سلام، دخترم، زردیش اول 17 نیم بود، گذاشتیمش زیر دستگاه اومد 9،بعد از 3 روز دوباره شد 14،باز گذاشتیمش زیر دستگاه شد 9 نیم، الان دوباره شده 14 نیم،،، دکتر بهش قرص فنوباربیتال داد، و گفت ب مدت 2 روز شیر خودتو قطع کن، و امکان داره ک با شیر خودت زردی بچت بالا بره،، و شاید دیه تا آخرش بخای شیر خشک بهش بدی، الان خیلی ناراحتم، نکنه شیر خشکی بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



464
1400/03/26







