ولی شب خوبیش اینه که بعدش میخوابی و تکون نمیخوری
فقط هروز و هر شب نباشه هر وقت میخاد باشه
معمولا شبا بهتره چون بعدش دیگه تکون نمیخوری
سلام عزیزم معمولا میگن از شب ۱۴ پریودی که تخمک آزاد میشه،۱۴ و ۱۶ و ۱۸
شب اقدام داشته باش بعدش به مدت ۱۵ دقیقه پاهاتو بالا نگه دار بعدم سعی کن حداقل تا یکساعت از جات بلند نشی
یعنی باید یروز درمیون باشه حتما؟
عزیز به نظر من از ۱۱ پریودی شروع کن من همیشه ۱۱تخمکم ازاد میشد
من ک میگم از روز تموم شدن پریودت یه روز درمیون اقدام داشته باش..
چون منم فکرمیکردم ۱۵ام تخمک گذاریمه. ماهی ک باردارشدم، روز ۱۴ رفتم سونو فهمیدم روز۱۳ تخمک آزاد شده. همون روزاقدام کردم گرفت..
پریودامم منظمه ولی تخمک گذاریم روز ۱۳ دوره امه..
بی بی چک و آزمایشمم ۶روز قبل موعد مثبت شد
اره توی هر بدنی فرق داره روز تخمک گذاری
واسه ی شما شاید فرق کنه،ولی واسه خیلیا همون ۱۴ هستش
سلام فرقی ندارد مهم داشتم نزدیکی یک روز در میان است