سلام خواهرم ۲۲ هفته بارداره.چند روز دل پیچه و اسهال بود.دکتر براش ازمایش نوشت چند تا چیز بالاست .لطفا ببینید مشکل چیه؟؟؟خواهرم سرکلاژ شده و استراحت مطلقه چون طول سرویکسش خیلی پایین اومده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



327
1400/03/23






