Ooma

تفسیر ازمایش غربالگری مرحله اول و دوم

پزشک اوما میشه تفسیر کنید🙏
آیا نیاز به سلفری هست؟

8 پاسخ 475 بازدید


سلام پزشک اوما،دکترم برام قرص واژینال مترونیدازول۵۰۰ تجویز کرد

یه بسته ده تایی ، یادم رفت ازشون بپرسم ایا هرشب استفاده کنم؟ و اینکه دیشب و امشب استفاده کردم و فقط یک سوم اپلیکاتور رو داخل بردم اینجوری تاثیری داره آیا؟ بعد اینکه قرصو میذارم یکم سوزش میگیرم طبیعیه؟

سوزش و خارش ندارم ولی ترشحم زیاده و اینکه احساس میکنم ادرارم یجوری بو میده و مثل سابق نیست
ایا با مصرف این دارو بهتر میشم؟ از کجا مطمئن بشم ک عفونت دارم یا خیر؟

1 پاسخ 357 بازدید


دوستان کمکم کنید لطفا

پسرمن خیلی آرومه ،ولی الا ۳روزه به شدت گریه میکنه و بی قراری میکنه ،همش نق میزنه ،یکی از آشنا ها گف داره دندون درمیاره ،آخه آب دهنش همینجوری میره ،به نظرتون مشکل از کجاس ،فقط باید سرپا نگهش دارم اصلا آرومو قرار نداره

35 پاسخ 437 بازدید


لکه سیاه مثل قیر به همراه لخته کوچیک به اندازه مورچه

امروز لکه بینی داشتم فقط یک قطره خیلی سیاه و غلیظ ولی دسشویی کردم تو ادرارم اصلا خون نبود و دستمال کشیدم خون ندیدم
دوروز پیش سنو انومالی دادم همه چی خوب بود
قشنگ‌ تکونای بچه رو حس میکنم
خیلی استرس دارم اخه از اول بارداریم اصلا لکه ندیدم
ممنون میشم راهنماییم کنین

1 پاسخ 744 بازدید


تیرویید در دوران بارداری

سلام من باردار هستم ..
قرص تیرویید ادامه بدم یا قطعش کنم ممنون میشم پاسخ بدید

1 پاسخ 433 بازدید


فشار مناسب بارداری در ۳۵هفته

سلام دوستانی که هفته ۳۵ هستید فشارتون چنده؟من دو روزه فشارم ۱۳ رو ۸ هست آیا بالاعه؟باید چیکار کنم؟

15 پاسخ 409 بازدید


تفسیر جواب آزمایش پرولاکتین و سونوگرافی

باسلام
من ۳۱ سالم هستش و یکسال و نیم هستش که ازدواج کردم قبل ازدواج هم پریود نامنظم داشتم البته بعد ازدواجم خیلی مرتب شده بود که بعد چندماه دوباره نامنظم شد
دیماه رفتم پیش دکتر که برام آزمایش نوشت و گفت که باید اقدام به بارداری کنم و تا شش ماه وقت دارم در غیر اینصورت امکان باردار شدنم خیلی پایین میاد
متاسفانه همسرم و همینطور خودم اصلا آمادگی بچه دار شدن نداریم و شوهرم زیربار نمیره و تا الان اقدام نداشتم
ممنون میشم یه نگاهی به ازمایشاتم بندازید خیلی استرس دارم

12 پاسخ 7,491 بازدید


تکرر ادرار در هفته دوازدهم بارداری

سلام،من ۱۱ هفته و ۷ روزمه،الان دو سه روزه حس میکنم برا یه لیوان اب باید سه بار برم‌دستشویی،جالبه ک حجمش هم کمه،از قبلش تکرر ادرار نداشتم.امکان عفونت ادراری هست یا طبیعیه؟اخه نه بو بد دارم نه سوزش و خارش.

97 پاسخ 2,001 بازدید


کوچیک بودن شکم در ماه ششم

سلام خانوم دکتر و مامانای گل
من شکمم زیادی کوچیکه انگار اصلا باردار نیستم ۲۳ هفته و ۳ روزمه
همش استرس اینو دارم نکنه نی نی خدای نکرده مشکلی داره، یا بچه ریز به دنیا نیاد
دکتر عزیز اوما کوچیک بودن شکم ربطی به وزن نگرفتن نی نی داره، خدای نکرده مشکلی هست؟ از چند هفته شکم بزرگ میشه؟

439 پاسخ 2,213 بازدید


سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید

دوستان من ۳۶ هفته هستم زیر دلم سمت راست ب حالت عمودی تیر میکشه دلیلش چیه ؟؟؟؟مایع دور بچم شده ۶ سانتی متر دیشب نوار قلب گرفتن خداروشکر خوب بود ...

