دیشب شروع کردم اولیش واژن گذاشتم یعنی بعدیهارو مقعدبزارم
از واژن یکمش برمیگرده بیرون ولی مقعد همش جذب میشه
چکارکنم چی بخورم که کمک کننده باشه انشالله مثبت بشه؟
یاسین بخون توکل کن به خدا انشالله هرچی خیر و صلاحه میگن مربای به و نشاسته با اب سرد قاطی شه خوبه
انشالله نتیجه میگیری
اللهم صل علی محمد و آل محمد
میگم اولیشو واژن گذاشتم بعدیهارو مقعدبزارم اشکال نداره
فرقی نداره مقعد یا وارژن . ا
اما مقعد راحت تره . اذیت هم نمیشی . هردوش تاثیرش یکیه .
من ک دکترم تاکید کرد واژینال گفت شب قبل از خواب بزار ک بیرون نریزه ومشکلی نداشتم
دکتر من گفت تاثیر واژینال بهتره
دکترخودمم گفت فرقی نداره ولی گفتم بپرسم تجربه بقیه چیه کدومش تااثیرش بهتره
سلام شیاف را اگر لکه بینی ندارید واژینال استفاده کنید