اگه ممکنه سونو رو واسم تفسیر کنین
پرسش (1400/03/24):
سلام .سونو رحم و تخمدان لطفا پزشک محترم پاسخ بدن.سونو واسه روز ۹ پریودی
419
10
1400/03/24
سوال کننده
0
1400/03/24
سوال کننده

0
1400/03/24
❤امیدم بخدا😍 😻
اقدام به بارداری داشتی؟
0
1400/03/24
فائزه ....
ضخامت رحمت خیییلییی کمه ک
0
1400/03/24
فائزه ....
این ضخامت برا زمان پریودیه
0
1400/03/24
❤امیدم بخدا😍 😻
ممکنه اگر تا الان اقدام داشتی علت نگرفتنش همین اندومتریوز باشه
0
1400/03/24
سوال کننده
بله
0
1400/03/24
سوال کننده
تازه سه روزه پاک شدم .دکترم واسه فردا هم سونو نوشته ببینه ضخامت میره بالا فولیکولم رشد میکنه یا نه
0
1400/03/24
سوال کننده
مشکلم همینه .چیه این
0
1400/03/25
پزشک اوما
سلام در محل برش سزارین قبلی آندومتریوز دیده شده که باعث چسبندگی میشه و باید پیگیری شود ، ضخامت آندومتر هم به نسبت کم است فولیکول غالب هم نداری.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




