واکسن ۶ ماهگی پسرم زدم امروز پای چپش زدن فقط
میگن دوتا باید بزنن ولی بهداشت گفت ی پاش میزنم
گفت واکسن بعد ۱ سالگی حالا مشکل داره پای راستش نزدن
یا نه ایرادی نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



460
1400/03/18





