سلام بچه ها کسی هست که تجربه بستن گن بعد از زایمان را داشته باشه چند روز بعد میشه بست اگه سزارین هم باشیم میشه
0
1400/03/22
🌱 nstrn 🌱
من بعد از ۱۰ روز بستم تا ۶۰ روز
0
1400/03/22
🌱 nstrn 🌱
الانم گرمه نمیزنم
0
1400/03/22
سوال کننده
زایمان طبیعی؟
0
1400/03/22
سوال کننده
تاثیر داشته
0
1400/03/22
♡♡ .
گنو این حرفا اصلا تاثیر نداره الکی خودتونو اذیت نکنید
0
1400/03/22
♡♡ .
مثه این میمونه ک بخای کفش یه سایز گوچیکتر از پاتون بپوشید پا کوچیک میشع ؟ خب نه
0
1400/03/22
♡♡ .
پس گنم کوچیک نمیکنه
0
1400/03/22
♡♡ .
بستگی داره قبل بارداریتون چجور بودین بعدشم همونطور میشید
0
1400/03/22
♡♡ .
یا ممکنه کلا چاق بشید
1
1400/03/22
♡♡ .
ولی گن تاثیر نداره .. شاید ۱۰ درصد تاثیر کنه
0
1400/03/22
سوال کننده
اخه من حیلی لاغر بودم
0
1400/03/22
سوال کننده
زایمان اولم گن نبستم
0
1400/03/22
♡♡ .
خب اگ لاغر بودی پس برمیگردی
0
1400/03/22
سوال کننده
خیلی پر شدم
0
1400/03/22
♡♡ .
خب استعدادشو داشتی ک چاق بشی
0
1400/03/22
سوال کننده
الانم که مجدد حامله شدم میخوام ببینم اگه تاثیر داره ببندم
0
1400/03/22
♡♡ .
ولی ربطی به گن نداره
0
1400/03/22
♡♡ .
من از یه متخصص پرسیدم گف فقط خودتونو اذیت میکنید
0
1400/03/22
سوال کننده
خرید میرم اصلا لباس نمیتونم بگیرم
0
1400/03/22
سوال کننده
سایز الان ۴۴ شده
0
1400/03/22
♡♡ .
فقط میتونید گن بارداری بخرید تا شکمتون افتاده نشه
0
1400/03/22
سوال کننده
بعد زایمان
0
1400/03/22
سوال کننده
😑😶
1
1400/03/22
♡♡ .
هوممیفهممت خودمم همینطورم
0
1400/03/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/22
سوال کننده
اره اصلا لباسهام بهم نمیشه
2
1400/03/22
faezeh ad
از دکترت بپرس عزیزم یه گن خوب بخر گ استفاده کن
0
1400/03/22
سوال کننده
مادر شوهر و پدر شوهرمم هی میگن خودتو جمع کن
0
1400/03/22
♡♡ .
ینی چی
0
1400/03/22
سوال کننده
چون بدن خوش فرمی داشتم الان خیلی غصه میخو م
0
1400/03/22
سوال کننده
نه که خودشون خیلی خوش هیکلن گیر میدن به من
0
1400/03/22
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1400/03/22
faezeh ad
بخاطر خودت گ روحیه خودت ایندفه انشا زایمان کردی چند ماه بعدش بچسب ب ورزش کردن و رژیم معمولی بگیر انشا درست میشه
0
1400/03/22
سوال کننده
انشا...
0
1400/03/22
سوال کننده
اگه بتونم حتما
0
1400/03/22
سوال کننده
با دو تا بچه کوچیک که تفاوت سنیشون ۱ سال یکم سخت
0
1400/03/22
سوال کننده
ولی باید تلاشمو بکنم
2
1400/03/22
🌱 nstrn 🌱
کی میگه تاثیر نداره😐اتفاقا خیلی تاثیر داره واسه منو که خیلی جمع کرد .سزارین بودم
1
1400/03/22
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بعد سزارینم میبندن بستگی ب دکترت داره و گن خاص بعد جراحی هست .
برای لاغری کامل نیس اما تاثیر داره قطعا ک از اون شل و ولی دربیاد شکم
برای لاغری کامل نیس اما تاثیر داره قطعا ک از اون شل و ولی دربیاد شکم
1
1400/03/22
دختر بهار
اگه شیر خودت به بچه بدی بعد یه مدت وزن کم می کنی و حسابی لاغر میشی
من برا بچه اولم تو شیردهی خیلی لاغر شدم
من برا بچه اولم تو شیردهی خیلی لاغر شدم
1
1400/03/22
نجمه زندگی
فقط ورزش میتونه شکمتو بعد زایمان کوچیک کنه و بس
1
1400/03/22
مامان دختری
عزیزم شما بعد چند ماه وزنت شروع ب کم. کردن کرد؟ من 18کیلو اضافه کردم بعد 15روز 8تاش کم شد الان هنوز10کیلو اضافه دارم...
