بی میلی ب غذا و تهوع
سلام بچه ها من امروز کلا کم میل شدم ب هر غذایی و از بوی غذا بدم میاد و ضعف شدید دارم چیکار کنم بنظرتون😔
پریود شدن ماهی دو بار
سلام .خانم دکتر و دوستانی ک میتونن کمکم کنن،دختر خالم 13 سالشه الان 5،6ماهه ک پریود میشه اونم ماهی دو بار، میشه بگین مشکلش چیه؟ چرا اینجوری میشه
چه مشکلی برام پیش اومده
سلام و وقت بخیر
چند ماه پیش سقط بارداری پوچ داشتم که نهایتا هیستروسکوپی انجام دادم بعد از عمل تاخییر ۳ الی ۴روزه داشتم که سه سیکل اخرم ۴۵ روزه ۲۴ روزه و اخری ۶۰ روزه که امپول ترزیق داشتم .علاوه بر این افزایش وزن دارم قبل بارداری ۶۰ بودم و الان ۶۷ هستم در عرص سه هفته دو کیلو اضافه کردم به دکتر گفتم تیرویید رو برام نوشته تست بدم ولی جوابش اماده نیس فعلا .حالا سوالم اینه
عیر تیرویید به چی مشکوک هست؟
سونو رحم و تخمدان روز چندم سیکل بدم بهتره؟
علاوه براینا گاهی رگ دستم میسوزه همچنین پاهام بعلاوه انگار ماهیچه های پاهام میخواد بترکه ،این مشکل رو باید پیش جه متخصصی برم یا به تاخیرم ربط داره؟
برای سقط هم از قرص استفاده کردم تقریبا ۲۰ تا ده تا زیر زبونی ده تا از واژن طی دو مرحله
حساسیت هم به دارو بدنم نشون داده تب و لرز داستم و ورم و باد شدید همچنین معده درد که با تازگی کمی بهتر شده .
ممنونم ببخشید طولانی شد.
دیروز امینوسنتز شدم خیلی ناراحتم
این روزها رو چه جوری سپری کنم خدایا خیلی نگرانم
کی درد سینه ها قبل پریودی تموم میشه
سلام
اسفندماه رفتم ازمایش دادم گفتن پلی کیستیکی
وزنمو کم کردم دورم به ۲۵ روز کم شد
این ماه ۶ روز از پریودیم گذشته درد سینه فجیعی دارم و بی بی هم منفی بود
کاهش وزن و صفر کردن قند و داروهای مکمل ویتامینی تاثیر میذاره رو این موضوع اصلا با این اوصاف بچه دار میشم؟
دیابت بارداری خطرناکه آخه من تا حالا دیابت بارداری نداشتم
سلام من آزمایش قند بارداریم قند ساعت سونم بالاس ۱۶۸هست خیلی نگرانم بابت این موضوع آخه من از اول بارداری خیلی کم شیرینی بخورم برنج کم میخورم کلا خورد وخوراکم کم شده چاق هستم ۸۳کیلو ایابه خاطر چاقیم میشه؟؟ چون آزمایشی اولین همه نرمال بود
مصرف قرص لتروزل و کیست
سلام عزیزان ،امیدوارم حالتون خوب باشه،
دکتر به من یه ورق قرص لتروزل داده از روز سه پریود روزی سه تا همزمان بخورم، یعنی واسه سه روز داده،پودر فرتو لید هم داده که همش ویتامینه
میخواستم ببینم لتروزل که داده اگر باردار نشم تبدیل به کیست میشه؟
موعد پربودیم چه روزی میشه
سلام خانما من دوره پریودیم52روزه شد بعد 46روزه بعد36روزه بعد33روزه بعد29روزه که میشه اخرین پریودیم 23اسفند.الان این دوره رو باید چند روزه جسابش کنم هنوز پریود نشدم اخه.نمیدونم از چه روزی میشه موعدم.ممنون میشم راهنماییم کنید
جواب ازمایش ان تی !!
