Ooma

تبادل نظر بیمارستان های مشهد

سلام سلام مامان ها خانومای مشهدی💜💜💜
بیاین راجبه بیمارستان های خصوصی و دولتی مشهد تبادل نظر کنیم
دکتر من بیمارستان های رضوی،مهر،پاستور،مادر و ثامن الائمه ست
خودش بهم پیشنهاد ثامن رو داده و حسابی تعریف کرده.
کسی بوده اونجا زایمان طبیعی کرده باشه؟
محیط بیمارستان راضی بودین؟
هزینه ش چطوره؟
رفتارپرسنل؟
و اینکه بنظرتون ماما همراه خوبه گرفته بشه، یا روند زایمان رو خودمون طی کنیم تا دکتر برسه؟

لطفاازهربیمارستانی راضی یا ناراضی هستین نظربدید.ومیزان رضایتتون در همه موارد بسنجم☺
میتونید درمورد همه بیمارستان هانظربدید🍃

هم اکنون منتظر نظرهای خوشگلتون هستم🍁🍁🍁

21 پاسخ 2,604 بازدید


سه قلودارابیاین ،کارتون دارم

سلام دوستای عزیز،زنداداشم سه قلوداره ،هفته پیش رفت سونوغربالگری اول ودادخداروشکرمشکلی نداشت بعدرفت که ازمایشوانجام بده همه ازمایشگاهابهش گفتن که این ازمایشوبراسه قلوهاانجام نمیدن،دکترم رفته بهش گفتن مشکلی نداره،حالانگرانه،اگرمیشه بیاین ازتجربه هاتون بگیدممنون میشم

79 پاسخ 1,157 بازدید


تفسیر ازمایش قند بارداری

سلام روزتون بخیر میشه ازمایش و منو ببینید بنظرتون قند بارداریم بالا هست؟

41 پاسخ 510 بازدید


ترتیب دندون درآوردن نوزاد

سلام
دختر من پنج ماه و نیم که بود دو تا دندون جلو فک پایینش در اومد الان دندونای نیش بالاش جوانه زده، مگه نباید اول دندونای جلو بالاش درمیومد بعد نیش هاش؟
جای دندونای جلوش هیچ اثری از دندون نیست نه ورم کرده نه چیزی نکنه دندون در نیاره😰😰

11 پاسخ 510 بازدید


تفسیر سونو و آزمایش غربالگری اول

سلام پزشک محترم اوما. بنده الان سیزده هفته و ۴ روزم آزمایش و سونو غربالگری انجام دادم خواستم نظرتون رو بدونم؟ بعد به من گفتن جفتت خیلی پایینه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم بالا بیاد و تو دردسر نیافتم؟

6 پاسخ 489 بازدید


قطع مصرف لتروزول .

سلام بر پزشک اوما و خانومای محترم.
میخواستم بدونم بعد از دو دوره خوردن لتروزول و داشتن فولی بزرگ، میتونم مصرفش رو قطع کنم؟؟ آیا فولیگول هام بزرگ میمونه؟
تو این دوماهی که لتروزول خوردم متاسفانه قسمت نبود اقدام کنم

16 پاسخ 4,096 بازدید


روشن شدن پوست ناحیه شرمهگاهی

سلام...خواستم بپرسم چه راه هایی هست برای روشن شدن پوست ناحیه شرمگاهی....هزینه لیزر حدودا چقدر هست؟در بارداری میشه انجام داد؟؟؟

33 پاسخ 779 بازدید


رسیدگی به پوست در بارداری

سلام.میخواستم بدونم میتونم از ژل ضدجوش برای صورتم استفاده کنم؟ضرری نداره؟

4 پاسخ 363 بازدید


پوست صورتم خیلی چرب شده

چند وقتی پوست صورتم خیلی چرب شده و باعث میشه جوش بزنم و جوشها بیشتر روی چونم و روی گونه هامه من قبلا پوستم خیلی خوب بود ولی یه ناهی میشه اینجوری شده و تا جوش اولی خوب نشده یکی دیگه در میار و جوشهام ریز هستش

9 پاسخ 506 بازدید


خشکی پوست طبیعیه؟؟

سلام من پوست دستم خیلی خشک شده زبر و خشن شده. پوست شکمم و رون پاهام متوجه شدم خشک شده و پوسته پوسته. بنظرتون طبیعیه؟ میتونم کرم مرطوب کننده هم رو شکمم بزنم یا نه؟

