تبادل نظر بیمارستان های مشهد
سلام سلام مامان ها خانومای مشهدی💜💜💜
بیاین راجبه بیمارستان های خصوصی و دولتی مشهد تبادل نظر کنیم
دکتر من بیمارستان های رضوی،مهر،پاستور،مادر و ثامن الائمه ست
خودش بهم پیشنهاد ثامن رو داده و حسابی تعریف کرده.
کسی بوده اونجا زایمان طبیعی کرده باشه؟
محیط بیمارستان راضی بودین؟
هزینه ش چطوره؟
رفتارپرسنل؟
و اینکه بنظرتون ماما همراه خوبه گرفته بشه، یا روند زایمان رو خودمون طی کنیم تا دکتر برسه؟
لطفاازهربیمارستانی راضی یا ناراضی هستین نظربدید.ومیزان رضایتتون در همه موارد بسنجم☺
میتونید درمورد همه بیمارستان هانظربدید🍃
هم اکنون منتظر نظرهای خوشگلتون هستم🍁🍁🍁
سه قلودارابیاین ،کارتون دارم
سلام دوستای عزیز،زنداداشم سه قلوداره ،هفته پیش رفت سونوغربالگری اول ودادخداروشکرمشکلی نداشت بعدرفت که ازمایشوانجام بده همه ازمایشگاهابهش گفتن که این ازمایشوبراسه قلوهاانجام نمیدن،دکترم رفته بهش گفتن مشکلی نداره،حالانگرانه،اگرمیشه بیاین ازتجربه هاتون بگیدممنون میشم
تفسیر ازمایش قند بارداری
سلام روزتون بخیر میشه ازمایش و منو ببینید بنظرتون قند بارداریم بالا هست؟
ترتیب دندون درآوردن نوزاد
سلام
دختر من پنج ماه و نیم که بود دو تا دندون جلو فک پایینش در اومد الان دندونای نیش بالاش جوانه زده، مگه نباید اول دندونای جلو بالاش درمیومد بعد نیش هاش؟
جای دندونای جلوش هیچ اثری از دندون نیست نه ورم کرده نه چیزی نکنه دندون در نیاره😰😰
تفسیر سونو و آزمایش غربالگری اول
سلام پزشک محترم اوما. بنده الان سیزده هفته و ۴ روزم آزمایش و سونو غربالگری انجام دادم خواستم نظرتون رو بدونم؟ بعد به من گفتن جفتت خیلی پایینه لطفا راهنمایی کنید چکار کنم بالا بیاد و تو دردسر نیافتم؟
قطع مصرف لتروزول .
سلام بر پزشک اوما و خانومای محترم.
میخواستم بدونم بعد از دو دوره خوردن لتروزول و داشتن فولی بزرگ، میتونم مصرفش رو قطع کنم؟؟ آیا فولیگول هام بزرگ میمونه؟
تو این دوماهی که لتروزول خوردم متاسفانه قسمت نبود اقدام کنم
روشن شدن پوست ناحیه شرمهگاهی
سلام...خواستم بپرسم چه راه هایی هست برای روشن شدن پوست ناحیه شرمگاهی....هزینه لیزر حدودا چقدر هست؟در بارداری میشه انجام داد؟؟؟
رسیدگی به پوست در بارداری
سلام.میخواستم بدونم میتونم از ژل ضدجوش برای صورتم استفاده کنم؟ضرری نداره؟
پوست صورتم خیلی چرب شده
چند وقتی پوست صورتم خیلی چرب شده و باعث میشه جوش بزنم و جوشها بیشتر روی چونم و روی گونه هامه من قبلا پوستم خیلی خوب بود ولی یه ناهی میشه اینجوری شده و تا جوش اولی خوب نشده یکی دیگه در میار و جوشهام ریز هستش
خشکی پوست طبیعیه؟؟
سلام من پوست دستم خیلی خشک شده زبر و خشن شده. پوست شکمم و رون پاهام متوجه شدم خشک شده و پوسته پوسته. بنظرتون طبیعیه؟ میتونم کرم مرطوب کننده هم رو شکمم بزنم یا نه؟
لکه بینی در بارداری
سلام
من در بارداری ودر ابتدای هفته هشت هستم
چند روز پیش لکه بینی داشتم دکتر بهم شیاف و قرص دوفاستون دادن
بعد از یک روز استفاده امروز یک لخته کوچک داشتم آیا این مورد طبیعیه؟
مشاوره در مورد سقط جنین
سلام
من تو هفته 10 به علت اینکه قلب جنین متوقف شد,سقط کردم.