سلام خوشگلا میشه نگاه کنین ببین خوبه یانه؟؟
خیلی استرس دارم
لکه بینی بعد از پياده روی
سلام وقت بخیر ببخشید من از اوایل بارداری درد زیرشکم دارم که دکتر برام شیاف پروژسترون تجویز کردم و هنوزم دارم استفاده میکنم ترشحاتمم زیاده یبار لکه دیدم و دیگه تکرار نشد هفته 5 بودم. امروز برای دکتر رفتم بیرون و شاید نیم ساعتی پیاده روی داشتم برگشتم در حد یه قطره لکه دیدم آیا خطرناکه برام؟ ان تی رو هفته گذشته رفتم خداروشکر همه چیز خوب بود و مشکلی نبود. فقط آیا الان باید نگران بود؟ آخه دیگه ندیدم
خانما لطف میکنید این بی بی چک رو ببینید
سلام خانما امروز ۲۸پریودم هست امروز بی بی چکم اینطوری شد
خس خس کردن گلوی نوزاد ومدفوع سبز
سلام دوستان اومایی پسرم ۳ماه ونیمشه گلوش خس خس میکنه تومدفوعش هم امروز سبز بود روزی یک الی دوبار مدفوع میکنه هزازگاهی سرفه هم میکنه که شربت گیاهی آیورامی روزی دوبار صبح وشب میدم بنظرتون سرماخورده چون تب نداره بهش چه دارویی بدم نمیخوام تواین وضعیت دکتر ببرم احتمال میدم خودم هم سرماخورده باشم داخل بینیم میسوزه گلو درد وسردردهم دارم
دوستان آزمایش غربالگری مرحله دوم رو انجام دادم نگرانم میش ببینید؟
سلام دوستان لدفن ببینید خیلی نگرانم؟
لوچ کردن چشم نوزاد
سلام.آیا نوزاد شما هم گاهی اوقات هنگام نگاه کردن چشماش رو لوچ میکنه؟
طبیعی هست؟
نگرانم
بیقراری نوزاد و درخواست بغل
سلام مامانها
پسر من پنج ماهشه اصلا دوست نداره زمین بمونه همش میخواد بغل باشه از بس بغله هنوز غلت زدن هم یاد نگرفته من به هیچ کاریم نمیرسم تا میزارمش زمین یا رو تشک بازیش گریه میکنه که بلندش کنم یا وقتی دمر میزارمش گریه میکنه که بلندش کنم کسی راهکاری داره که چی کار کنم ؟
سلام خدمت دکتر اوما.من الان ۳۵ روزه زایمان سزارین شدم
سوالم اینه از کی میتونم رابطه جنسی دخول داشته باشم؟الان خونریزی ندارم اما لکه بینی زرد رنگ دارم.و اینکه برای اولین رابطه جنسی مراقبت خاصی باید انجام بدم؟لطفا توضیح بدید
لکه بینی یه هفته مونده به موعد پریود
سلام دوستان طاعات و عباداتتون مورد قبول حق، من یه هفته مونده به موعد پریودم الان رفتم دستشویی دستمال کشیدم کشیدم دیدم لکه بینی قهوه ای رو دستمال هس،به نظرتون واسه لانه گزینی هس؟
خونریزی بعد از زایمان
سلام خسته نباشید....من 13دی 99زایمان کردم....تا 60روز خونریزی داشتم...بعد از 60روز همش لکه بینی دارم که یک روز درمیون این لکه بینی تبدیل به خونریزی میشه... 1تا 2روز خونریزی و دوباره لکه بینی....نهایتا بین این لکه بینی و خونریزی من 2روز پاک باشم...15 فروردین تا 21 فروردین پریود شدم...بعد لکه بینی شروع شد و امروز دوباره خونریزی شروع شد....ایا این مسئله طبیعیه؟؟؟اگر طبیعیه تا چند طول میکشه و اگر نه چکار باید انجام بدم
لیزر بدن در بارداری
من خانم باردار ۶ هفته میباشم میخوام لیزر مو کل بدن انجام بدم برای بچه ام ضرری نداره؟
دادن عسل از چه زمانی
وقت به خیر
دخترم آلرژی شدید به انواع گوشت قرمز، غذاهای دریایی و پروتویین گاوی داره
میخواستم ببینم از جه زمانی میتونم بهش عسل بدم؟




