Ooma

خارش کل بدن و قرمز شدن بعد خاروندن

سلام خانم دکتر و خانم های عزیز من کل بدنم یه هفته ای میشه میخاره بعد خاروندن هم این طوریرنیم ساعتی قرمز میمونه میشه بگید از چی میتونه باشه؟

22 پاسخ 1,329 بازدید


آزمایش غربالگری مرحله دوم

باسلام و احترام
بنده آزمایش مرحله دوم امروز انجام دادم بعضی فاکتورها بالاست، سن دقیق بارداری شانزده هفته و پنج روزم هست، یعنی جنین مشکل داره؟

28 پاسخ 935 بازدید


کسی بوده باردار بوده که....

سلام خانما کسی هست که باردار بوده ولی ازمایش خون منفی شده واسش و علائم هم داشته وبی بی هاله میشده واسش و بعد از چند روز ازمایش خونش مثبت شده باشه؟

85 پاسخ 695 بازدید


فریز 28 بهمن .دیدن لکه قهوه ای

سلام 28. بهمن رحم فریز کردم یک ماه ترشح زرد داشتم بیست هفتم رابطه داشتم الان لکه قهوه ای کم دارم
ایا عفونت هست ؟

7 پاسخ 327 بازدید


زیاد عرق کردن نوزاد

دختر من ۶ ماهشه حدود ۸ کیلو هست خیییلی عرق می‌کنه دلیلشو کسی می‌دونه؟

5 پاسخ 518 بازدید


نوزادم تو شش ساعت هیچی شیر نخورده 😭

دیشب دو و نیم شیرش دادم خوابید دیگه بیدار نشد ‌ ... ساعت هشت و نیم که خودم بیدار شدم یهو ساعت رو دیدم اعصابم خورد شد 😭😭😭 به هوای اینکه بیدار میشه خودش گریه میکنه شیر میخواد منم خواب بودم😭
۷۳ روزش بیشتر نیست خودش شب بیدار نشد شیر بخوره از بس که دیروز همه ش بیدار بود خسته ی خسته بود خوابید این همه
۸ و نیم هم من شیرش دادم خواب بود یه ذره بیشتر نخورد 😭
اینهمه خواب بود طوریش نشده باشه قندش نیفتاده باشه وای خدا خاک تو سر من با این مادریم 😭😭 منم خسته بودم بیهوش بودم نفهمیدم یهو ساعت کی ۸ و نیم شد 😭

60 پاسخ 1,692 بازدید


با ترک های پوستی چیکارکنم

سلام دوسیای گلم....من تاحالا اصلا ترک نخورده بودم همش باروغن بدن بچه چرب میکردم.الان یهو سینهام پر ترک شدن سوتین میبستم فک کنم ازاون شد😩😩😩شوهرم میگه اگ ترکاش سبز بود مثل هندونه میشن سینهات چیکارشون کنم.زیر شکمم داره ترک میخوره چیکارکنم کسی راهکاری بلده ؟ شکمم زیاد اشکال نداره سینهامو چیکاااااار کنم افتضاح شدن 😩😩😩😩

53 پاسخ 877 بازدید


سلام خانم های استان گلستان /گنبدی /بهترین دکتر تو گنبد دکتر متخصص زنان کیه ؟؟؟؟

بهم معرفی کنید که میخوام برگردم خونم از راه دور جواب گو باشه کمکم کنه ؟ بهترین رو بگین

75 پاسخ 667 بازدید


دکتر اوما آیامصرف قرص معده امپرازول دربارداری مجاز است؟؟؟

دکتر اوما سلام، ضمن اینکه بارداری نرمال دارم بدون هیچ مشکلی، فقط معدم اسید بییییش ازحدترش میکنه به شدت سوزش سره معده دارم آیا میتونم قرص امپرازول استفاده کنم؟؟؟ یا قرص مجاز دیگه ای هست؟؟؟

31 پاسخ 563 بازدید


جواب قطعی تست بارداری

سلام بر خانم دکتر و دوستان
امروز ۱۴ روز بعد از تخمک گذاریم هست و روز موعد پریودیم بی بی چک استفاده کردم و منفی بود دردهای پریودی دارم اما هنوز نشدم
از نظر پزشکی احتمال بارداری وجود داره؟ یاخیر
آخه هرجا خوندم نوشته دیگه ۱۴ روزبعد از تخمک گذاری قطعا توی ادرار مشخص میشه
ممنون که حال و روز این دوران مارو درک میکنید خانم دکتر

23 پاسخ 602 بازدید


خیس شدن لباس زیر

سلام .
من با اینکه هفته ۱۸ بارداری ام هموز گاهی تهوع صبحگاهی دارم .که زرداب بالا میارم و خیلی شدیدم هست. عذر میخوام ولی بعد از بالا اوردن میبینم که لباس زیرم خیس میشه با ترشحات آب مانند .امکان داره این ترشحات از کیسه اب باشه .خطرناک نیست!؟