7 پاسخ 402 بازدید


ازمایش حاملگی و تیتر بتا

سلام دوستان این عدد بتا مثبته یا منفی؟

24 پاسخ 1,220 بازدید


سوز زدن بالای بخیه سزارین

سلام دکتر عزیز
من ۱۸ روز سزارین شدم بخیه بیرونی کامل خوب شده و مشکلی نداره
ولی از دیروز تقیریبا ۳سانت بالای بخیه برونی متورم شده یکم و میسوزه نمیتونم خوب راه برم انگار تازه سز شدم همچین دردیه

۱۰روزگی بچم معاینه شدم دکتر گفت خوبه همچی
الان باید چیکار کنم تا شنبه که باز برم دکتر

10 پاسخ 570 بازدید


سوزش ادرار و درد پهلو در بارداری

سلام من پهلو سمت چپم درد میکنه وسوزش ادرار دارم، الانم که تا شنبه دکتر نیست میتونم دارویی مصرف کنم؟

12 پاسخ 327 بازدید


مصرف امگا 3 در بارداری

من هفته 10بارداریم ماهی دوست ندارم می تونم به جاش امگا3بخورم؟.اگر بله چند بار در هفته بخورم.؟

23 پاسخ 828 بازدید


تی وی نگاه کردن نوزاد

سلام مامانا
شما میذارین نی نی هاتون نگاه تلویزیون کنن..دکتر هلاکویی میگفت زیر بیست ماه ضرر داره اما من بچه ام عاشقه تلویزیونه تو اوج گریه تی وی رو روشن کنم آروم میشه یکساعت میشینه نگاه میکنه..

نظرتون چیه
شماها چیکار میکنین

44 پاسخ 1,633 بازدید


درد در نواحی شکم

سلام
من امروز ظهر یه چند کیلو پیازو که شوهرم خریده بود جابه‌جا کردم سه،چهار کیلویی می شد.ازوقتی فهمیدم باردارم این اولین بار بود که چیز سنگین برداشتم. الان دوساعتی هست کل شکمم تیر میکشه یه مدت بهتر میشه باز دردش شروع میشه خیلی میترسم خیلی نگرانم،😔😔 تو رو خدا بگید این دردا خطرناکه یا طبیعی یه؟دیروز هم روزه بودم میترسم از این هم باشه
لطفاً راهنماییم کنید

26 پاسخ 643 بازدید


درباره ی شیاف پروژسترون دربارداری

سلام پزشک اوما و خانمهای خوجل😻من تو سه ماهگی هماتوم داشتم دکتر بهم پروژسترون داد استفاده کردم ،بعد نصفش با لکه بینی رفع شد نصفشم جذب شد ...بعد که از دکتر سوال کردم گفتم شیافو قطع کنم گفت نه قطع نکن اگرم تا اخر بارداری استفاده کنی هم ضرری نداره 😓فقط یه شب یا دو شب درمیون کن ،،،میخواسم ببینم حالا واقعا تا اخر بارداریم استفاده کنم زایمانمو سخت نمیکنه؟؟

12 پاسخ 598 بازدید


احساس ادرار در بارداری

سلام دوستان....من چند وقته احساس میکنم یچیزی میخاد ازم بیاد نمیدونم ازمجاری ادراری یا واژنه انگار یهو یه ابی میخاد ازم خارج بشه وخیلی فشارمیاره بم ولی هیچی خارج نمیشه..نمیدونم عفونت اژن دارم یا عفونت مجاری ادراری .تکرار ادرارم دارم دو دوره سفکسیم استفاده کزدم بازم همونجوریم علتش چی میتونه باشه

10 پاسخ 528 بازدید


عفونت ادراری بدون سوزش

سلام وقتتون بخیر .
من حدود 1 ماهه بعضی وقتا کلیه هام صبحا درد دارن الانم ادرارم به طور کامل دفع نمیشه باید دوباره برم علائم عفونت ادراری هست اما الان وضعیت شهرستانمون سیاه اعلام شده میترسم دکتر برم.با توجه به اینکه 1 هفته پریودم عقب افتاده چیکار کنم خطر سقط بخاطر عفونت ادراری تهدیدم نکنه؟؟

8 پاسخ 374 بازدید


کسایی که کرونا گرفتن لطفا بیاین

سلام شبتون بخیر
مامانم کرونا گرفته امروز رفته اسکن گفتن 30 درصد ریه درگیر شده 😭😭
کلی براش سرم و آمپل زدن. فتن یه روز درمیون بیا اینا رو بزن حالا کسی اینطوری بوده خوب شدید

44 پاسخ 678 بازدید