هرکی بلده بگه🥺
خیلی استرس دارم.
روژین من بلد نیستم ولی فک کنم دفع اوره داری
چون اون یکی دوتا توو رنج آزمایشگاهه ولی اخری بیشتره
ان شاءا... دفع هیچی نداشته باشی همه چی اوکی باشه🙏🏻🤲🏻🥰♥️
توو گوگل زدم نوشته urine volume بر اساس creatinine بررسی میشه🤔
ان شاااءا... اوکیه دختر نگران نباش 🙏🏻🙏🏻🤲🏻🤲🏻
سلام عزیزم خداروشکرنداری کاملامنفیه ازمایشت
رعایت کن غذاروشوری جات نخور..انشالله تااخربارداریت هم منفی میمونه گلم.
خدا خیرت بده عزیزم. از نگرانی درم اوردی. ممنون💛
من دیگه اینقدرازمایش دادم قبل بارداری وتوبارداری همه روبلدم..بقول دکترم تودیگه واسه خودت یه دکترداری میشی😀
خدا نی نی گلتو حفظ کنه.
مرسی عزیزم.