سلام دکتر و مامانای اومایی
من ۳۱ هفته و ۶ روزمه، تکونای نی نی کمه ولی همش خودش رو سفت میکنه جوریه که وقتی میخوام پاشم اذیتم حس میکنم پوست شکمم کش میاد، کل روز خودش رو سفت میکنه
سونو وزن که رفتم سفالیک بود صورتشم به پشتم بود
طبیعی این سفت کردناش؟
تکوناش در روز چندتا باشه خوبه؟
پرسش (1400/03/23):
بچم به جای لگد و تکون خوردن همش خودش رو سفت میکنه😐
589
66
1400/03/23
سوال کننده
0
1400/03/23
setare ..
چون کم کم وزنش میره بالا جاش کم میشه کمتر تکون میخوره
بعد شام یا ناهار
یا هم بعد خوردن ی چیز شیرین به پهلو چپ دراز بکش
تو دو ساعت باید ده حرکت کنی
بعد شام یا ناهار
یا هم بعد خوردن ی چیز شیرین به پهلو چپ دراز بکش
تو دو ساعت باید ده حرکت کنی
0
1400/03/23
setare ..
یکم چیز شیرین بخور یکم راه برو بعد به پهلو چپ دراز بکش
0
1400/03/23
سوال کننده
واقعا، بعد ناهار یا شام، گاهی سه تا تکون میخوره
0
1400/03/23
سوال کننده
میگم چون صورتش به پشتم تکوناش رو شاید من حس نمیکنم
0
1400/03/23
setare ..
والا من نمیدونم مال من صورتش کدوم طرفه
ولی وقتی چیزای شیرین میخورم دراز میکشم خوب تکون میخوره
ولی وقتی چیزای شیرین میخورم دراز میکشم خوب تکون میخوره
0
1400/03/23
setare ..
تو هفته های پایین چون وزنش کمه فقط وقتی دراز میکشیدم تکوناشو حس میکردم
ولی الان ک وزنش رفته بالا و جاشم تنگ شده الان سر پا هم حسش میکنم
ولی الان ک وزنش رفته بالا و جاشم تنگ شده الان سر پا هم حسش میکنم
0
1400/03/23
setare ..
ولی مثل اولاش خیلی تکون نمیخوره
0
1400/03/23
سوال کننده
😭گیج شدم بخدا، تکون زیاد نمیخوره ولی همش خودش رو سفت میکنه
0
1400/03/23
سوال کننده
برا من اولاش هم تکوناش کم بود سر جمع یکی دو هفته خوب تکون خورد
1
1400/03/23
setare ..
مال منم
من هفته22 تکوناشو حس کردم
من هفته22 تکوناشو حس کردم
0
1400/03/23
سوال کننده
خوشبحالت دیگه اخرشی، انشالله صحیح و سالم بیاد بغلت
0
1400/03/23
setare ..
والا این اخرش از همه سخت تره اصلا نمیگذره که
هفت ماه رد کردم واسم اینقدر سخت نبود
این دو ماه اخر نمیگذره که
مردم از بس روزارو بشمارم
روزی ده بار حساب میکنم چقدر مونده😂😂
هفت ماه رد کردم واسم اینقدر سخت نبود
این دو ماه اخر نمیگذره که
مردم از بس روزارو بشمارم
روزی ده بار حساب میکنم چقدر مونده😂😂
0
1400/03/23
سوال کننده
زایمانت برا کیه؟
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
منم دوروزه خودشو سفت میکنه بار اول دل درد بدی گرفتم یه طرفم
دیروز پیش دکتر بودم واسه دل دردم امپول داد
دیروز پیش دکتر بودم واسه دل دردم امپول داد
0
1400/03/23
سوال کننده
نگفت سفت کردنش طبیعیه یا نه؟
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
گفت شاید میخاد بچرخه
ولی دل درد نباید داشته باشی
ولی دل درد نباید داشته باشی
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
بچه من بریجه
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
بریچ
0
1400/03/23
سوال کننده
سونو وزن رفتی؟
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
آره دیروز
0
1400/03/23
سوال کننده
برا من سفالیک قشنگ تو حالت طبیعیه خدا
0
1400/03/23
سوال کننده
چند کیلو بود😍
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
۱۵۶۰
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
من لگد میزنه تو واژنم اشکم درمیاد
1
1400/03/23
سوال کننده
ای جانم ماشالا
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
مال شما چی؟
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
😍😍😘
0
1400/03/23
سوال کننده
قشنگ لگد میزنه😍ارزو به دل موندم یه لگدی بزنه شکمم تکون بخوره
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
یه جوری شکمم تکون میده ماشالله میگم الان میزنه بیرون😂
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
چربی شکمی داری؟
0
1400/03/23
setare ..
