Ooma

چکار کنم زود زایمان کنم دیگه خسته شدم

بچه ها لطفا جواب بدین چکار کنم زود زایمان کنم دیگه خسته شدم دوماهه خونه مادرشوهرم هستم دیگه عصبی شدم از اینکه خونه خودم نیستم دیگه حوصله هیچی و هیچ کس رو ندارم عصبی ام یه راه حلی بهم بدین انجام بدم زودتر زایمان کنم

124 پاسخ 1,686 بازدید


تاخیر پریود و بی بی چک منفی

سلام پزشک اوما من این ماه از روز ده سیکلم کیت تخمک گذاری استفاده کردم و روز ۱۳ کاملا دو خطش پر رنگ شد که اقدام داشتم ولی الان ده روز از موعد می گذره و پریود نشدم هر چی بی بی چک می زنم منفی میشه به نظرتون دلیل پریود نشدنم چیه؟ الان ترشح هم زیاد دارم

1 پاسخ 447 بازدید


سوال دارم راجبه روده تحریک پذیر و قرص های پروبیوتیک

سلام.دکتر من روده تحریک پذیر دارم.ماهه پیش،یک ماه قرص های پروبیوتیک دیلیست مصرف کردم و این ماه هم دکتر برام قرص های پروبیوتیک فمی لاکت نوشته.الان چندروزه که شروع کردم همش نفخ میکنم و معدم احساس پری داره.تا یکم ناهار یا شام میخورم سریع میدم احساسه پری میکنه و همش نفخ میکنم.میخواستم ببینم اینا علائم این قرص هستن و علائمه خوبین یانه؟با مصرف یکی دوهفته از دارو این علائم کمتر میشه؟

88 پاسخ 702 بازدید


دکتر جان و خواهرای گلم لطفا ازمایش های منو دقیق تفسیر کنید. اجرتون با امام رضا

همین بود سوالم

21 پاسخ 473 بازدید


دختراااا خیلی نگرانم نی نی م خیلی کم حرکت میکنه قبلاناش که اونجوری بود نیست😭😭

چیکار کنم خیلی نگرانم شیرینم خوردم به پهلو چپم خوابیدم چون تجربه بد دارم میترسم

58 پاسخ 749 بازدید


خارش شدید لبه بیرونی واژن

سلام
ببخشید من حدود 1 ماهه شدیدا لابیا سمت چپم میخاره با توجه به بارداریم و اینکه الان وضعیت کرونا اینجا سیاه هست نمیتونم دکتر برم چیکار کنم خارشش کم شه؟؟؟

18 پاسخ 762 بازدید


شربت خاکشیر در هفته ۳۲ بارداری

سلام من دو س روزه بدنم خیلی داغ شده. امروزم فشارم افتاده و دلدردم
فک کنم گرما زده شدم . خوردن شربت خاکشیر ضرر داره؟

14 پاسخ 1,006 بازدید


دندون در نیاوردن کودک هفده ماهه

سلام دکتر جان دخترم هفده ماهشه هنوز دوتا دندون داره حتی اثری از دندون دراوردنم نداره نگرانشم ممکنه ویتامینی تو بدنش کم باشه اینم بگم ک همین دوتا دندونشم اوایل ده ماهگی دراورد

1 پاسخ 575 بازدید


علت نخوابیدن نوزاد ۵ماهه

سلام.پسرم ۴ ماه و ۲۴ روزشه.اصلا شبا خواب آرومی نداره هر ۲ساعت بیدار میشه گاهی اوقات شیر میخوره و گاهیم نمیخوره. نمیدونم چیکار کنم همش سرم درد میکنه. احساس میکنم جدیدا بدتر شده.لطفا راهنمایی کنید

10 پاسخ 425 بازدید


استخوان درد شدید دارم

سلام دکتر اوما و خانومای عزیز
من چندوقتیه استخوان درد شدید دارم
ینی بندبند انگشتامم تیر میشه
مخصوصا پاهام دوقدم که راه برم از پا درد میحام بمیرم
کمرم و خلاصه تموم استخونام .خیلی بی حالم .با اینکه خوابمم خوبه ولی همش خوابم میاد و بیحال میفتم رو زمین
برا استخوان درد باید برم پیش چ متخصصی؟

22 پاسخ 615 بازدید


تفسیر آزمایش هورمونی

سلام به همگی و دکتر عزیز این جواب آزمایش خواهرم هست مجرده ۲۱ سالش هست به دلیل گرفتن رژیم و کم کردن ۲۰ کیلویی وزن ۴ ماه پریود نشد دکتر دوتا آمپول پرژوسترن بهش زد بعد از یک هفته پریود شد و دوم پریودی این آزمایش رو داده میخواستم زحمت بکشید تفسیر کنید هفته آینده وقت دکتر داره واسه آزمایشش نگرانه ممنون