7 پاسخ 680 بازدید


پریودی طولانی بعد از زایمان

سلام پزشک محترم وقتتون بخیر من هفت ماه بعد از زایمان پریود شدم ولی خیلی طولانی بود و یک ماه طول کشید .دکتر برام سونو نوشت و ازمایش خون که نشخص شد کیست دارم و تیرویید پرکار.برای تیروییدم قرص ننوشتن چون شیر میدم برای کیست هم دارو ننوشتن فقط کپسول ازپتیل ۲۵۰ نوشتن (ترانگزامیک اسید)۵۰عدد.اینا زیاد نیست؟؟داروخانه گفت ممکنه باعث لخته شدن خون بشه ترسیدم بخورم

4 پاسخ 534 بازدید


لکه بینی با قطع گلوکوفاژ

سلام
بارداری دوممِ..
من همسرم واریکوسل داشت و مهر ماه پارسال عمل کرد .بعد از گذشت چهار روز از پری امشب تست زدم مثبت شد .اما متاسفانه از روز اول سیکل لکه بینی دارم ،همش فکر میکردم الان پریود میشم ....من قبل عمل همسرم دکتر برای تقویت تخمدان گلو کوفاژ داد .که به مدت یکسال مصرف کردم دیگه تااسفند، قبل پری قطعش کرده بودم که سر موعدم پریود شدم تا شد این پریودیم که فروردین بود افتادم به لکه بینی .
علتش میتونه بخاطر قطع کلوگوفاژ باشه...
هیچ قرص هورمونی هم مصرف نکردم در حال حاضر
علائمم فقط حساس شدن نوک و سنگین شدن سینه دارم .و حس کمییی درد زیر ناف .

38 پاسخ 1,252 بازدید


دوستان آزمایشات منو میشه ببینید. آزمایشات اولیه بارداریه

. آزمایشاتم رو ببینید

71 پاسخ 470 بازدید


یبوست نوزاد هشت ماهه

سلام به پزشک اومای عزیز پسرم چن روزه یبوسته بردیم متخصص اطفال بهش پودر کیدی لاکت داده فقط داروخونه نگفته توروز چقدر بدم پنج تا ساشه داده که هر کدوم هفت گرمیه لطف میکنید بگین توروز چقدر بدم بهش هشت ماهشه و نه کیلوهستش

3 پاسخ 327 بازدید


سلام دکترجان و بچها بیاید که استرس دارم

من الان ۳۵ روزه زایمان کردم.الان رابطه داشتم البته دخول نه...لاپایی...شوهرم منی شو ریخت لای پاهام حالا من استرس دارم نکنه حامله بشم بیچاره بشم.نشستم دارم گریه میکنم.بنطرتون ممکنه یک درصد باردار بشم به این سرعت؟؟توروخدا هرچی میدونید بگید خیلی میترسم.شوهرم مطمعنه منی نرفته داخل چون اصلا دخول نداشتیم فقط لاپایی بود و ریخت لای پاهام اما من میترسم حتی اگه یک درصد امکانش باشه...برم قرص اورژانس بخورم؟؟؟بگیددد تورو خدا

93 پاسخ 848 بازدید


دوستانی ک بلدن جوتب ازمایش بخونن ازمایش اسپرم میشه بیان

سلام دوستان این ازمایشا را میشه برام بگین چطوره خوبه یان

9 پاسخ 505 بازدید


نوزاد دو ماه و رفلاکس

سلام دکتر عزیز. سوالم برا دوستم نوزاد دو ماه ای داره میگه شبا تو خواب همش حالت تهوع و انگار یه چیزی میاد تو گلوش حالش بد میشه انگار دهنش تلخ بشه و حالت خلطی میاره بالا.میخواد بدونه رفلاکس یا چیز دیگه؟و میگه کلا خیلی هم شیر بر میگردونه. چون میترسه ک تو این شرایط بچه ببره دکتر. ممنون میشم راهنمایی کنید

16 پاسخ 422 بازدید


سلام اومایی های عزیز میشه ج بدین تروخدا

من از وختی باردار شدم نوک سینم از وسط نصف شده عکسیم که میفرسم اون وسطش انگاری قرمز میشه و بعضی وختا مخصوصا بعد حموم دارای یه ترشحاتی هستش اغوز با این چیزا نیس خیلی نگرانم تروخدا کسی هس که نوک سینسقاشن شکلی باسه پس چرا نوک سینه همه گرده هی فقط شب روز ب این فک میکنم که بچم نمیتونه بخوره یا از الان شقاق گرفتع بدتر میشه دکتر جون شما هم جواب بدین روغن زیتونو کرم شقاق سینه هم زدم چن بار اما بی فایدس 😣😭

20 پاسخ 1,159 بازدید


شنیدن صدای قلب نی نی👼

سلام دوستان اومایی روزتون به خیر. صدای قلب نی نی رو از چند هفتگی میذارن برات که گوش کنی؟ من رو دکتر تو مطب خودس سونو کرد و گفت قلبش خیلی خوبه صداش رو پخش نکرد. 😔 تو ۸ هفته بودم میخواستم بپرسم کلا همه این کار رو میکنن یا فقط دکتر من اینجوری کرد؟ ازون موقع کلی ناراحتم که نشنیدم قلبش رو

52 پاسخ 1,238 بازدید