2
1400/03/22
elel azadi🤰🏼
خیلیم تاثیر داره پا که خاصیت ارتجاعی نداره ولی رحم و شکم داره وقتی ببندی جمع میشه
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
اتفاقا خیلی تاثیر داره
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
حتما حتما شکمت ببند
0
1400/03/23
سوال کننده
چند روز بعد میشه بست
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
من خودم بستم وواقعا اثر داشت حتما هر چی محکمتر ببند
0
1400/03/23
سوال کننده
اخه نه اینکه من تو بارداریم پشت سرهم بوده
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
بعد سزارین من بیست روز شد که شروع کردم
0
1400/03/23
سوال کننده
واینکه اولین زایمان سزارین بوده
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
چون از چسبندگی میترسیدم
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
منم این پنجمین زایمانمه وهمیشه شکمم جمع شده
0
1400/03/23
سوال کننده
بچه هام شیر به شیر شدن
0
1400/03/23
سوال کننده
خیلی استرس دارم
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
البته بچه هام دو تاش از دست دادم
0
1400/03/23
سوال کننده
هنوز جای بخیه قبلیم خوب نشده
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
این یکی بچم هم شیر به شیر هست
0
1400/03/23
سوال کننده
😑
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
منم همینجورم دخترم نه ماهشه دکتر بهم گفته بود بچه دار نمیشی
0
1400/03/23
سوال کننده
نه کلا دوبار باردار شدم
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
الان بچم ۹ماهشه
0
1400/03/23
سوال کننده
دومی هنوز زایمان نکردم
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
اصلا نترس
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
من یه گن گرفتم گذاشتم برا بعد زایمان ان شاءالله
0
1400/03/23
سوال کننده
عزیزم خدا بیامرزتشون
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
خدا رحمت کنه رفتگانتون
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
وقتی ان شاءالله زایمان کردی شکمت تا جای که بشه محکم ببند
0
1400/03/23
سوال کننده
چه گنی گرفتی
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
یه گن گرفتم نهصد شد
0
1400/03/23
سوال کننده
میتونی اسمشو یا عکسشو بدی
1
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
ترسیدم گرونتر بشه تا بعد زایمان
0
1400/03/23
سوال کننده
چه گرون
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
آره خیلی گرون شد اما ارزونتر هم تو دیجی کالا وپیجای دیگه هست
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
اما گفتم دیگه ارزش داره
0
1400/03/23
سوال کننده
اره اگه جمع کن
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
ولی خوب نیاز نیست حتما گرون بخری یه چیزی بگیر که خیلی سفت شکمت بگیره
0
1400/03/23
سوال کننده
طبیعی زایمان میکنی یا سزارین
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
من این میشه سومین سزارین ان شاءالله
0
1400/03/23
سوال کننده
من که سر زایمان اولم حالم خیلی بد شد
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
منکه فکر بارداری هم نمیکردم
0
1400/03/23
سوال کننده
اصلا نمیتونستم تکون بخورم
0
1400/03/23
سوال کننده
اره بخدا
0
1400/03/23
سوال کننده
خیلی میترسم
0
1400/03/23
سوال کننده
اصلا خیلی اوضام بد
0
1400/03/23
سوال کننده
اسباب کشی کردم
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
من یه دختر داشتم یه دختر دیگه گیزم اومد دوماهگی فوت شد جاش خالی بود بعد چهار سال خدا یه پسر بهم داد اونم تصادف کردم از دست دادم
0
1400/03/23
سوال کننده
خونمونو فروختیم
0
1400/03/23
سوال کننده
الان کلا بلا تکلیفم بخدا
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
دکتر گفت تخمک نداری بچه دار نمیشی....دیگع خدا بهم داد
0
1400/03/23
سوال کننده
خونه مادر شوهر
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
خدا بزرگه
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
آنکه دندان دهد نان دهد
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
اصلا نگران نباش
0
1400/03/23
سوال کننده
انشا...
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
مواظب خودت وبچه هات باش
0
1400/03/23
سوال کننده
چشم عزیزم همچنین شما
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
یه گن ساده هم که شده بگیر
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
یا شکم بند
0
1400/03/23
سوال کننده
خدا بزرگ
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
چشمت بی بلا عزیزم
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
ولی فنر دار بگیر که هی جمع نشه
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
حتما به فنرش توجه کن
0
1400/03/23
سوال کننده
اگه امکانش داشتی از گنت یه عکس بگیر بفرست
0
1400/03/23
سوال کننده
راستی چندم به بعد میبندی
1
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
حتما عزیزم الان خونه نیستم ولی برم حتما عکس میدم بهت
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
من گذاشتم بیست روز شد که چسبندگی رحم پیدا نکنم
1
1400/03/23
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/03/23
الهی به امید تو 💗
خواهش میکنم عزیزم
0
1400/03/23
سوال کننده
ببخشید یه سوال یکی از دوستام میگفت که وقتی یبار سزارین بشی سری بعدم از همون جای بخیه قبلی برش میدن صحت داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



646

