سلام خانوما من حدودا یک هفته سرفه های خیلی شدیدی میزدم ینی صدای ریه هامو حس میکردم .و تنگی نفس شدید داشتم مخصوصا موقع راه رفتن
دکتر رفتم چندتا دارو داد ۴روز مصرف کردم
الان سرفه هام و تنگ نفسم کمتر شده .ولی حالت تهوع و سردرد شدید دارم و دست و پاهام به شدت درد میکنه
دوتا قرص ال دی باهم خوردم دیروز ممکنه بخاطر اون باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



358
1400/03/26