15 تیز
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
۸ ماه رد کردی عزیزم😂
0
1400/03/23
سوال کننده
برا من ۱۵۳۸😍
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
یه ماه دیگه داری
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
عزیزم😍چند هفته؟
0
1400/03/23
سوال کننده
ماشالله خدا حفظش کنه😍
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
همچنین نی نی تو عزیزم
0
1400/03/23
setare ..
اخه ماه اول ک نمیدونستم باردارم
رفتم سونوگرافی چهار هفته بود
رفتم سونوگرافی چهار هفته بود
0
1400/03/23
سوال کننده
ن بابا لاغرم سر جم ۷ کیلو اضافه کردم اون این اخرا
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
سن بارداری از رو تاریخ پریوده دیگه
0
1400/03/23
سوال کننده
😍😍😍ای جانم کم مونده انشالله زایمان راحتی داشته باشی
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
عه منم۸ کیلو
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
من اگ سز باشم ۱۵ مرداد میشه😍
0
1400/03/23
سوال کننده
۳۰ هفته
0
1400/03/23
setare ..
مال من برحسب سونو هست
چون تخمک گذاریم دیر بود
اگ به پریود بود باید ی ماه و نیم پیش زایمان میکردم
چون تخمک گذاریم دیر بود
اگ به پریود بود باید ی ماه و نیم پیش زایمان میکردم
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
آهاا
1
1400/03/23
سوال کننده
خوبه😂
0
1400/03/23
سوال کننده
برا منم سونو زده ان تی زده ۱۸ سونو وزن زده ۱۵ مرداد😂
0
1400/03/23
Azi 💖 ...
من طبیعی باشه ۲۵ مرداد زده
0
1400/03/23
سوال کننده
تو زایمان سز مگه دو هفته زودتر از طبیعی بچه به دنیا نمیاد؟
0
1400/03/23
سوال کننده
منم دلم میخواد بچم تیر بشه😭
0
1400/03/23
setare ..
برای چی؟
0
1400/03/23
setare ..
اره
0
1400/03/23
سوال کننده
با کمال احترام به مرداد ماهیا، از مرداد ماه خوشم نمیاد
0
1400/03/23
سوال کننده
عزیزم تو سز هستی؟
0
1400/03/23
setare ..
نه
زن داداشم بود
زن داداشم بود
0
1400/03/23
setare ..
اگ خدا بخواد میخوام طبیعی باشه
دیگ ببینم خدا چی میخواد
دیگ ببینم خدا چی میخواد
0
1400/03/23
سوال کننده
انشالله که زایمانت راحت باشه
0
1400/03/23
سوال کننده
منم موندم، ولی خو سپردم بخدا هر چی شد شد
0
1400/03/23
setare ..
ممنون همچنین
0
1400/03/24
...👑zahra👑 ...
جاش تنگه حرکت که میکنه شکمت سفت میشه و منم همینجور بودم
0
1400/03/24
پزشک اوما
سلام سفت کردن جنین در این سن بارداری طبیعی است ، حرکات جنین هم با بزرگ شدن جنین و کم بودن فضای رحم طبیعی است اما بعد از وعده غذایی بهترین زمان شمردن حرکات جنین است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