27 پاسخ 707 بازدید


سقط در بارداری اول

سلام دوستان و پزشک عزیز
دوستان کسی بوده بارداری اولشو خودش سقط کرده باشه با قرص
و بعد باردار شده باشه راحت؟؟🙁😭😭
من فروردین سقط کردم بعدا بخوام باردار بشم مشکلی پیش نمیاد
لطفا بدون قضاوت جواب بدین و اگر این تجربه رو دارید بگید ممنون

30 پاسخ 845 بازدید


سلام صبح همگی بخیر.سوالی داشتم خدمت پزشک اوما.و دوستان

میخواستم بپرسم مکمل مولتی ویتامین چی خوبه برای وزن گیری جنین..و اینکه امپول ریه رو هفته چندم میزنن..منکه دکترم چیزی نگفته یا حواسش نیست یا نیاز نیست.ب هر حال ممنون میشم جوابم بدین.با تشکر فراران.
دوست دارن شما کاربر اوما😍😄

32 پاسخ 492 بازدید


تورو خدا نظر بدهید خیلی ناراحتم

من امروز ناهار مغز گوساله خوردم البته خودم درست کردم کاملا پخته شده اما الان خواندنم گفته خیلی بده بچه سقط میشه خیلی ناراحتم

70 پاسخ 1,096 بازدید


درمان کم تحرکی اسپرم

سلام ازمایش اسپرم همسرم میفرستم تفسیر کنید لطفا.
دارو و راهکار چی معرفی می کنید؟
درمان چه مدت طول میکشه؟

16 پاسخ 1,347 بازدید


لطفا پاپ اسمیر رو تفسیر کنید

سلام طاعات و عبادت قبول دوستان و دکتر اوما ..این جواب پاپ اسمیر رو میشه تفسیر کنید

9 پاسخ 559 بازدید


جای واکسن بدو تولد دخترم طبیعیه؟؟

سلام. جای واکسن دخترم ۱ ماهه چرک کرده خوب نمیشه از اول هم جاش کبود بود مشکلی داره؟؟

45 پاسخ 1,782 بازدید


عکس از واژن هست لطفا اونایی که دوست ندارند تایپینگ رو باز نکنن

خیلی عذر میخوام بابت عکس سلام خانم دکتر من به دلایلی نمیتونم برم دکتر معاینه کنه میخوام ببینید اون ضایعه گوشتی چیه پاییم واژنم و اینکه پمادی یا چیزی هست که بزنم خوب بشه زایمانم طبیعی بوده

207 پاسخ 32,767 بازدید


کسی تابحال ید درمانی انجام داده یا تجربه ای داره؟

سلام. من چندروز پیش جراحی تیروئید انجام دادم ولی هنوز دکتر نگفته که احتیاج به ید درمانی دارم یا نه. یکسری اطلاعات ازش دارم ولی چون بچه کوچیک دارم و اصلا نمیتونم نبودن شون واسه مدت طولانی تحمل کنم میخوام ببینم اینکه میگن نباید نزدیک بچه کوچیک یا زن حامله شد با چقدر فاصله اس؟ میتونیم توی یه خونه باشیم ولی توی اتاق های مجزا؟
و اینکه آیا کسی میدونه توی کشور چه شهرهایی ید درمانی انجام میشه ؟

40 پاسخ 59,793 بازدید


لقاح و لانه گزینی

سلام . خوب هستین ؟؟؟؟
من به خاطر تنبلی تخمدان حدود ۵ ماه دارو مصرف میکردم که دو هفته پیش رفتم سونوگرافی و دکتر و گفتن که همه چیت اوکی هست و هیچ مشکلی نداری . و چون قصد بارداری دارم ، دکتر برا دو ماه قرص اسیدفولیک داد بهم .
حالا من چون یه روز قرصم رو فراموش کرده بودم . از ۱۷ فروردین لکه بینی داشتم و از ۲۱ ام اینا خونریزی شروع شد . و ۲۷ ام تموم شدم و ۲۸ ام هم رابطه داشتیم ، بدون جلوگیری . ولی یه قرص اورژانشی ۱.۵ خوردم .
و امروز الان من لکه بینی قهوه ای رنگ دارم . مشکل از چیه ؟ بنظرتون ممکنه لکه بینی لانه گزینی باشه؟ امکانش هست ؟ 🤔

29 پاسخ 755 بازدید