونو بهم بگین
سونوی روز ۱۴ سیکلم خوبه؟
سونوی روز ۱۴ سیکلم بود.برا سایز فولیکول رفته بودم.گفت آزاد شده.
به نظرتون مشکلی نیس؟
نحوه تزریق آمپول بتامتازون
سلام من دیروز دکتر بودم، برام آمپول بتامتازون نجویز کرد، حالا ک نگاش میکنم دستورش ننوشته، هر چی هم زنگ میزنم جواب نمیده، یادمه پسرم ک باردار بودم 6 تا امپول دو روز زدم،، اینم همینجوریه؟
اندازه گیری طول سرویکس
سلام چرا دکتر من اندازه گیری طول سرویکس رو توی سونوها نمیخواد یعنی نیازی نیست ؟
امکانش هست زودتر از هفته ۳۹ درد زایمان بیاد سراغم؟؟
سلام من به احتمال زیاد زایمانم (سزارین) تاریخش ۲۸ اردیبهشت
یعنی ۳۸ هفته و ۴ روز امکانش هست درد زایمان زودتر بیاد سراغم ؟؟؟
آخه من از زایمان طبیعی خیلی میترسم🥺🥺🥺
یبوست در نوزاد ۵ ماهه
سلام پسرم ۴ ماه و ۲۰ روزشه روز شنبه ظهر پی پی کرد من شب بهش یکم موز دادم باز روز بعدم یکم موز له کردم شیرمو ریختم روش رقیق شد بهش دادم حالا الان سه روزی میشه پی پی نکرده اونم پسرمن ک روزی سه چهاربار پی پی میکرد حالا چکار کنم فک میکنم اذیته
۳ روز تاخیر پریود و روزه گرفتن و بارداری
سلام
من اقدام به بارداری داشتم و الان ۳ روز تاخیر پریود دارم.ماه های قبل حتی پریودیم زودتر میشد ولی هیچوقت تاخیر نداشتم. دیروز هم بی بی چک استفاده کردم و منفی بود. چون نمیدونم باردار هستم یا نه روزه هم میگیرم.
اگه باردار باشم آسیبی به بچه میرسه؟
چه موقع میتونم آزمایش بدم؟
آمپول فشار/چندهفته و چندروز؟ 💉👀
سلام
خانومای زایمان طبیعی، دکترشما تاکی وقت داد که زایمان کنید و اگرخبری نبود بستری شید برای آمپول فشار؟
دکترمن برای ۳۹هفته و۶ روز نامه بستری داده که میشه جمعه (سوم اردیبهشت) و به قول خودش مطب نیست سرش خلوته🙄
🙌من تمام تلاشم اینه امپول فشارنزنم و دردام خودبه خود شروع شه میخوام بدونم اگه زوده دیرتر بستری شم
[طبق ان تی و اخرین پریود زمان زایمانم ۴ اردیبهشته]
(دهانه رحمم دوسانت بازه ،حرکات جنینمم خوبه و طبق ان اس تی و سونوی بیوفیزیکال که چندروز پیش دادم همه چیزنرماله خداروشکر)
لکه بینی بعد از پریود
سلام دکتر عزیز
من پنج ماه پیش دستگاه آیودی گذاشتم تا چندوقت بعد پریودم نامنظم بود بعد دو ماه منظم شده بود ولی این ماه با هفت روز تأخیر پریود شدم الان شش روز هست که پاک شدم ولی ترشحاتم قهوه ای رنگ هست از دو شب پیش هم که نزدیکی داشتم تا الان داخل ترشحاتم رگه خون هست. به نظرتون چیکار کنم لازمه پیگیری کنم یا خودش خوب میشه؟
ممنون
درد و تیر کشیدن طرف راست تخمدان
سلام وقت بخیر
من تو شش هفته هستم و گه گاهی گذرا درد و گرفتگی شکم و تیر کشیدن سمت راست و کمتر سمت چپ دارم
دردش بعد چند دقیقه کم میشه و قابل تحمله کلا
خواستم ببینم طبیعیه؟؟
امواج موبايل و وای فای
سلام خدا قوت امواج موبایل چند درصد روی جنین تاثیر بد داره؟ میشه راهنمایی کنید
خانوما تا کی بچه را قنداق کنم؟
سلام خانمای گل اوما ممنون میشم راهنماییم کنید
من اگه بچم را قنداق نکنم نمیخوابه همش دستش را میکشه توی صورتش وخودشا بیدار میکنه تاکی باید قنداقش کنم دلم واسش میسوزه از طرفی هم وقتی نمیبندم خودش را بیدار میکنه
من سونو ۲۸ هفته نرفتم
سلام من الان ۳۱ هفته و ۴ روزم هست. سونوی ۲۸ هفته رو نرفتم. دکتر برام نوشت چون قبل از ۲۸هفته حرکات بچم کم بود ب دکترم گفتم گفت سونو مینویسم اگه حرکاتش خوب نشد برو منم حرکاتش خوب شد دیگه نرفتم .الان توی ی پیج خوندم ک نوشته بود این سونو برای بررسی سلامت جنین ک آب دور بچه هست الان خیلی نگرانم نمیدونم چکار کنم
کیا این سونو رو نرفتن؟
ممنون میشم جوابمو بدید
واژینیسموس هستم باردار شدم میترسم از زایمان
سلام من ۷ سال واژینیسموس شدید بودم
با اولین رابطه باردار شدم
الان هفته ۲۶ هستم و به شدت از زایمان میترسم
میخواستم بپرسم چه زایمانی رو به من پیشنهاد میدید
و باید چیکار کنم
علاوه بر واژینیسموس بودنم از خود زایمان هم وحشت دارم
چه طبیعی چه سزارین
ممنون میشم راهنماییم کنید
زایمان سزارین برا فردا😍😩😪
سلااام دوست جونیا 😍ان شاءالله حال دلتون خوب بااشه عشقا😍
بچه ها من فردا باید ۶صبح بیمارستان باااشم برا سزارین.
الان کلی سوال مسخره چرت پرت تو ذهنمه..
من الان از ساعت ۹ چیزی نخورم دیگه؟مصرف ابم چقدر بایدباشه؟
چه مدارکی لازمه ببرم؟اصلا نمیتونم امروز فکرم پراز سواله
باز میگم اصلا بچم الان کامل هست چون بدون درد میرم فکرمیکنم بچه هنوز امادگی نداره.سینه هام شیر داره؟😪😪
هرجی میدونین بهم کمک کنین تا دلم آروم بشه خیلی خیلی ممنون.🙏🙈❤❤🤩




