Ooma

سلام مادرای عزیز کسی آقای دکتر نبی اله نصیری رو می شناسه؟ آیادکتر خوبیه؟

سلام مادرا کسی دکتر نبی اله نصیری در بیمارستان تهرانپارس و می شناسه؟آیا دکتر خوبیه؟

بدون پاسخ 694 بازدید


تفسیر عکس رنگی رحمی

سلام ۲۹ سالمه عکس رو ماه پیش گرفتم تو گزارش رحم طبیعی گفته شده ولی تو عکس چیز دیگه نشون میده تو سونوگرافی هم مشکوک به دوشاخ بودم که گفتن باید عکس بگیری بعد از دیدن دکترمم شک کرد
نگرانم میشه کمکم کنید ایا رحمم دوشاخه؟
و التهاب لوله چپم گرفتگیش زیاده با کم؟

35 پاسخ 1,781 بازدید


ترس از زایمان

دوستان عزیز من خیلی از زایمان میترسم به نظرم دکترم اجازه نده سزارین بشم از طبیعی خیلی میترسم نمیدونم چیکار کنم همش به زایمان فکر میکنم

150 پاسخ 1,381 بازدید


سلام امروز رفتم دکتر بعداز یه مدتی جواب سونو ببینین

سلام امروز رفتم دکتر چون پریود نشدم وتست هم منفی بود .واسم سونو نوشت اما دکترسونو گفت مشکوک به خارج از رحمی ورفتم ج به دکتر نشون دادم گفت واست ازمایش بتا مینویسم که مشخص بشه.منم ازمایش دادم فردا ساعت ۱ج امادس.😔

66 پاسخ 794 بازدید


آی یو آی با مورفولوژی کم

خانم ها من سنم ۳۱ مشکلی ندارم همسرم مورفولوژی ۴ و حرکت اسپرم ۳۲ بنظرتون آی یو آی جواب میده
کیا با مورفولوژی کم همسرشون باروش آی یو آی باردارشدن؟؟

30 پاسخ 695 بازدید


درد شکم در ۷ ماهگی

با سلام و خسته نباشید
من دیروز تو حیاط خیلی نشستم البته روی صندلی راحتی و بعضا هم پا میشدم و راه میرفتم ... تقریبا ۴ ساعت حیاط بودم ...از دیشب درد شکم دارم حتی امروزم درد دارم ...نگرانم ،،،از اول بارداری هم شیاف پروژسترون روزی یدونه دارم...لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم ویا اینکه خطری داره؟

16 پاسخ 417 بازدید


دادن قلوه به نوزاد9ماهه

سلام به دوستان عزیز
میخواستم بدونم دادن قلوه به نوزاد 9ماهه ایراد داره؟

12 پاسخ 3,524 بازدید


سلام کسی هست هم شیاف و هم آمپول پروژسترون مصرف کنه

کسی هست هم شیاف هم آمپول پروژسترن استفاده کنه

84 پاسخ 634 بازدید


سقط جنین و آزمایش بالای بتا

خانم ها من سونو رفتم نوشته بود دفرمه شده ، ولی خونریزی زیاد ندارم علائم سقط ندارم اون چیزی که شنیدم میگن خیلی درد داره، امروز دکتر بازم آزمایش بتا نوشت بالای ۱۵۰۰ بود کلافه شدم کسی این مدلی بوده ؟؟

126 پاسخ 968 بازدید


کرم چند منظوره کلیون

سلام دوستان کسی از کرم چن منظوره کلیون استفاده کرده؟چطوره خوبه یا نه؟

1 پاسخ 421 بازدید


بیاید عکس ختنه بچم و ببینید🥲

سلام بچه ها
دیشب ک شد ۶ روز دکتر گفت چسبش و باز کنید خودتون اگه خودش جدا نشد
چسب و ک باز کردیم حلقه افتاد
الان اینجوریه
ببینید طبیعیِ؟

