سلام قرص LDخوردم نزدیک پریودیم
الان حالم بده چیکار کنم؟؟
معده ام بدجور درد گرفته زیر دلم و پاهام و سرم و حالت تهوع🤦♀️
قرصی امپولی چیزی هست بخورم که بیاد؟؟
الان روزه هم هستم گفتم اگر حالم خیلی بد شد باز کنم
مصرف قرص مولتی ویتامین
سلام
من از هفته هشتم با تجویز پزشک مولتی ویتامین پریناتال مصرف کردم و الان هم هفته بیست و ششم هستم ، وزنم هم از ۵۶ به ۶۴ رسیده
باید مصرف قرص رو تا چه زمانی ادامه بدم ؟
ذخیره تخمدان و یائسگی زودرس
سلام من ٣ سال پیش آزمایش ذخیره تخمدان دادم نتیجه ش عدد ١ بود.تا به امروز همیشه پریودام سر وقت بود.الان چند روز که پریود نشدم آزمایش بارداری هم دادم منفی بود.ممکنه یائسگی زودرس شده باشم؟ خیلی نگرانم.چون شنیدم هر سال عددش کمتر میشه
تیروئید و سقط جنین
جواب آزمایش پیش بارداری ام امروز گرفتم تبروئیدم ۷.۵ هست علت سقط همین میشه دیگه؟؟
چند هفتگی برای سونو تشکیل قلب برم
سلام اومایی های عزیز
من طبق تقویم اوما ۴ هفته و چهار روز هستم
میخواستم بدونم زمان مناسب برای انجام سونو ی تشکیل قلب جنین چند هفتگی هست؟ واینکه آیا قبل از تشکیل قلب مشکلی نداشته باشم لازمه بازم به دکتر مراجعه کنم ؟
نمیخوام زود برم بگن قلب هنوز تشکیل نشده برو یه هفته بعد بیا
چون دیدم برای خیلی ها این مشکل پیش اومده و دچار استرس شدن و این بدترین چیزی در این دوران
لطفا راهنماییم کنید🌹
کیا با فولیکول ۲۴ حامله شدن؟
امکان بارداری با این فولیکول چقدره؟☹ روز ۱۴ رفتم سونو ۱۱ و ۱۸ و ۲۴ داشتم کلا ۵ دونه لتروزول خوردم
لکه بینی در اوایل بارداری
سلام دکتر، و بچه های اوما، من امروز تستم مثبت شد، آزمایشم دادم ۶۴۹ بود تیتر بتا، از وقتی آز رو گرفتم لکه بینی دارم، لکه های مایل به قهوه ای، شوهرمم الان سرکاره توروخدا بگید چیکار کنم استرس دارم ممنون
غذا دادن به کودک پنج ماهه
سلام خسته نباشید من دخترم تازه چهارماهش رو تموم کرده رفته تو پنج خواستم ببینم اگه بهش غذا بدم منظورم فرنیه مشکلی نداره؟؟؟
بچه ها زگیل تناسلی دارم
باسلام خانمای گل
باردارم ماه سوم بارداریمه اطراف واژنم زگیل زدع رفتم دکتر لیزر کرد الانم کلا زخم شدن یکی دیگه هم الان بنظرم یکی دیگه هم درومدع کمکم کنید چکارشون کنم؟
سلامممکنه حالت تهوعم تو این هفته ها برگرده؟یا دلیل دیگه ای داره
س ماه اول و استفراغ داشتم فقط.الان حالت تهوع ۲ روز دارم
تفسیر ازمایش اسپرم همسرم
سلام دوستان و پزشک محترم میشه ازمایش شوهرم رو تفسیرکنین
دیابت در بارداری
سلام من دیروز ازمایش گلوکز دادم هنوز جوابش نیامده ازمایش گلوکز از چند به بالا انسولین می خواد راستی از پودری که برای ازمایش گلوکز میدن بخوری چند بار میدن برای من دوبار دادن
قرمزی آلت تناسلی پسر
