Ooma

وزن گیری مادر و جنین

سلام دکتر اوما و خانمای اومایی من اول بارداریم ۵۸ کلیو بودم چند. هفته بعدش شدم ۵۶ کیلو تا حتی امروزم رفتم همون ۵۶ کیلو بودم تغییر نکردم سه ماه بارداریم داره تموم میشه وزنم تغییر نمیکنه خطرناک نیس؟!

28 پاسخ 622 بازدید


تفسیر سونوی غربالگری اول (ان تی)

سلام لطفا ان تی من رو تفسیر کنید و جنسیت رو حدس بزنید؟

25 پاسخ 613 بازدید


کدوم یکی از این دوتا قرص بهترن؟؟؟

سلام ممنون میشم جواب بدین؟با دلیل

20 پاسخ 1,024 بازدید


سلام خوبین نازگل یبوست گرفته

شکمش سفت شده با درد زور میزنه ولی دسشویی نمیکنه بعد تو پوشکش میبینم یه پی پی سفت مثل سنگ انداخته چی کنم چی بدم بخوره

10 پاسخ 477 بازدید


لکه قهوه ای ازم میاد ایندفعه بیشتر

سلام دوستان الان باز لکه قهوه ای ازم اومد ایندفعه حجمش بیشتره حالا چیکارکنم؟کسی قبل موعد پریود این لکه رو داشته؟لطفا از تجربه هاتون بگید😘ممکنه این لکه واسه لانه گزینی باشه؟اخه من هیچ موقعه اینجوری نشدم قبل موعد،۶روز هنوز مونده تا موعد پریودم

97 پاسخ 741 بازدید


عوارض مصرف قرص کلیندامایسین

سلام
من چند روز قبل از گرفتن عکس رنگی قرص کلیندامایسین خوردم که دچار اسهال شدم.الان یک هفتس که قرص قطع کردم ولی هنوز خوب نشدم.
میگن چون عفونت نداشته بدنم باعث اسهال شده. ولی با اینکه مصرفشو قطع کردم خوب نشدم.چه دارویی مصرف کنم که اثر اونو از بین ببره

6 پاسخ 444 بازدید


درد شکم پهلو و اقدام برای بارداری

سلام اومایی های عزیز خسته نباشید من دوم فروردین پریود شدم روز ششم از روز پریودم اقدام به بارداری کردم و روز 15از روز شروع پریودم اقدام به بارداری کروم و یک روز صبر کردم دوباره اقدام کردم الان دو روز شکم و پهلوهام درد میکنه و ترشح آب مانند دارم امکانش هست بخاطر اقدام باشه؟؟ چون دردش واقعا اذیتم میکنه

16 پاسخ 468 بازدید


آزمایش شانزده هفتگی ،مسمومیت بارداری

بچه ها سلام.
این آزمایش زن داداشم هست کسی می دونه چجوریه؟

2 پاسخ 517 بازدید


بهترین روز برای سزارین

سلام
من تاریخ اولین روز آخرین پریودم ۲۴ یا ۲۳ اردیبهشته ولی تاریخ بارداری که توی nt بهم گفتن یه هفته دقیقا جلوتره ...یعنی باتوجه به nt من سی و هفت هفته و چهار روزمه
و با توجه به چیزی که خودم فکر میکنم
سی و شش هفته و چهار روز
و بگم که من تقریبا دوره ماهیانه ی منظمی داشتم با سیکل۲۶ روز
بنظرتون بهترین زمان سزارین برام تو چه هفته ای؟

11 پاسخ 581 بازدید


تغییر شیر خشک کمکی

سلام دکتر عزیز.من ب بچم شیر کمکی اپتامیل پپتی میدادم ب تجویز دکتر نزدیک دوماهی. خواسم تغییر بدم گفتن باید اچ آ بد ی. الان یه قوطی اچ آ دادم. میشه ب آ آر تغییر بدم بخاطر اینکه رفلاکس داره یا باید بیشتر اچ آ مصرف کنه؟ بعد اینکه دلیل بی قراری وچنگ ب سروصورت ودماغ از علایم سفت شدن لثه و دندان هس یا دلیل دیگه ای داره؟ ممنونم

2 پاسخ 319 بازدید


توروخدا کمکم کنید نگرانم، انگار جونم داره درمیاد

خانم ها توروخدا کمکم کنید من سی و هفت هفته و چهار روزمه و هفته دیگه زمان سزارینمه، الان سه چهار روزه که خیلی حالم بده یهو یه لحظه انگار تمام جونم از بدنم در میاد، دستو پاهام بی جون میشه نمیتونم سرپا وایستم قلبم انگار میخواد وایسته، نفسم کم میشه حتی نمیتونم صحبتم کنم، جون ندارم گوشی رو هم دستم بگیرم، پسرمم کمی حرکاتش کمتر شده نسبت به قبل اما پنج یا شیش تا حرکت توی یک ساعتو داره، خورد و خوراکمم خوبه، توروخدا بگید من چیکار کنم چرا اینجوری میشم

11 پاسخ 855 بازدید


سلام ورم دارم چ کنم 😭

دفع پروتئین ندارم فشارمم نرمال چیز شورم نخوردم پس از چیه

133 پاسخ 500 بازدید


سلام خدمت همه..مفسرای سونو لطفا تشریف بیارین

سونو وزن رفتم بیاید ببینم چ خبره

13 پاسخ 480 بازدید


خس خس کردن گلوی نوزاد ۳ماه ونیمه وبوی دهان

سلام دوستان پسرم گلوش خس خس میکنه بهش استامینوفن میدم با اسپری سدیم کلراید هم میزنم توبینیش دوروزه احساس میکنم دهنش بو میده چند بارم چک کردم دیدم اره بنظرتون ازچی میتونه باشه کسی براش پیش اومده

12 پاسخ 307 بازدید


استفاده قرص تیندازول برای عفونت قارچی

سلام خانم دکتر من چند روز بیش دکتر زنان رفتم بخاطر عفونت قارچی ک داشتم بهم قرص تیندازول دادند هر ۱۲ ساعت یکدونه ولی چون ماه رمضونه و نمی شه هر ۱۲ ساعت خورد من دو شب سر از خود دوتا قرص هر ۲۴ ساعت خوردم امروز از سحر ک بیدار شدم همش مزه دهانم تلخه.میخواستم ببینم برای این عفونتی ک من دارم چطور باید قرص مصرف کنم

2 پاسخ 359 بازدید


سقط تدریجی جنین ممکن هس ؟؟

سلام دکتر، من هفته پیش رفتم سونو ۵ هفته و ۳ روز بود امروز به دلیل خونریزی زیاد همراه با بافت خونی دکتر دوباره سونو برام نوشت طبق سونو جنین دفرمه شده و نصف جنین دفع شده ، حالا سوالم اینه من قرص یا آمپول بزنم یا خود به خود دفع میشه، اینم بگم دکتر سونو بهم گفت بهتره یک هفته صبر کنی بعد اقدام کنی

10 پاسخ 846 بازدید


عفونت ادراری در بارداری

سلام ، طبق آزمایشم دکترم گفت عفونت داری برام قرص سیپروفلوکساسین تجویز کردن . بعد تو نت سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره برای جنین ، با یه دکتر عمومی مشورت کردم گفت نه اصلا نخور ، بجاش آموکسی سیلین بخور.
الان آزمایشمو برای یه دکتر دیگه فرستادم اون گفت نیتروفورانتویین بخور .😐
آخر آزمایشم که نوشته sensitive to هم آموکسی سیلین جلوش نوشته هم سیپروفلوکساسین 😐 اینا یعنی بدنم حساسه بهشون نباید بخورم ؟

8 پاسخ 569 بازدید


امپول آنوکسا و قرص آ اس آ

سلام خانما کسی بوده امپول آنوکسا بزنه و قرص آ اس آ هم مصرف کنه ولی غلظت خون نداشته باشه؟
من غلظت خون ندارم ولی دکترم بهم داده
خطری نداره ؟؟خونو شل نمیکنه؟

28 پاسخ 440 بازدید


میزان نیاز به مصرف ویتامین دی با وجود مصرف مکمل پرگنازون

سلام.من مکمل پرگنازون استفاده میکنم روش نوشته ویتامین d۲ میزانش ۴۰۰ واحد بین المللی
ولی شنیدم که d2جذبش کم هستش ومیترسم سطح ویتامین دی کافی نباشه آیا لازمه مکمل ویتامین دی1000 استفاده کنم

5 پاسخ 333 بازدید


ازمایش ذخیره تخمدان دارم

سلام به همگی
خانم ها کسی بوده با این ذخیره تخمدان طبیعی باردار بشه؟
یکی دیروز بهم گفت خیلی کمه
استرس انداخت ب جونم

42 پاسخ 882 بازدید