سلام خانم ها من دوسال از این لکه های قرمز مخصوصا رو پام میزنم چند بار دکتر رفتم همه دارو میدادن کم میشد دوباره برمیگشت هیچ خارش یا برامدگی نداره اصلا حسشون نمیکنم انگار خون میاد زیر پوستم الان باردارم خطر ناک نیست تو بارداری از وقتی اسپرین استفاده میکنم احساس میکنم بیشتر شده به دکترم بگم یا اینکه برم دکتر پوست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



860
1400/03/20







