کباب و دلستر .بستنی
عدس و اینا شنیدم خوبه
چون فشارم بالاس احتمال داره تا هفته دگ زایمان کنم می خوام تو این چندروز باقی مانده حداقل به ۳کیلو برسه😔
حرص خوردنای ی هفته قبل من😁🤣
۳۵ هفته رفتم سونو گفتن ۲۵۰۰ دنیا امد ۳۳۰۰ بود
ن خب روزای اخر وزن گیریشون خوبه تقریبا تو ۳هفته و چن روز ۸۰۰ اضاف کرد
چیز خاصی مصرف نکردی واسه وزن گیری جنین؟
من چون یه دوره قند بارداری داشتم ۲ماه تو رژیم بودم فکر کنم بخاطر همون وزن نگرفته
مصرف گوشت و مرغ و بستنیم بالا بود
من بچم تو سونو 40 هفته زدن 3100به دنیا اومد 3750 بالای نیم کیلو خطا داشت استرس نداشته باش قند نداری بستنی بخور
به من ۳۶ هفته گفتن ۲۶۰۰ بدنیا اومد ۳۵۰۰
ولی من خیلی خوردم روزی یه دونه تخم مرغ یه دونه موز دلستر بستنی گوشت
عزیزم ۳۶هقته و چند روز زایمان کردی؟امپول ریه زده بودی قبلش؟
تخم مرغ ابپز کن هر روز سفیدشو بخور عالیه
نه ۳۶ زایمان نکردم ۳۶ سونو گفت ۲۶۰۰ من ۳۹ هفته و ۲ روز زایمان کردم
سلام پودر لیدی میل یا ترومام را مصرف کنید مواد پروتیینی و مغزیجات و کشمش و تخم مرغ بیشتر مصرف شود