سلام من ویوا کیدز میدادم ،سوییسی بود ،
البته مولتی ویتامینه ، قطره اد ندادم ، بازم اونایی که میدونن میان بهت میگن
الان زیتوکید ایرانی میدم خیلی بدش میاد با اب قاطی میکنم ، ولی ویوا رو که میدادم اینقدر ملچ مولوچ میکرد ، شیشه رو میدادی دستش تا ته سر میکشید

من اینو پیشنهاد میکنم 😊
عزیزم این قطره آهن هس و بالای شش ماه باید استفاده بشه
ویواکیدز که دوستمون گفت خوبه ولی من پیدا نکردم و پدیابست به دخترم میدادم.فقط باید مولتی ویتامین بدی که واسه زیر دوسال مناسب باشه
عزیزم یا باید قطره اد بدی یا مولتی
هر دوشو ک نباید بدی
من مولتي ويتامين ويتان ميدم هم خوشمزه است هم بزرگه ۲۰۰ میله تا مدت زیادی میتونی بهش بدی زود تموم نمیشه
سلام یا قطره آ د بدهید یا مولتی ویتامین ، پدیابست، کیندر ، ویتاکید و ....
آهن بعد شیش ماهگیه ، مگر اینکه نوزاد نارس یا کمبود وزن داشته باشه پزشک زودتر براش آهن تجویز میکنه
ما پارسال گشتیم ۲۷ تا خریدیم ، گفتن دیگه وارد نمیشه 😊😊😊احتکار کردیم☺
ولی بازم چند وقت پیش دیدم همین اوما یه خانومی خریده ، ببین شاید پیدا کنی
بیشتر ویتامینای خارجی خوبن ، ببین نی نی کدومو بهتر میخوره