کسی بوده که سقط جنین داشته باشه که خود به خود دفع بشه
میشه بگین چیکار کردین
دکتر به من نه قرص داده نه شیاف
میگه خود به خود دفع میشه
۸ هفته بودم که دیگه جنین رشد نکرد
پرسش (1400/03/26):
سقط خود به خود جنین
775
78
1400/03/26
سوال کننده
2
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
بنظر من دکترتو عوض کن هرجی بیشتر توی بدنت بمونه دفعش سخت تر میشه
0
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
تعجبم ک اینقدر ریلکسه دکترت.
0
1400/03/26
سوال کننده
میگه کورتاژ آسیب میزنه به رحم
گفته دو هفته صبر کنم
گفته دو هفته صبر کنم
0
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
منم سن بارداریم و جنینم مثل شما بودش با اینکه خودم افتادم ب خون ریزی و کلی قرص و دمنوش و هرچی ک فکرشو بکنی مصرف کردم بازم تهش ۲۹میل بقایا موند ک عمل شدم.
0
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
چ ربطی ب کورتاژ داره
0
1400/03/26
سوال کننده
اره فردا میرم پیش یه دکتر دیگه
0
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
اگه دیر دفع کنی کارت ب کورتاژ میرسه
2
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
منم واسه همین میگم دکترت عوض کن تا بهت دارو بده بیوفتی ب خون ریزی.
0
1400/03/26
سوال کننده
چه دمنوشی خوردید؟
0
1400/03/26
سوال کننده
عملش سخت بود؟
2
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
هرچی ک فکرشو کنی. از بابونه ،تخم شوید عروس پشت پرده مریم گلی. هرچی ک توی اوما گفتن همرو خوردم. همراه با قرص های سقط. ولی فقط بقایا از ۴۶ میل شد ۲۹. کوچیک شد ولی دفع نشد
0
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
نه اتفاقا دیگه کورتآژ نمیکنن. عمل هیستروسکوپی میکنن. منم دکترم هیسترو کرد برام . اصلا رحم آسیب نمیبینه.
1
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
انشالله ک خودت طبیعی همشو دفع میکنی نگران نباش. ولی باید دکترت بهت دارویی چیزی بده .
0
1400/03/26
سوال کننده
چه خوب
0
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
اره من تا روزی ک دکتر دستور بستری بنویسه برام فکر میکردم قراره کورتاژ بشم
0
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
الکی دو سه هفته هزارجور اشغال خوردم قرص خوردم دمنوش خوردم معدم داغون شد .شبها تهوع و تب اصن ی وضعی. معدم داغون شد.
0
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
بعدش اینقدر پشیمون شدم ک چرا از اول ک دیدم دفع نمیشه و فقط کوچیک میشه چرا نرفتم عمل الکی خودمو دآغون کردم.
1
1400/03/26
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
اصلا این عمل بد نیست اینقدر بقیه میگن.الان دیگه کلی علم پیشرفت کرده. من شنیدم بعد عمل رحم تمیز میشه زودتر باردار میشن. من خوب یکسری مشکلات بود ک نشد اقدام کنم بعد عمل. حدود ۵ماه بعدش اقدام شروع کردم. شاید اگه همون موقع ک اوایل بود اقدام میکردم زود باردار میشدم.
0
1400/03/26
سوال کننده
اره
علم پیشرفت کرده
این دکترم به من میگه صبرکن
اخه با صبر کردن که چیزی درست نمیشه
فردا میرمپیش دکتردیگه
منم باید بعدش دوباره آزمایش بدم و چند ماه بعدش اقدام میکنم
چون انقدرروحیم خراب شده که دیگه بچه نمیخوام
علم پیشرفت کرده
این دکترم به من میگه صبرکن
اخه با صبر کردن که چیزی درست نمیشه
فردا میرمپیش دکتردیگه
منم باید بعدش دوباره آزمایش بدم و چند ماه بعدش اقدام میکنم
چون انقدرروحیم خراب شده که دیگه بچه نمیخوام
1
