سلام....من سه روزه عمل جراحی کردم کیسه صفرامو دراوردم کپسول سفالکسین میخورم هر ۶ساعت وقتی ام ک درد دارم مسکن میخورم ..ولی پسرم وقتی شیرمو میخوره اسهال گرفته دوروزه ..ممکنه از کپسول چرک خشکنا باشه باید چیکارش کنم...شیرخشک قبلا هم بهش میدادم اسهال نمیگرفت..اگ میدونید کمک کنید؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



315
1400/03/26



