Ooma
پرسش (1400/03/24):

سلام .سونو رحم و تخمدان لطفا پزشک محترم پاسخ بدن.سونو واسه روز ۹ پریودی

اگه ممکنه سونو رو واسم تفسیر کنین

سلام .سونو رحم و تخمدان لطفا پزشک محترم پاسخ بدن.سونو واسه روز ۹ پریودی
اقدام به بارداری داشتی؟
ضخامت رحمت خیییلییی کمه ک
این ضخامت برا زمان پریودیه
ممکنه اگر تا الان اقدام داشتی علت نگرفتنش همین اندومتریوز باشه
بله
تازه سه روزه پاک شدم .دکترم واسه فردا هم سونو نوشته ببینه ضخامت میره بالا فولیکولم رشد میکنه یا نه
مشکلم همینه .چیه این
سلام در محل برش سزارین قبلی آندومتریوز دیده شده که باعث چسبندگی میشه و باید پیگیری شود ، ضخامت آندومتر هم به نسبت کم است فولیکول غالب هم نداری.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.