13 پاسخ 387 بازدید


لکه بینی در بارداری

سلام
من در بارداری ودر ابتدای هفته هشت هستم
چند روز پیش لکه بینی داشتم دکتر بهم شیاف و قرص دوفاستون دادن
بعد از یک روز استفاده امروز یک لخته کوچک داشتم آیا این مورد طبیعیه؟

6 پاسخ 537 بازدید


مشاوره در مورد سقط جنین

سلام
من تو هفته 10 به علت اینکه قلب جنین متوقف شد,سقط کردم.
بارداری اولم هم بود .ایا باید پیگیری کنم؟ یا یه مورد سقط نیاز به پیگیری نداره؟
چند ماه باید صبر کنم برا بارداری مجدد؟

25 پاسخ 860 بازدید


آزمایش اسپرم در تهران

سلام دوستان
جایی که آزمایش اسپرم بگیرن میشناسید توی تهرانپارس؟ میخوام دقیق باشه

18 پاسخ 455 بازدید


شله زرد ضرر داره؟

به نظرتون شله زرد ممکنه خطرناک باشه برای جنین؟؟ بخاطر زعفران و گلابش میگم

23 پاسخ 1,172 بازدید


برای پریود شدن چکار کنم

خانم دکتر من طبق ازمایشی که اسفند دادم گفتن پلی کیستیکم‌و گفتن اصلاح سبک زندگی کن.من وزن کم‌کردم ماه اول ۴‌کیلو پریودیم شد ۲۵ روزه ماه دوم ۳ کیلو هم کم‌کردم ولی هنوز پریود نشدم ده روز از پریودم گذشته درد سینه هام خیلی شدیده طوری که راه میرم درد داره دل دردم دارم دقیقا مثل پریودی بعد فقط هم ترشحات سفید دارم .۵ روز بعد موعدم بی بی منفی بود زعفران توردم گرمیجات خوردم هنوزم پریود نشدم واقلا اذیت میشم
سردرگمم چکار کنم.فردا بی بی رو تکرار کنم .اگر منفی بود چکار کنم .دارم اذیت میشم .کلا ۷ کیلو کم کردم .رژیمم میگیرم.قند و شکرم حذف کردم .مکملهای ویتامین دارویی استفاده میکنم

83 پاسخ 558 بازدید


دیابت در بارداری

سلام من ازمایش هفت ماهگی دادم قندم ناشتا 189بود قند غیر ناشتام ۹۲بود خوبه یا انسولین میخواد

16 پاسخ 456 بازدید


سلام دوستان دخترم دیروز

دخترم دیروز عصر تا الان یکی دوبار بیشتر جیش نکرده، چیکار کنم؟ اشکال داره؟ ببرمش دکتر؟

10 پاسخ 663 بازدید


رفلاکس نوزاد دوماهه و اسید معده

سلام. دخترم سه روز دیگه دو ماهش تموم هست، مشکل رفلاکس داشت، دکتر با دارویی که تجویز کردن(شربت امپرازول) دخترم رفلاکسش بهتر شده بود، و شیر بالا اوردنش کمتر شده بود ولی الان دو روزه خیلی به خودش میپیچه، صورتشو چنگ میزنه و همش انگار یه چیزی ته حلقش هست و ترشحات پشت حلق داره، و همش حرص و ولع شیرخوردن داره...
ممکنه بخاطر اسید معده باشه؟
ایا دارویی چیزی میتونم بهش بدم؟ خیلی داره اذیت میشه

شربت گاویسکون میتونم بدم بهش؟ عوارض نداره براش؟

ممنونم که پاسخ میدین

1 پاسخ 764 بازدید


میزان ترویید قبل بارداری

سلام خانم دکتر میشه منو راهنمایی کنید..در ازمایش قبل باردای ترویید یا(TSH) 4/12 بود ؛ کم کاری یا پرکاری؟ چه قرصی و با چه دوزی مصرف کنم؟ رنج ازمایشگاه هم نوشته 0/4تا5/3

3 پاسخ 468 بازدید


آروغ گرفتن نوزاد تا چند ماهگی

سلام دکترجان ،میخواستم بدونم تا چند ماهگی باید آروغ کودکو گرفت

6 پاسخ 1,137 بازدید