سلام مادرای عزیز کسی آقای دکتر نبی اله نصیری رو می شناسه؟ آیادکتر خوبیه؟
سلام مادرا کسی دکتر نبی اله نصیری در بیمارستان تهرانپارس و می شناسه؟آیا دکتر خوبیه؟
تفسیر عکس رنگی رحمی
سلام ۲۹ سالمه عکس رو ماه پیش گرفتم تو گزارش رحم طبیعی گفته شده ولی تو عکس چیز دیگه نشون میده تو سونوگرافی هم مشکوک به دوشاخ بودم که گفتن باید عکس بگیری بعد از دیدن دکترمم شک کرد
نگرانم میشه کمکم کنید ایا رحمم دوشاخه؟
و التهاب لوله چپم گرفتگیش زیاده با کم؟
ترس از زایمان
دوستان عزیز من خیلی از زایمان میترسم به نظرم دکترم اجازه نده سزارین بشم از طبیعی خیلی میترسم نمیدونم چیکار کنم همش به زایمان فکر میکنم
سلام امروز رفتم دکتر بعداز یه مدتی جواب سونو ببینین
سلام امروز رفتم دکتر چون پریود نشدم وتست هم منفی بود .واسم سونو نوشت اما دکترسونو گفت مشکوک به خارج از رحمی ورفتم ج به دکتر نشون دادم گفت واست ازمایش بتا مینویسم که مشخص بشه.منم ازمایش دادم فردا ساعت ۱ج امادس.😔
آی یو آی با مورفولوژی کم
خانم ها من سنم ۳۱ مشکلی ندارم همسرم مورفولوژی ۴ و حرکت اسپرم ۳۲ بنظرتون آی یو آی جواب میده
کیا با مورفولوژی کم همسرشون باروش آی یو آی باردارشدن؟؟
درد شکم در ۷ ماهگی
با سلام و خسته نباشید
من دیروز تو حیاط خیلی نشستم البته روی صندلی راحتی و بعضا هم پا میشدم و راه میرفتم ... تقریبا ۴ ساعت حیاط بودم ...از دیشب درد شکم دارم حتی امروزم درد دارم ...نگرانم ،،،از اول بارداری هم شیاف پروژسترون روزی یدونه دارم...لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم ویا اینکه خطری داره؟
دادن قلوه به نوزاد9ماهه
سلام به دوستان عزیز
میخواستم بدونم دادن قلوه به نوزاد 9ماهه ایراد داره؟
سلام کسی هست هم شیاف و هم آمپول پروژسترون مصرف کنه
کسی هست هم شیاف هم آمپول پروژسترن استفاده کنه
سقط جنین و آزمایش بالای بتا
خانم ها من سونو رفتم نوشته بود دفرمه شده ، ولی خونریزی زیاد ندارم علائم سقط ندارم اون چیزی که شنیدم میگن خیلی درد داره، امروز دکتر بازم آزمایش بتا نوشت بالای ۱۵۰۰ بود کلافه شدم کسی این مدلی بوده ؟؟
کرم چند منظوره کلیون
سلام دوستان کسی از کرم چن منظوره کلیون استفاده کرده؟چطوره خوبه یا نه؟
بیاید عکس ختنه بچم و ببینید🥲
سلام بچه ها
دیشب ک شد ۶ روز دکتر گفت چسبش و باز کنید خودتون اگه خودش جدا نشد
چسب و ک باز کردیم حلقه افتاد
الان اینجوریه
ببینید طبیعیِ؟
لکه بینی هفته ۱۲
سلام خانما و پزشک اوما
من امروز ۱۲ هفته ۵ روزم .. امروز رفتم ان تی همه چی گفت خوبه و نرماله فقط گفت جفتم پایین.من بیست روز پیش لکه بینی داشتم شیاف استفاده کردم خوب شدم تا دیروز باز ترشحاتم کرم _قهوای شده.چیکار کنم؟جواب ازمایشم ۳ روز دیگه اماده میشه
آيا ميشه مولتي ويتامين را بدون نسخه پزشك مصرف كرد ؟
سلام وقتتون بخير
پزشك اوماي عزيز سوال داشتم كمك كنيد لطفاً ❤
بچم يكساله و چهار ماهشه و هنوز از شير نگرفتم يعني شير خودمو ميخوره
اشتهام خيلي كم شده و خيلي ضعف ميكنم كمبود وزن هم دارم
آيا ميشه مولتي ويتامين رو بدون نسخه پزشك مصرف كنم ؟؟
اگه ميشه چ ماركي توصيه ميكنيد ؟؟
تشخیص جفت سر راهی در غربالگری اول
بچه ها سلام من امروز جواب غربالگریمو آوردم دکترم گفت که جفت سر راهی داری فقط گفت که نزدیکی نداشته باشم منم نمیدونستم دو سه روز پیش داشتم جفت سرراهی خطرناکه از الان؟؟ چیکار کنم کشیده میشه
سلام من از اول تا الان ریزش مو دارم چرا ؟ طبیعی هست یانه ؟؟؟
هر بارم شونه میکنم میریزه دستم میکشم تو موهام میاد دستم شامپو عوض کردم شاید ازونه قبلا شامپو بچه میزدم الان اوه
نه پریود میشم نه بیبی مثبت میشه🥺🥺🥺🥺
سلااااااام.
پزشک اوما.تکلیف من چیه الان ۳۵سیکلم دیروز بیبی زدم منفی شد.اما دیروز صبح وتاریخ ۱/۲۸ به اندازه دوتا انگشت کامل خون آبه ازم اومد.ولی از دیروز تاحالا خبری نیست.واقعا باتکلیفم.چکنم.؟
سونو رشد دادم امروز وزنش خوبه؟
سلام من طبق ان تی و پریود ۳۱ هفته و ۶ روز هستم. امروز سونو دادم میشه ببینید وزن و مایع دورش خوبه؟ کم نیس
سلام پسرم عطسه کرد این از دماغش اومد.همراه با عکس بدتون میاد نیاید تو
برای یه نوزاد یک ماهه این زیادی بزرگ نیست؟ترسیدم.عطسه کرد و این از دماغش اومد
جنین در بیست و شش هفته کجای شکم قرار دارد
سلام خانما میگم تو این هفته ها جنین باید کجا باشه من همش احساس میکنم شکمم پایینه و حرکات بچه خیلی پایین حس میکنم دقیقا زیر شکمم...آیا شکم بالاتر هم میاد یا ن ؟؟؟
تورخدااا بیایین فوریه 😭😭😭
دوستم باردار دوقلو سی هفته و ۴ روزشه سرکلاژ هم هست از دیشب ساعت ۳درد شدید معده داشته تا الان خیلی دردش زیاده طوری که فقط بالا میاره فشارش رو هشته دکتر امپول داد و سرم بهتر نشده بدتر شده چیکار کنیم تروخدا راهنمایی کنین