1400/03/26
فاطمه 👩👧❤
چه حرف بیخودی زده
0
1400/03/26
سوال کننده
منم همینو میگم
میگه کاری به سونو هم ندارم
دوهفته صبر کن
منم دلم درد میکنه ولی اصلا خونریزی ندارم
میگه کاری به سونو هم ندارم
دوهفته صبر کن
منم دلم درد میکنه ولی اصلا خونریزی ندارم
0
1400/03/26
فاطمه 👩👧❤
من پریروز بخاطر بارداری ناخواستم سقط کردم با قرص تازه دکترم گفت حتما بعدش سونو واژینال برو که دفع شده باشه
0
1400/03/26
فاطمه 👩👧❤
عزیزممم دکترتو عوض کن
0
1400/03/26
سوال کننده
عوض کردم
0
1400/03/26
بهناز مهربان
عزیزم من هم یک سقط داشتم و بیشتر دکتر ها یک هفته زمان میدن که به طور طبیعی دفع بشه دکتر هم به من دارو خاصی نداد فقط گفت تا میتونی گرمیجات بخور منم زعفران دم کرده هر روز میخوردم عطاری هم رفتم یه سری دارو های گیاهی قاطی کرد میدونم داخلش زیره بود تخم گیشنیز بود و یه سری دارو های دیگه بهم گفت روزی یک لیوان پر بخور اینا رو که خوردم سه چهار روز طول کشید خونریزی خیلی شدید پیدا کردم دهانه رحم باز شده بودرفتم اورژانس متخصص زنان اوردش بیرون یه مقدار هم بقایا داشتم دکتر بهم قرص مترژین داد که با پریودی بعدی دفع شد
0
1400/03/26
سوال کننده
چه جوری دکتر اوردش بیرون؟
0
1400/03/26
بهناز مهربان
اگر سقط بدون درمان های تهاجمی صورت بگیره خیلی بهتر هست و رحم اسیب نمیبینه
0
1400/03/26
فاطمه 👩👧❤
۸ هفته رشد نکرده الان هفته ۱۳
0
1400/03/26
سوال کننده
اخه به من حتی نگفته گرمیجات و اینا باورم
0
1400/03/26
سوال کننده
مثل من
0
1400/03/26
فاطمه 👩👧❤
دمکرده تخم شوید خیلی خیلی تاثیر داره
0
1400/03/26
فاطمه 👩👧❤
شما رو میگم
0
1400/03/26
بهناز مهربان
دهانه رحم باز شده بود وارد کانال واژن شده بود با یه گیره در اورد
0
1400/03/26
سوال کننده
اهان
0
1400/03/26
فاطمه 👩👧❤
میگم باید پیگیری کنی
0
1400/03/26
سوال کننده
بله
0
1400/03/26
بهناز مهربان
اره تخم شوید هم خیلی موثره
0
1400/03/26
سوال کننده
فردا برم دکتر ببینم چی میگه
0
1400/03/26
بهناز مهربان
اصلا نگران نباش گرمیجات بخور دفع میشه من دکترم بهم گفت اگر دفع نشد بیا بیمارستان دارو القایی میزارن تو دهانه رحم دفع میشه
0
1400/03/26
مامان امیراردلان
اسم قرصت چیه؟احتمالا همون قرص که داده باعث سقط میشه
1
1400/03/26
مامان امیراردلان
تخم شوید با زعفرون غلیظ و نبات دم کن بخور دفع میشه برا منم بدون قرص دفع شد
0
1400/03/26
مامان امیراردلان
ولی یه درصدم به کورتاژ رسید عیب نداره چون کورتاژ بد نیس
1
1400/03/26
فاطمـه
سلام محبوبه جان. منم اول خرداد سقط داشتم خودبخود بدون هیچ قرصی.
فقط سه چهار روز، روزی سه لیوان دمنوش غلیظ خوردم. صبح و ظهر وشب..
تخم شوید و رازیانه و زعفرون و نبات.
شکم و کمرمو مرتب با روغن سیاهدونه چرب میکردم و میبستم با یه شال گرم. ولی محکم نبندا فقط ب اندازه ای ک گرم بمونه دل و کمرت. یکم پیاده روی و فعالیت داشتم ک زودتر بیاد.
فقط سه چهار روز، روزی سه لیوان دمنوش غلیظ خوردم. صبح و ظهر وشب..
تخم شوید و رازیانه و زعفرون و نبات.
شکم و کمرمو مرتب با روغن سیاهدونه چرب میکردم و میبستم با یه شال گرم. ولی محکم نبندا فقط ب اندازه ای ک گرم بمونه دل و کمرت. یکم پیاده روی و فعالیت داشتم ک زودتر بیاد.
0
1400/03/26
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1400/03/26
فاطمـه
خواهش میکنم عزیزم.
احتمالا درد هم زیاد داشته باشی ولی کاری نمیشه کرد..
ان شاءالله جاش برات سبز بشه با بچه سالم ❤️
احتمالا درد هم زیاد داشته باشی ولی کاری نمیشه کرد..
