Ooma

بی میلی ب غذا و تهوع

سلام بچه ها من امروز کلا کم میل شدم ب هر غذایی و از بوی غذا بدم میاد و ضعف شدید دارم چیکار کنم بنظرتون😔

27 پاسخ 712 بازدید


پریود شدن ماهی دو بار

سلام .خانم دکتر و دوستانی ک میتونن کمکم کنن،دختر خالم 13 سالشه الان 5،6ماهه ک پریود میشه اونم ماهی دو بار، میشه بگین مشکلش چیه؟ چرا اینجوری میشه

16 پاسخ 610 بازدید


چه مشکلی برام پیش اومده

سلام و وقت بخیر
چند ماه پیش سقط بارداری پوچ داشتم که نهایتا هیستروسکوپی انجام دادم بعد از عمل تاخییر ۳ الی ۴روزه داشتم که سه سیکل اخرم ۴۵ روزه ۲۴ روزه و اخری ۶۰ روزه که امپول ترزیق داشتم .علاوه بر این افزایش وزن دارم قبل بارداری ۶۰ بودم و الان ۶۷ هستم در عرص سه هفته دو کیلو اضافه کردم به دکتر گفتم تیرویید رو برام نوشته تست بدم ولی جوابش اماده نیس فعلا .حالا سوالم اینه
عیر تیرویید به چی مشکوک هست؟
سونو رحم و تخمدان روز چندم سیکل بدم بهتره؟
علاوه براینا گاهی رگ دستم میسوزه همچنین پاهام بعلاوه انگار ماهیچه های پاهام میخواد بترکه ،این مشکل رو باید پیش جه متخصصی برم یا به تاخیرم ربط داره؟
برای سقط هم از قرص استفاده کردم تقریبا ۲۰ تا ده تا زیر زبونی ده تا از واژن طی دو مرحله
حساسیت هم به دارو بدنم نشون داده تب و لرز داستم و ورم و باد شدید همچنین معده درد که با تازگی کمی بهتر شده .
ممنونم ببخشید طولانی شد.

3 پاسخ 481 بازدید


دیروز امینوسنتز شدم خیلی ناراحتم

این روزها رو چه جوری سپری کنم خدایا خیلی نگرانم

174 پاسخ 1,412 بازدید


کی درد سینه ها قبل پریودی تموم میشه

سلام
اسفندماه رفتم ازمایش دادم گفتن پلی کیستیکی
وزنمو کم کردم دورم به ۲۵ روز کم شد
این ماه ۶ روز از پریودیم گذشته درد سینه فجیعی دارم و بی بی هم منفی بود
کاهش وزن و صفر کردن قند و داروهای مکمل ویتامینی تاثیر میذاره رو این موضوع اصلا با این اوصاف بچه دار میشم؟

2 پاسخ 444 بازدید


دیابت بارداری خطرناکه آخه من تا حالا دیابت بارداری نداشتم

سلام من آزمایش قند بارداریم قند ساعت سونم بالاس ۱۶۸هست خیلی نگرانم بابت این موضوع آخه من از اول بارداری خیلی کم شیرینی بخورم برنج کم میخورم کلا خورد وخوراکم کم شده چاق هستم ۸۳کیلو ایابه خاطر چاقیم میشه؟؟ چون آزمایشی اولین همه نرمال بود

24 پاسخ 528 بازدید


مصرف قرص لتروزل و کیست

سلام عزیزان ،امیدوارم حالتون خوب باشه،
دکتر به من یه ورق قرص لتروزل داده از روز سه پریود روزی سه تا همزمان بخورم، یعنی واسه سه روز داده،پودر فرتو لید هم داده که همش ویتامینه
میخواستم ببینم لتروزل که داده اگر باردار نشم تبدیل به کیست میشه؟

27 پاسخ 1,051 بازدید


موعد پربودیم چه روزی میشه

سلام خانما من دوره پریودیم52روزه شد بعد 46روزه بعد36روزه بعد33روزه بعد29روزه که میشه اخرین پریودیم 23اسفند.الان این دوره رو باید چند روزه جسابش کنم هنوز پریود نشدم اخه.نمیدونم از چه روزی میشه موعدم.ممنون میشم راهنماییم کنید

5 پاسخ 595 بازدید


جواب ازمایش ان تی !!

