Ooma

سلام قرص LDخوردم نزدیک پریودیم

الان حالم بده چیکار کنم؟؟
معده ام بدجور درد گرفته زیر دلم و پاهام و سرم و حالت تهوع🤦‍♀️
قرصی امپولی چیزی هست بخورم که بیاد؟؟
الان روزه هم هستم گفتم اگر حالم خیلی بد شد باز کنم

17 پاسخ 446 بازدید


مصرف قرص مولتی ویتامین

سلام
من از هفته هشتم با تجویز پزشک مولتی ویتامین پریناتال مصرف کردم و الان هم هفته بیست و ششم هستم ، وزنم هم از ۵۶ به ۶۴ رسیده
باید مصرف قرص رو تا چه زمانی ادامه بدم ؟

15 پاسخ 451 بازدید


ذخیره تخمدان و یائسگی زودرس

سلام من ٣ سال پیش آزمایش ذخیره تخمدان دادم نتیجه ش عدد ١ بود.تا به امروز همیشه پریودام سر وقت بود.الان چند روز که پریود نشدم آزمایش بارداری هم دادم منفی بود.ممکنه یائسگی زودرس شده باشم؟ خیلی نگرانم.چون شنیدم هر سال عددش کمتر میشه

23 پاسخ 924 بازدید


تیروئید و سقط جنین

جواب آزمایش پیش بارداری ام امروز گرفتم تبروئیدم ۷.۵ هست علت سقط همین میشه دیگه؟؟

20 پاسخ 659 بازدید


چند هفتگی برای سونو تشکیل قلب برم

سلام اومایی های عزیز
من طبق تقویم اوما ۴ هفته و چهار روز هستم
میخواستم بدونم زمان مناسب برای انجام سونو ی تشکیل قلب جنین چند هفتگی هست؟ واینکه آیا قبل از تشکیل قلب مشکلی نداشته باشم لازمه بازم به دکتر مراجعه کنم ؟
نمیخوام زود برم بگن قلب هنوز تشکیل نشده برو یه هفته بعد بیا
چون دیدم برای خیلی ها این مشکل پیش اومده و دچار استرس شدن و این بدترین چیزی در این دوران
لطفا راهنماییم کنید🌹

256 پاسخ 2,277 بازدید


کیا با فولیکول ۲۴ حامله شدن؟

امکان بارداری با این فولیکول چقدره؟☹ روز ۱۴ رفتم سونو ۱۱ و ۱۸ و ۲۴ داشتم کلا ۵ دونه لتروزول خوردم

189 پاسخ 20,370 بازدید


لکه بینی در اوایل بارداری

سلام دکتر، و بچه های اوما، من امروز تستم مثبت شد، آزمایشم دادم ۶۴۹ بود تیتر بتا، از وقتی آز رو گرفتم لکه بینی دارم، لکه های مایل به قهوه ای، شوهرمم الان سرکاره توروخدا بگید چیکار کنم استرس دارم ممنون

178 پاسخ 884 بازدید


غذا دادن به کودک پنج ماهه

سلام خسته نباشید من دخترم تازه چهارماهش رو تموم کرده رفته تو پنج خواستم ببینم اگه بهش غذا بدم منظورم فرنیه مشکلی نداره؟؟؟

21 پاسخ 376 بازدید


بچه ها زگیل تناسلی دارم

باسلام خانمای گل
باردارم ماه سوم بارداریمه اطراف واژنم زگیل زدع رفتم دکتر لیزر کرد الانم کلا زخم شدن یکی دیگه هم الان بنظرم یکی دیگه هم درومدع کمکم کنید چکارشون کنم؟

8 پاسخ 1,048 بازدید


سلام‌ممکنه حالت تهوعم تو این هفته ها برگرده؟یا دلیل دیگه ای داره

س ماه اول و استفراغ داشتم فقط.الان حالت تهوع ۲ روز دارم

22 پاسخ 427 بازدید


تفسیر ازمایش اسپرم همسرم

سلام دوستان و پزشک محترم میشه ازمایش شوهرم رو تفسیرکنین

16 پاسخ 568 بازدید


دیابت در بارداری

سلام من دیروز ازمایش گلوکز دادم هنوز جوابش نیامده ازمایش گلوکز از چند به بالا انسولین می خواد راستی از پودری که برای ازمایش گلوکز میدن بخوری چند بار میدن برای من دوبار دادن

