سلام امروز یکدفعه معده ام بهم ریخته چیز بدی هم نخوردم نفخ و یکم دلدرد و اسهال گرفتم بنظرتون ممکنه تو هفته من از نشونه های زایمان باشه و طبیعی؟ چون هیچ چیز بدی نخوردم
یا نه ربطی به زایمان نداره؟
بنظرتون چکار کنم؟
شنبه هم وقت سزارین دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



454
1400/03/26