سلام خوشگلا میشه نگاه کنین ببین خوبه یانه؟؟
خیلی استرس دارم

12 پاسخ 1,222 بازدید


لکه بینی بعد از پياده روی

سلام وقت بخیر ببخشید من از اوایل بارداری درد زیرشکم دارم که دکتر برام شیاف پروژسترون تجویز کردم و هنوزم دارم استفاده میکنم ترشحاتمم زیاده یبار لکه دیدم و دیگه تکرار نشد هفته 5 بودم. امروز برای دکتر رفتم بیرون و شاید نیم ساعتی پیاده روی داشتم برگشتم در حد یه قطره لکه دیدم آیا خطرناکه برام؟ ان تی رو هفته گذشته رفتم خداروشکر همه چیز خوب بود و مشکلی نبود. فقط آیا الان باید نگران بود؟ آخه دیگه ندیدم

2 پاسخ 538 بازدید


خانما لطف میکنید این بی بی چک رو ببینید

سلام خانما امروز ۲۸پریودم هست امروز بی بی چکم اینطوری شد

132 پاسخ 1,155 بازدید


خس خس کردن گلوی نوزاد ومدفوع سبز

سلام دوستان اومایی پسرم ۳ماه ونیمشه گلوش خس خس میکنه تومدفوعش هم امروز سبز بود روزی یک الی دوبار مدفوع میکنه هزازگاهی سرفه هم میکنه که شربت گیاهی آیورامی روزی دوبار صبح وشب میدم بنظرتون سرماخورده چون تب نداره بهش چه دارویی بدم نمیخوام تواین وضعیت دکتر ببرم احتمال میدم خودم هم سرماخورده باشم داخل بینیم میسوزه گلو درد وسردردهم دارم

11 پاسخ 357 بازدید


دوستان آزمایش غربالگری مرحله دوم رو انجام دادم نگرانم میش ببینید؟

سلام دوستان لدفن ببینید خیلی نگرانم؟

53 پاسخ 719 بازدید


لوچ کردن چشم نوزاد

سلام.آیا نوزاد شما هم گاهی اوقات هنگام نگاه کردن چشماش رو لوچ میکنه؟
طبیعی هست؟
نگرانم

22 پاسخ 1,572 بازدید


بیقراری نوزاد و درخواست بغل

سلام مامانها
پسر من پنج ماهشه اصلا دوست نداره زمین بمونه همش میخواد بغل باشه از بس بغله هنوز غلت زدن هم یاد نگرفته من به هیچ کاریم نمیرسم تا میزارمش زمین یا رو تشک بازیش گریه میکنه که بلندش کنم یا وقتی دمر میزارمش گریه میکنه که بلندش کنم کسی راهکاری داره که چی کار کنم ؟

14 پاسخ 516 بازدید


سلام خدمت دکتر اوما.من الان ۳۵ روزه زایمان سزارین شدم

سوالم اینه از کی میتونم رابطه جنسی دخول داشته باشم؟الان خونریزی ندارم اما لکه بینی زرد رنگ دارم.و اینکه برای اولین رابطه جنسی مراقبت خاصی باید انجام بدم؟لطفا توضیح بدید

1 پاسخ 1,853 بازدید


لکه بینی یه هفته مونده به موعد پریود

سلام دوستان طاعات و عباداتتون مورد قبول حق، من یه هفته مونده به موعد پریودم الان رفتم دستشویی دستمال کشیدم کشیدم دیدم لکه بینی قهوه ای رو دستمال هس،به نظرتون واسه لانه گزینی هس؟

5 پاسخ 1,715 بازدید


خونریزی بعد از زایمان

سلام خسته نباشید....من 13دی 99زایمان کردم....تا 60روز خونریزی داشتم...بعد از 60روز همش لکه بینی دارم که یک روز درمیون این لکه بینی تبدیل به خونریزی میشه... 1تا 2روز خونریزی و دوباره لکه بینی....نهایتا بین این لکه بینی و خونریزی من 2روز پاک باشم...15 فروردین تا 21 فروردین پریود شدم...بعد لکه بینی شروع شد و امروز دوباره خونریزی شروع شد....ایا این مسئله طبیعیه؟؟؟اگر طبیعیه تا چند طول میکشه و اگر نه چکار باید انجام بدم

1 پاسخ 447 بازدید


لیزر بدن در بارداری

من خانم باردار ۶ هفته میباشم میخوام لیزر مو کل بدن انجام بدم برای بچه ام ضرری نداره؟

22 پاسخ 802 بازدید


دادن عسل از چه زمانی

وقت به خیر
دخترم آلرژی شدید به انواع گوشت قرمز، غذاهای دریایی و پروتویین گاوی داره
میخواستم ببینم از جه زمانی میتونم بهش عسل بدم؟

8 پاسخ 498 بازدید