سلام خانما،پسرم وقتی بالامیاره شیرازدهنش میادبیرون اماژله ایه
چیکارکنم
خودمم ۵۵روزه زایمان کردم،۱۰روزه اول اصلااایبوست نداشتم الان ببخشیدامامدفوعم سخت میاد،امروزم خون اومدچیکارکنم؟
پرسش (1400/03/24):
پسرم دوروزه وقتی بالامیاره ژله ایه،چیکارکنم؟
339
8
1400/03/24
سوال کننده
0
1400/03/24
lila s
برای پسرت که نمیدونم ولی خودت غذا های آبکی بخور الانم برای یبوست آلو و میوه های مهسل بخور اگه همیشه اینجوریه شربت لاکسی ژل بخر بخور
0
1400/03/24
سوال کننده
باشه
0
1400/03/24
🌱 nstrn 🌱
سینش خلط نداره؟معمولا همراه شیر خلط بیاد ژله ایی میشه یا کش میاد
0
1400/03/25
سوال کننده
اره شایدخلط داره
چیکارکنم؟
چیکارکنم؟
0
1400/03/25
زهرا 🌷
ببر متخصص نوزادان چرک به ریه ش نزنه
0
1400/03/25
سوال کننده
وا
پس ببرم
پس ببرم
0
1400/03/25
پزشک اوما
سلام با قطره کلرید سدیم بینی نوزاد را مرتب تمیز کنید و با فین گیر تخلیه کنید ، باتوجه به اینکه دمای اطاق نوزاد در تنفس خوب انها موثر است بهتره شبها دمای اطاق به 27 درجه برسه وداخل اطاق نوزاد فقط در شبها از دستگاه بخور گرم استفاده کنید
0
1400/03/26
سوال کننده
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