34 پاسخ 1,637 بازدید


لکه بینی هفته ۱۲

سلام خانما و پزشک اوما
من امروز ۱۲ هفته ۵ روزم .. امروز رفتم ان تی همه چی گفت خوبه و نرماله فقط گفت جفتم پایین‌.من بیست روز پیش لکه بینی داشتم شیاف استفاده کردم خوب شدم تا دیروز باز ترشحاتم کرم _قهوای شده.چیکار کنم؟جواب ازمایشم ۳ روز دیگه اماده میشه

39 پاسخ 445 بازدید


آيا ميشه مولتي ويتامين را بدون نسخه پزشك مصرف كرد ؟

سلام وقتتون بخير
پزشك اوماي عزيز سوال داشتم كمك كنيد لطفاً ❤
بچم يكساله و چهار ماهشه و هنوز از شير نگرفتم يعني شير خودمو ميخوره
اشتهام خيلي كم شده و خيلي ضعف ميكنم كمبود وزن هم دارم
آيا ميشه مولتي ويتامين رو بدون نسخه پزشك مصرف كنم ؟؟
اگه ميشه چ ماركي توصيه ميكنيد ؟؟

2 پاسخ 302 بازدید


تشخیص جفت سر راهی در غربالگری اول

بچه ها سلام من امروز جواب غربالگریمو آوردم دکترم گفت که جفت سر راهی داری فقط گفت که نزدیکی نداشته باشم منم نمی‌دونستم دو سه روز پیش داشتم جفت سرراهی خطرناکه از الان؟؟ چیکار کنم کشیده میشه

19 پاسخ 490 بازدید


سلام من از اول تا الان ریزش مو دارم چرا ؟ طبیعی هست یانه ؟؟؟

هر بارم شونه میکنم میریزه دستم میکشم تو موهام میاد دستم شامپو عوض کردم شاید ازونه قبلا شامپو بچه میزدم الان اوه

20 پاسخ 568 بازدید


نه پریود میشم نه بی‌بی مثبت میشه🥺🥺🥺🥺

سلااااااام.
پزشک اوما.تکلیف من چیه الان ۳۵سیکلم دیروز بی‌بی زدم منفی شد.اما دیروز صبح وتاریخ ۱/۲۸ به اندازه دوتا انگشت کامل خون آبه ازم اومد.ولی از دیروز تاحالا خبری نیست.واقعا باتکلیفم.چکنم.؟

33 پاسخ 862 بازدید


سونو رشد دادم امروز وزنش خوبه؟

سلام من طبق ان تی و پریود ۳۱ هفته و ۶ روز هستم. امروز سونو دادم میشه ببینید وزن و مایع دورش خوبه؟ کم نیس

15 پاسخ 743 بازدید


سلام پسرم عطسه کرد این از دماغش اومد.همراه با عکس بدتون میاد نیاید تو

برای یه نوزاد یک ماهه این زیادی بزرگ نیست؟ترسیدم.عطسه کرد و این از دماغش اومد

17 پاسخ 845 بازدید


جنین در بیست و شش هفته کجای شکم قرار دارد

سلام خانما میگم تو این هفته ها جنین باید کجا باشه من همش احساس میکنم شکمم پایینه و حرکات بچه خیلی پایین حس میکنم دقیقا زیر شکمم...آیا شکم بالاتر هم میاد یا ن ؟؟؟

46 پاسخ 672 بازدید


تورخدااا بیایین فوریه 😭😭😭

دوستم باردار دوقلو سی هفته و ۴ روزشه سرکلاژ هم هست از دیشب ساعت ۳درد شدید معده داشته تا الان خیلی دردش زیاده طوری که فقط بالا میاره فشارش رو هشته دکتر امپول داد و سرم بهتر نشده بدتر شده چیکار کنیم تروخدا راهنمایی کنین

34 پاسخ 753 بازدید