بارداری اولم هم بود .ایا باید پیگیری کنم؟ یا یه مورد سقط نیاز به پیگیری نداره؟
چند ماه باید صبر کنم برا بارداری مجدد؟
آزمایش اسپرم در تهران
سلام دوستان
جایی که آزمایش اسپرم بگیرن میشناسید توی تهرانپارس؟ میخوام دقیق باشه
شله زرد ضرر داره؟
به نظرتون شله زرد ممکنه خطرناک باشه برای جنین؟؟ بخاطر زعفران و گلابش میگم
برای پریود شدن چکار کنم
خانم دکتر من طبق ازمایشی که اسفند دادم گفتن پلی کیستیکمو گفتن اصلاح سبک زندگی کن.من وزن کمکردم ماه اول ۴کیلو پریودیم شد ۲۵ روزه ماه دوم ۳ کیلو هم کمکردم ولی هنوز پریود نشدم ده روز از پریودم گذشته درد سینه هام خیلی شدیده طوری که راه میرم درد داره دل دردم دارم دقیقا مثل پریودی بعد فقط هم ترشحات سفید دارم .۵ روز بعد موعدم بی بی منفی بود زعفران توردم گرمیجات خوردم هنوزم پریود نشدم واقلا اذیت میشم
سردرگمم چکار کنم.فردا بی بی رو تکرار کنم .اگر منفی بود چکار کنم .دارم اذیت میشم .کلا ۷ کیلو کم کردم .رژیمم میگیرم.قند و شکرم حذف کردم .مکملهای ویتامین دارویی استفاده میکنم
دیابت در بارداری
سلام من ازمایش هفت ماهگی دادم قندم ناشتا 189بود قند غیر ناشتام ۹۲بود خوبه یا انسولین میخواد
سلام دوستان دخترم دیروز
دخترم دیروز عصر تا الان یکی دوبار بیشتر جیش نکرده، چیکار کنم؟ اشکال داره؟ ببرمش دکتر؟
رفلاکس نوزاد دوماهه و اسید معده
سلام. دخترم سه روز دیگه دو ماهش تموم هست، مشکل رفلاکس داشت، دکتر با دارویی که تجویز کردن(شربت امپرازول) دخترم رفلاکسش بهتر شده بود، و شیر بالا اوردنش کمتر شده بود ولی الان دو روزه خیلی به خودش میپیچه، صورتشو چنگ میزنه و همش انگار یه چیزی ته حلقش هست و ترشحات پشت حلق داره، و همش حرص و ولع شیرخوردن داره...
ممکنه بخاطر اسید معده باشه؟
ایا دارویی چیزی میتونم بهش بدم؟ خیلی داره اذیت میشه
شربت گاویسکون میتونم بدم بهش؟ عوارض نداره براش؟
ممنونم که پاسخ میدین
میزان ترویید قبل بارداری
سلام خانم دکتر میشه منو راهنمایی کنید..در ازمایش قبل باردای ترویید یا(TSH) 4/12 بود ؛ کم کاری یا پرکاری؟ چه قرصی و با چه دوزی مصرف کنم؟ رنج ازمایشگاه هم نوشته 0/4تا5/3
آروغ گرفتن نوزاد تا چند ماهگی
سلام دکترجان ،میخواستم بدونم تا چند ماهگی باید آروغ کودکو گرفت