ان شاءالله جاش برات سبز بشه با بچه سالم ❤️
0
1400/03/26
سوال کننده
شما درد هم داشتی؟
0
1400/03/26
سوال کننده
کامل دفع شد؟
0
1400/03/26
اذین
من تو هفته ۷ دفع کردم خود ب خود
0
1400/03/26
اذین
بدون دارو و این چیزا تو خونه
0
1400/03/26
اذین
ولی خب از من رشدش کم بوده حتما نسبت ب شما و اینکه ب لکه بینی افتادم خودب خود
0
1400/03/26
محیا 💞
من داشتم بدون قرص
0
1400/03/26
محیا 💞
بادارو گیاهی
0
1400/03/26
محیا 💞
جوشانده تخم شوید و زعفران خوردم وطناب زدم
0
1400/03/26
سوال کننده
چه جوری
0
1400/03/26
سوال کننده
مال من ۸ هفته بود
0
1400/03/26
fati ♡♡☆
ینی قلبشو ایناشم تشکیل شده بود ولی بقیه شو رشد نکرد چطوریه؟
0
1400/03/26
اذین
من دلم درد گرفت دو روز خیلی زیاد بعدم دفع شد،دو تا تیکه اندازه کف دست بود،بعد رفتم دوش اب داغ گرفتم دلم درد گرفت شک کردم ک نکنه بقایا هس ،دوباره فرداش دو س بار دوش اب داغ گرفتم دیگه ی کوچولو هم دفع شد و تمام
ولی راستشو بخوای دردش ک زیاد بود ولی استرسش خیلی بیشتر از دردش بود تو خونه اصن نمیدونستم چی میخواد بشه احساس میکردم شکمم داره پاره میشه کلا
البتع خیلیا هم راحت بودنا تو همین اوما دیدم ک اذیت نشدن زیاد
ولی راستشو بخوای دردش ک زیاد بود ولی استرسش خیلی بیشتر از دردش بود تو خونه اصن نمیدونستم چی میخواد بشه احساس میکردم شکمم داره پاره میشه کلا
البتع خیلیا هم راحت بودنا تو همین اوما دیدم ک اذیت نشدن زیاد
0
1400/03/26
اذین
ایشالا ک اذیت نشی خدا کمکت کنه ان شاالله عزیزم
0
1400/03/26
الهه م
ببخش عزیزم علایمی هم داشتی که رشدش متوقف شده باشه
0
1400/03/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
از ۸ هفته ایست کرده .
بعد الان ۱۳ هفته ای و دکتر میگع دوهفته وایسا؟؟؟؟؟؟
واقعا حالش خوبه؟؟ برو ی دکتر دیگه فوری
بعد الان ۱۳ هفته ای و دکتر میگع دوهفته وایسا؟؟؟؟؟؟
واقعا حالش خوبه؟؟ برو ی دکتر دیگه فوری
0
1400/03/27
سوال کننده
بله تا ۸ هفته بیشتر رشد نکرد
من بار اول که رفتم صدای قلبشو شنیدم
من بار اول که رفتم صدای قلبشو شنیدم
0
1400/03/27
سوال کننده
منم امروز افتادم به خونریزی
همش لخته میاد
ولی لخته های بزرگ
معلوم نیست که دفع شده یا نه
حالا شنبه میرم سونو
همش لخته میاد
ولی لخته های بزرگ
معلوم نیست که دفع شده یا نه
حالا شنبه میرم سونو
0
1400/03/27
سوال کننده
اره هفته ۷ اینا بود که لک بینی داشتم
که بهم شیاف داد
ولی گویا کلا نخواسته بمونه 🥺
که بهم شیاف داد
ولی گویا کلا نخواسته بمونه 🥺
0
1400/03/27
سوال کننده
نه درست میگفت
نه دارویی خوردم
نه زعفرون و این چیزای گیاهی
امروزافتادم به خونریزی شدید
نه دارویی خوردم
نه زعفرون و این چیزای گیاهی
امروزافتادم به خونریزی شدید
1
1400/03/27
پزشک اوما
سلام یک هفته صبر کنید اگر خود به خود سقط نشد و هفته بارداری پایین است حتما به پزشک مراجعه تا قرص سایتوتک تجویز شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام ببخشید من تو شش هفته وشش روز سقط کردم به نظرتون دوباره کی میتونم باردار بشم.؟
- سقط خودخواسته با نظر پزشک قانونی در هفته ۱۹ بارداری
- بارداری و سقط جنین
- ترس از سقط جنین
- سقط با مواد ناخن کار
- سلام خانوما ترو خدا کمکم کنید یه مشکل بزرگ دارم به دادم برسید
- سقط درمنزل بعلت تشکیل نشدن قلب جنین
- پزشک اوما چرا نیستن به سوالات جواب بدن..... لطفا در مورد سقط بگید یگبا قرص سایتوتیک خطری برای رحم نداره
- کسی بوده که ۲۲ هقته سقط کنه؟
- آیا خون ریزی در دروان بارداری برابر سقط است؟؟