3 پاسخ 402 بازدید


قرمزی آلت تناسلی پسر

سلام خانما و دکتر اوما ببخشید آلت پسرم چرا دورش اینجوریه
طبیعی هستش یا مشکلی داره؟

71 پاسخ 2,948 بازدید


مایع آمنیوتیک دور جنین

سلام وقتتون بخیر ببخشید در هفته 18 هستم و مایع دور جنین کم هست عدد7
آیا با استراحت مطلق. نوشیدن آب فراوان و آسپرین و نوکساپارین که دکتر توصیه کرده مشکل حل میشه ان شالله
چند در صد احتمال بهبودی وجود داره
باتشکر

8 پاسخ 987 بازدید


وزن جنین تو هفته ۳۳ چقدر باید باشه؟؟

آخرین سونو گه تو هفته ۳۲ تا ۳۴ باید انجام بشه وزن جنین چقدر باید باشه؟؟

6 پاسخ 841 بازدید


ورم پا هفته 27

سلام دوستان من باز اومدم
دو سه روزه پاهام انگار زنبور نیش زده انقد ورم کرده ،البته تو این دو سه روز خیلی سرپا بودم دارم خونه رو جمع میکنم قراره خونمونو عوض کنیم

عید هم ورم کرده بود دست و پام فشارمم ی کم بالا رفته بود ازمایش پروتئین دادم شکرخدا خوب بود
بعدشم دیگه دست و پام خوب شد و فشارمم نرمال
هفته پیش بهداشت بودم فشارم نرمال بود ولی از عید تا الان پنج کیلویی اضافه کردم
دقیقا از موقعی که مولتی ویتامینە خارجی خوردم، بهداشت گفت کلا قطع کنم حالا نمیدونم افزایش واسه مولتیه خارجی و اون همه شیرینی جات بوده یا چیز دیگه
الان دوباره چن روزه خیلی پاهام ورم کرده قبلشم ورم داشت ولی خیلی کم بود
تو نت خوندم میگن علائم مسمویت حاملگیه😔😔😔😔خیلییی نگرانم نمیدونم چیکار کنم
بنظرتون با سرپا ایستادن و خستگی هم پاها ورم میکنن؟؟؟
کسی اینجوری بوده توروخدا راهنمایی کنید


17 پاسخ 481 بازدید


پمادی واسه اینکه جای بخیه نمونه هس؟

سلام دکتر جان پمادی هس واسه اینکه بزنم ب جای بخیه پام تا جاش نمونه؟ بعد بخیه های پامو تازه کشیدم بزنم روش ایراد نداره؟

15 پاسخ 1,568 بازدید


وزن بچه و درصد پرسنتایل

سلام خانوم دکتر دوتا سوال دارم ازتون
یکی اینکه من هفته ۳۲سونو داپلر دادم مشکلات جفت و اینا نداشتم
وزن بچمم۱۸۱۹ بود ولی در پرسنتایل ۲۰قرار داره
اینکه تو پرسنتایل۲۰هستش یعنی بچم مشکلی داره؟
یا نه فقط وزنش یکم پایینه؟
با تغذیه درست میشه؟میخوام بدونم فقط ریز هستش و وزنش کمه یا خدایی نکرده مشکل دیگه ای داره؟
در ضمن من یبار قبل داپلر سونو دادم حدودا دو هفته قبلش اون موقع وزنش۱۳۱۲بود در پرسنتایل۱۹.یعنی تو دو هفته نیم کیلو وزنش اضافه شده...این نشونه رشد خوبش نیس؟
سوال دومم اینه حرکات جنین نشانگر سلامت ووزن خوبش نیس؟بچه من ماشالا خیلی تکون میخوره و تکوناشم محکمه هرچی بخورم تکون میخوره
ممنون میشم دقیق و کامل توضیح بدین
عکس سونومم میذارم ببینید

39 پاسخ 9,329 بازدید


استفاده همزمان دو نوع شیاف ضرر داره آیا؟

سلام دوستان
من عفونت دارم دکتر شبی ی دونه شیاف کلیندامایسین تجویز کرده، از طرفی هم شیاف پروژسترون هر شب میزدم، حالا سوالم اینه چون دیگه اخر شب میزنم ک بلند نشم، دوتاش با هم مشکلی ایجاد نمیکنه یا تاثیرشو کم نمیکنه؟

4 پاسخ 1,421 بازدید


آزمایش روتین بارداری دوم

سلام
میشه آزمایش منو تفسیر کنید؟

7 پاسخ 2,858 بازدید