Ooma

جوشانده ی گل ختمی

سلام دوستان زدن عصاره ی جوشونده ی گل ختمی به مو در بارداری ضرر داره؟ من برای نرم کردن و وز نشدن مو قبلا میزدم الان نمیدونم بزنم یانه؟

7 پاسخ 435 بازدید


عدد بتای من خوبه؟

سلام اومایی های عزیز
روز ۵ تاخیر هستم و بی بی چک مثبت شده طبق تقویم اوما ۴ هفته و ۷ روز هستم
امروز رفتم آزمایش بتا دادم ببینید جوابش خوبه نسبت به هفته ای که هستم؟
لطفا راهنماییم کنید 🙏

71 پاسخ 913 بازدید


📕تفسیر جواب آزمایش خون📕

سلام دکتر اومای عزیز
ممنون میشم تفسیر کنید
کم کاری تیرویید دارم؟
ممکنه علت جلو افتادن پریود و طولانی شدن سیکل این باشه؟ ۱۳ روزه پریودم
و اینکه پوست کف دستم‌خششششک و چروکیده شده هیچ کرم و وازلینی درستش نمیکنه
اینم‌میتونهدبخاطر تیروییدم باشه؟

29 پاسخ 431 بازدید


بقیه ی شیرخشک استفاده شده

سلام خانومها
گاهی ۹۰ سی سی یا ۶۰ سی سی شیرخشک درست میکنم برای پسرم ولی به اندازه ی ۲۰ سی سی بیشتر نمیخوره و میخوابه تا یه ساعت بعد ، بقیشو میتونم نگه دارم یا باید دور بریزم ؟ نمیتونم تشخیص بدم چه وقتایی کامل میخوره چه وقتهایی کم میخوره که کمتر درست کنم

13 پاسخ 508 بازدید


زمان انجام آزمایش قند و تحمل گلوکوز

سلام، عزیزان آزمایش قند خون اجباریه؟ تا کی میتونیم انجام بدیم؟
من بخاطر کرونا میترسم برم دکتر و ازمایشگاه، بنظرتون اشکالی داره تا یک ماه دیگه نخوام آزمایش بدم،؟

23 پاسخ 491 بازدید


لکه بینی در زمان شیردهی

چ قرص جلوگیری خوبه
ی قرصی که واسه شبردهی بد نباشه

8 پاسخ 323 بازدید


بطن سمت چپ مغز جنین

سلام، ببخشید این سونو 33 هفته ی منه و گفتن سایز بطن سمت چپ مغز بچه م 9 است میشه لطفا راهنمایی کنید

4 پاسخ 1,116 بازدید


مصرف گلوکوفاژ در بارداری

باسلام و عرض ادب
جسارتا من از قبل بارداری قرص گلوکوفاژ ۵۰۰ به علت تخمدان پلی کیستیک و قند ناشتای بالا مصرف میکردم و تا الان ادامه دادم، تا زمانی که روزی یک عدد مصرف میکنم قند ناشتا بین ۸۵ تا ۹۰ هست ولی اگر یک شب مصرف نکنم قند ناشتام بین ۹۰ تا ۱۰۰ متغیره، با این وجود آیا گلوکوفاژ برای جنین ضرر دارد؟ و نیاز به قطع آن هست؟

11 پاسخ 805 بازدید


خانما از رفلاکس نوزاد کسی اطلاعاتی داره ؟

سلام خانما و دکتر اوما پسر من ۳ ماهو ۱۱ روزشه رفلاکس داره مدام بالا میاره ، میخاستم بدونم نوزادکسبی رفلاکس داشته که خوب بشه ؟ چن ماهگی خوب میشه ؟ ایا راهکاری داره ؟ رفلاکس مقاوم چقد طول میکشه خوب شه داروی خاصی داره ، شیر خشک تروویتال ar هم بهش میدم ولی فایده نداره

24 پاسخ 511 بازدید


شربت گریپ میکسچر وشربت بی بی سد

سلام دکتر اوما و دوستان این دوتا شربت باهم تداخل که ندارن؟
جفتشونم دکتر تجویز کرده
گریپ میکسچر ی دکتر دیگه که چهل روزگی دخترم بردم تجویز کرد یبار دادم بعد دیگه ندادم اصلا چون خواب اور بود ترسیدم ک امروز ب منشیش زنگ زدم گفت هیچ مشکلی نداره هر هشت ساعت ۱ سیسی بده
شربت بی بی سد هم‌ یه دکتر دیگه ک دیروز دخترمو بردم واسه بیقراریاش و بیخوابیش تجویز کرد ک فقط شب ۲/۵میلی بدم
ولی بهش ک گفتم میتونم گریپ میکسچر هم بدم گفت اره بده روزی ۳بار یک سیسی
میتونم گریپ میکسچر رو روزا بدم بهش بعد شب موقع خواب بیبی سد بدم؟
چون جفتشونم خواب اورن میترسم گفتم سوال بپرسم اینجا خیالم راحت شه