سلام خانما و دکتر اوما ببخشید آلت پسرم چرا دورش اینجوریه
طبیعی هستش یا مشکلی داره؟
مایع آمنیوتیک دور جنین
سلام وقتتون بخیر ببخشید در هفته 18 هستم و مایع دور جنین کم هست عدد7
آیا با استراحت مطلق. نوشیدن آب فراوان و آسپرین و نوکساپارین که دکتر توصیه کرده مشکل حل میشه ان شالله
چند در صد احتمال بهبودی وجود داره
باتشکر
وزن جنین تو هفته ۳۳ چقدر باید باشه؟؟
آخرین سونو گه تو هفته ۳۲ تا ۳۴ باید انجام بشه وزن جنین چقدر باید باشه؟؟
ورم پا هفته 27
سلام دوستان من باز اومدم
دو سه روزه پاهام انگار زنبور نیش زده انقد ورم کرده ،البته تو این دو سه روز خیلی سرپا بودم دارم خونه رو جمع میکنم قراره خونمونو عوض کنیم
عید هم ورم کرده بود دست و پام فشارمم ی کم بالا رفته بود ازمایش پروتئین دادم شکرخدا خوب بود
بعدشم دیگه دست و پام خوب شد و فشارمم نرمال
هفته پیش بهداشت بودم فشارم نرمال بود ولی از عید تا الان پنج کیلویی اضافه کردم
دقیقا از موقعی که مولتی ویتامینە خارجی خوردم، بهداشت گفت کلا قطع کنم حالا نمیدونم افزایش واسه مولتیه خارجی و اون همه شیرینی جات بوده یا چیز دیگه
الان دوباره چن روزه خیلی پاهام ورم کرده قبلشم ورم داشت ولی خیلی کم بود
تو نت خوندم میگن علائم مسمویت حاملگیه😔😔😔😔خیلییی نگرانم نمیدونم چیکار کنم
بنظرتون با سرپا ایستادن و خستگی هم پاها ورم میکنن؟؟؟
کسی اینجوری بوده توروخدا راهنمایی کنید
پمادی واسه اینکه جای بخیه نمونه هس؟
سلام دکتر جان پمادی هس واسه اینکه بزنم ب جای بخیه پام تا جاش نمونه؟ بعد بخیه های پامو تازه کشیدم بزنم روش ایراد نداره؟
وزن بچه و درصد پرسنتایل
سلام خانوم دکتر دوتا سوال دارم ازتون
یکی اینکه من هفته ۳۲سونو داپلر دادم مشکلات جفت و اینا نداشتم
وزن بچمم۱۸۱۹ بود ولی در پرسنتایل ۲۰قرار داره
اینکه تو پرسنتایل۲۰هستش یعنی بچم مشکلی داره؟
یا نه فقط وزنش یکم پایینه؟
با تغذیه درست میشه؟میخوام بدونم فقط ریز هستش و وزنش کمه یا خدایی نکرده مشکل دیگه ای داره؟
در ضمن من یبار قبل داپلر سونو دادم حدودا دو هفته قبلش اون موقع وزنش۱۳۱۲بود در پرسنتایل۱۹.یعنی تو دو هفته نیم کیلو وزنش اضافه شده...این نشونه رشد خوبش نیس؟
سوال دومم اینه حرکات جنین نشانگر سلامت ووزن خوبش نیس؟بچه من ماشالا خیلی تکون میخوره و تکوناشم محکمه هرچی بخورم تکون میخوره
ممنون میشم دقیق و کامل توضیح بدین
عکس سونومم میذارم ببینید
استفاده همزمان دو نوع شیاف ضرر داره آیا؟
سلام دوستان
من عفونت دارم دکتر شبی ی دونه شیاف کلیندامایسین تجویز کرده، از طرفی هم شیاف پروژسترون هر شب میزدم، حالا سوالم اینه چون دیگه اخر شب میزنم ک بلند نشم، دوتاش با هم مشکلی ایجاد نمیکنه یا تاثیرشو کم نمیکنه؟
آزمایش روتین بارداری دوم
سلام
میشه آزمایش منو تفسیر کنید؟




