نرمالع فقط کیست تو. مغزش دیده شده ک نگران کننده نیست رفع میشه
نگران کیست نباش عزیزم بچه منم داشت که تو سونو ۳۲ هفته رفع شد چیز خاصی نیست
خداکنه اینکه گفتن نیازبه بررسی بیشترنگرانم کردن
سلام سونو خوبه فقط کیست در سر جنین دیده شده که اول اینکه زیر ده میل است و دوم اینکه وقتی غربالگری ها خوبه اغلب مشکلی ندارد و جز رشد و تکامل مغزی نوزاد به شمار میرود