15 پاسخ 980 بازدید


سونوگرافی منو ببینید لطفا😊

سلام دکتر و دوستان لطفا سونو منو نگاه کنید نرماله همه چی؟وزنش کم نیست بنظرتون؟

16 پاسخ 585 بازدید


میزان ترویید+قبل بارداری+ نام قرص+ نحوه مصرف

سلام میشه منو راهنمایی کنید.در ازمایش قبل باردای ترویید یا(TSH) 4/12 بود ؛
کم کاری یا پرکاری؟ چه قرصی و با چه دوزی مصرف کنم؟

25 پاسخ 666 بازدید


جواب آزمایش قند

سلام دکتر جان و دوستان ممنون میشم بهم بگید نیاز به قرص و دارو هست با این جواب آزمایش یا نه ؟

25 پاسخ 502 بازدید


روز تخمک گذاری

سلام دوستان
ممکنه کسی دوره پریودش ۲۷ روز باشه ولی روز تخمک گذاری مثلا۲۱-۲۲ باشه تازه؟؟؟

6 پاسخ 486 بازدید


معده درد شدید و بی اشتهایییی

سلام بچه ها
کسی بوده تو هفته حاملگی من معده درد شدید وبی اشتهایی داشته باشه و یکمم دلپیچه...
خواعشااا میشه بگین دکتر چ دارویی براتون تجویز کرد ک مضر نباشه؟؟
منم استفاده کنم😪

20 پاسخ 493 بازدید


ارتباط جنسی در بارداری

سلام..من ۲۰ هفته باردارم و ایا یک ارتباط جنسی کامل میتونم داشته باشم اخه میترسم مشکلی پیش بیاد از اول بارداری تا الان اصلا نزاشتم کاری انجام بده و فقط سطحی نمیزارم دخول انجام بشه..اخه میترسم عمیق برای بچه مضر باشع...البته هچ مشکلی هم ندارم و همه چیز خوبه..ایا میتونم دخول انجام بده

13 پاسخ 899 بازدید


درد زیر شکم در هفته ی ۵ بارداری

سلام خسته نباشید❤😘
زیر شکمم یهو تیر میکشه و حتی داخل بدنم درد میگیره آیا طبیعی؟

386 پاسخ 677 بازدید


بادکش رحم واسه چی خوبه

سلام میشه شنیدم بادکش رحم خوبه حالامیخوام این ماه انجام بدم تنبلی تخمدان ندارم فقط عفونت دارم زیردلم دردمبکنه حالامیخوام بعدپریودیم بادکش انجام بدم حتمابایدپیش مامابرم یاتوخونه هم میشه انجام دادشوهرم بادکش یادداره بایدکجاهابندازه

9 پاسخ 1,551 بازدید


دختر ۵۳ روزه ام شبا هیچ صدایی نمیکنه اعلام گرسنگی کنه برای شیر خوردنش!!!!

دخترم ۵۳ روزشه و یک هفته میشه که شبا برای شیر صدا نمی کنه مثل قبل!!!!قبلا هر دو ساعت نق نق میکرد اگه بیدار هم‌ نمیشدم گریه میکرد تا شیرش بدم ،یک هفته پیش شب ساعت ۱۲ یا ۱ شب که آخرین نوبت شیرشو خورد یکسره تا ۵ صبح خوابید و من بیدار شدم تعجب کردم صدا نکرده و خودم سینه گذاشتم دهنش خورد فردا شبش و پس فردا شبش باز یکسره خوابید تا ۷ صبح
این سه شب پشت هم صدا نکرد و منم خوابم برد صبح بهش شیر دادم، ولی دیگه ساعت می ذارم خودم هر دو ساعت یا اگه خوابم ببره هر سه ساعت سینه می ذارم دهنش تا مک بزنه! سینه که میذارم دهنش با اشتها میخوره مشخصه گرسنش هم بوده حسابی ولی بی صداست!
جالبه دقتش کردم دو ساعت یه بار شبا با دستاش‌صورتشو میماله یا دستاشو میمکه حتی چشاشو باز میکنه بیدار میشه و دست و پا میزنه ولی طفلک اصلا صدا نمی کنه درخواست شیر کنه!!! چرا اینجور شده ؟ یکسره شب بخوابه ضرر نداره؟

75 پاسخ 888 بازدید


تفسیر سونو آنومالی و اکو قلب جنین ؟

میشه ببینید همه چی خوبه؟؟

35 پاسخ 1,298 بازدید