Ooma
پرسش (1400/03/23):

تفسیر ازمایش اسپرم همسرم

لطفا آزمایش رو تفسیر کنید با این نتیجه میشه طبیعی باردار شد ؟

تفسیر ازمایش اسپرم همسرم
به نظر تحرک اسپرم ضعیفه
ویسکوزیته بالاس، حجم و تحرک هم تا حدی کمه
ویسکوزیته چیه؟
میشه طبیعی باردار شم؟
سلام آزمابش در مجموع بد نیست دو سه ماه باید قرص و مکمل مصرف بشه ، قرص سلن پلاس، کیوتن قرمز ، ویتامین ای و فولیک اسید
مصرف کرده چند ماه هست اما چندان تغییری نمیکنه
یعنی مایع منی حالت کشسان داره و روان نیست، این باعث میشه اسپرم ها بصورت یکسان پخش نشن، یکجا تجمع داشته باشن و تحرک خوبی هم ندارن
بایستی تحت نظر اورولوژیست مکمل و آنتی اکسیدان مصرف کنن
طبق دوز مشخصی، گاهی اوقات مصرف بیش از حد چند انتی اکسیدان اثر بدتری میذاره
رژیم غذایی، ورزش، عدم مصرف سیگار خیلی خیلی موثر هست
بله میشه ، چرا که نه! فقط نیاز به ۳ تا ۶ مصرف مکمل و رعایت رژیم غذایی مناسب هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه