وزن گیری مادر و جنین
سلام دکتر اوما و خانمای اومایی من اول بارداریم ۵۸ کلیو بودم چند. هفته بعدش شدم ۵۶ کیلو تا حتی امروزم رفتم همون ۵۶ کیلو بودم تغییر نکردم سه ماه بارداریم داره تموم میشه وزنم تغییر نمیکنه خطرناک نیس؟!
تفسیر سونوی غربالگری اول (ان تی)
سلام لطفا ان تی من رو تفسیر کنید و جنسیت رو حدس بزنید؟
کدوم یکی از این دوتا قرص بهترن؟؟؟
سلام ممنون میشم جواب بدین؟با دلیل
سلام خوبین نازگل یبوست گرفته
شکمش سفت شده با درد زور میزنه ولی دسشویی نمیکنه بعد تو پوشکش میبینم یه پی پی سفت مثل سنگ انداخته چی کنم چی بدم بخوره
لکه قهوه ای ازم میاد ایندفعه بیشتر
سلام دوستان الان باز لکه قهوه ای ازم اومد ایندفعه حجمش بیشتره حالا چیکارکنم؟کسی قبل موعد پریود این لکه رو داشته؟لطفا از تجربه هاتون بگید😘ممکنه این لکه واسه لانه گزینی باشه؟اخه من هیچ موقعه اینجوری نشدم قبل موعد،۶روز هنوز مونده تا موعد پریودم
عوارض مصرف قرص کلیندامایسین
سلام
من چند روز قبل از گرفتن عکس رنگی قرص کلیندامایسین خوردم که دچار اسهال شدم.الان یک هفتس که قرص قطع کردم ولی هنوز خوب نشدم.
میگن چون عفونت نداشته بدنم باعث اسهال شده. ولی با اینکه مصرفشو قطع کردم خوب نشدم.چه دارویی مصرف کنم که اثر اونو از بین ببره
درد شکم پهلو و اقدام برای بارداری
سلام اومایی های عزیز خسته نباشید من دوم فروردین پریود شدم روز ششم از روز پریودم اقدام به بارداری کردم و روز 15از روز شروع پریودم اقدام به بارداری کروم و یک روز صبر کردم دوباره اقدام کردم الان دو روز شکم و پهلوهام درد میکنه و ترشح آب مانند دارم امکانش هست بخاطر اقدام باشه؟؟ چون دردش واقعا اذیتم میکنه
آزمایش شانزده هفتگی ،مسمومیت بارداری
بچه ها سلام.
این آزمایش زن داداشم هست کسی می دونه چجوریه؟
بهترین روز برای سزارین
سلام
من تاریخ اولین روز آخرین پریودم ۲۴ یا ۲۳ اردیبهشته ولی تاریخ بارداری که توی nt بهم گفتن یه هفته دقیقا جلوتره ...یعنی باتوجه به nt من سی و هفت هفته و چهار روزمه
و با توجه به چیزی که خودم فکر میکنم
سی و شش هفته و چهار روز
و بگم که من تقریبا دوره ماهیانه ی منظمی داشتم با سیکل۲۶ روز
بنظرتون بهترین زمان سزارین برام تو چه هفته ای؟
تغییر شیر خشک کمکی
سلام دکتر عزیز.من ب بچم شیر کمکی اپتامیل پپتی میدادم ب تجویز دکتر نزدیک دوماهی. خواسم تغییر بدم گفتن باید اچ آ بد ی. الان یه قوطی اچ آ دادم. میشه ب آ آر تغییر بدم بخاطر اینکه رفلاکس داره یا باید بیشتر اچ آ مصرف کنه؟ بعد اینکه دلیل بی قراری وچنگ ب سروصورت ودماغ از علایم سفت شدن لثه و دندان هس یا دلیل دیگه ای داره؟ ممنونم
توروخدا کمکم کنید نگرانم، انگار جونم داره درمیاد
خانم ها توروخدا کمکم کنید من سی و هفت هفته و چهار روزمه و هفته دیگه زمان سزارینمه، الان سه چهار روزه که خیلی حالم بده یهو یه لحظه انگار تمام جونم از بدنم در میاد، دستو پاهام بی جون میشه نمیتونم سرپا وایستم قلبم انگار میخواد وایسته، نفسم کم میشه حتی نمیتونم صحبتم کنم، جون ندارم گوشی رو هم دستم بگیرم، پسرمم کمی حرکاتش کمتر شده نسبت به قبل اما پنج یا شیش تا حرکت توی یک ساعتو داره، خورد و خوراکمم خوبه، توروخدا بگید من چیکار کنم چرا اینجوری میشم
سلام ورم دارم چ کنم 😭
دفع پروتئین ندارم فشارمم نرمال چیز شورم نخوردم پس از چیه
سلام خدمت همه..مفسرای سونو لطفا تشریف بیارین
سونو وزن رفتم بیاید ببینم چ خبره
خس خس کردن گلوی نوزاد ۳ماه ونیمه وبوی دهان
سلام دوستان پسرم گلوش خس خس میکنه بهش استامینوفن میدم با اسپری سدیم کلراید هم میزنم توبینیش دوروزه احساس میکنم دهنش بو میده چند بارم چک کردم دیدم اره بنظرتون ازچی میتونه باشه کسی براش پیش اومده
استفاده قرص تیندازول برای عفونت قارچی
سلام خانم دکتر من چند روز بیش دکتر زنان رفتم بخاطر عفونت قارچی ک داشتم بهم قرص تیندازول دادند هر ۱۲ ساعت یکدونه ولی چون ماه رمضونه و نمی شه هر ۱۲ ساعت خورد من دو شب سر از خود دوتا قرص هر ۲۴ ساعت خوردم امروز از سحر ک بیدار شدم همش مزه دهانم تلخه.میخواستم ببینم برای این عفونتی ک من دارم چطور باید قرص مصرف کنم
سقط تدریجی جنین ممکن هس ؟؟
سلام دکتر، من هفته پیش رفتم سونو ۵ هفته و ۳ روز بود امروز به دلیل خونریزی زیاد همراه با بافت خونی دکتر دوباره سونو برام نوشت طبق سونو جنین دفرمه شده و نصف جنین دفع شده ، حالا سوالم اینه من قرص یا آمپول بزنم یا خود به خود دفع میشه، اینم بگم دکتر سونو بهم گفت بهتره یک هفته صبر کنی بعد اقدام کنی
عفونت ادراری در بارداری
سلام ، طبق آزمایشم دکترم گفت عفونت داری برام قرص سیپروفلوکساسین تجویز کردن . بعد تو نت سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره برای جنین ، با یه دکتر عمومی مشورت کردم گفت نه اصلا نخور ، بجاش آموکسی سیلین بخور.
الان آزمایشمو برای یه دکتر دیگه فرستادم اون گفت نیتروفورانتویین بخور .😐
آخر آزمایشم که نوشته sensitive to هم آموکسی سیلین جلوش نوشته هم سیپروفلوکساسین 😐 اینا یعنی بدنم حساسه بهشون نباید بخورم ؟
امپول آنوکسا و قرص آ اس آ
سلام خانما کسی بوده امپول آنوکسا بزنه و قرص آ اس آ هم مصرف کنه ولی غلظت خون نداشته باشه؟
من غلظت خون ندارم ولی دکترم بهم داده
خطری نداره ؟؟خونو شل نمیکنه؟
میزان نیاز به مصرف ویتامین دی با وجود مصرف مکمل پرگنازون
سلام.من مکمل پرگنازون استفاده میکنم روش نوشته ویتامین d۲ میزانش ۴۰۰ واحد بین المللی
ولی شنیدم که d2جذبش کم هستش ومیترسم سطح ویتامین دی کافی نباشه آیا لازمه مکمل ویتامین دی1000 استفاده کنم
ازمایش ذخیره تخمدان دارم
سلام به همگی
خانم ها کسی بوده با این ذخیره تخمدان طبیعی باردار بشه؟
یکی دیروز بهم گفت خیلی کمه
استرس انداخت ب جونم




