Ooma
پرسش (1400/03/24):

سلام جواب داد اسمیر مادرم رو تفسیر میکنید

ممنونتون میشم

سلام جواب داد اسمیر مادرم رو تفسیر میکنید
عزیزم تفسیرش اینه که نمونه کافی بوده تیک اول
تیک دومم نوشته که منفیه مشکلات
عمل کردن رحشونو برداشتن؟؟؟
ن رحمشو برنداشته اما لوله بندی کرده
عزیزم طبیعیه پاپش
تیک اخرم گفته چیزی که دیده میشه متناسب با شرایط هورمونی و سنی خاص خودشه و چیز غیر طبیعی دیده نشده
سلام نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه