تفسیر ازمایش غربالگری مرحله اول و دوم
پزشک اوما میشه تفسیر کنید🙏
آیا نیاز به سلفری هست؟
سلام پزشک اوما،دکترم برام قرص واژینال مترونیدازول۵۰۰ تجویز کرد
یه بسته ده تایی ، یادم رفت ازشون بپرسم ایا هرشب استفاده کنم؟ و اینکه دیشب و امشب استفاده کردم و فقط یک سوم اپلیکاتور رو داخل بردم اینجوری تاثیری داره آیا؟ بعد اینکه قرصو میذارم یکم سوزش میگیرم طبیعیه؟
سوزش و خارش ندارم ولی ترشحم زیاده و اینکه احساس میکنم ادرارم یجوری بو میده و مثل سابق نیست
ایا با مصرف این دارو بهتر میشم؟ از کجا مطمئن بشم ک عفونت دارم یا خیر؟
دوستان کمکم کنید لطفا
پسرمن خیلی آرومه ،ولی الا ۳روزه به شدت گریه میکنه و بی قراری میکنه ،همش نق میزنه ،یکی از آشنا ها گف داره دندون درمیاره ،آخه آب دهنش همینجوری میره ،به نظرتون مشکل از کجاس ،فقط باید سرپا نگهش دارم اصلا آرومو قرار نداره
لکه سیاه مثل قیر به همراه لخته کوچیک به اندازه مورچه
امروز لکه بینی داشتم فقط یک قطره خیلی سیاه و غلیظ ولی دسشویی کردم تو ادرارم اصلا خون نبود و دستمال کشیدم خون ندیدم
دوروز پیش سنو انومالی دادم همه چی خوب بود
قشنگ تکونای بچه رو حس میکنم
خیلی استرس دارم اخه از اول بارداریم اصلا لکه ندیدم
ممنون میشم راهنماییم کنین
تیرویید در دوران بارداری
سلام من باردار هستم ..
قرص تیرویید ادامه بدم یا قطعش کنم ممنون میشم پاسخ بدید
فشار مناسب بارداری در ۳۵هفته
سلام دوستانی که هفته ۳۵ هستید فشارتون چنده؟من دو روزه فشارم ۱۳ رو ۸ هست آیا بالاعه؟باید چیکار کنم؟
تفسیر جواب آزمایش پرولاکتین و سونوگرافی
باسلام
من ۳۱ سالم هستش و یکسال و نیم هستش که ازدواج کردم قبل ازدواج هم پریود نامنظم داشتم البته بعد ازدواجم خیلی مرتب شده بود که بعد چندماه دوباره نامنظم شد
دیماه رفتم پیش دکتر که برام آزمایش نوشت و گفت که باید اقدام به بارداری کنم و تا شش ماه وقت دارم در غیر اینصورت امکان باردار شدنم خیلی پایین میاد
متاسفانه همسرم و همینطور خودم اصلا آمادگی بچه دار شدن نداریم و شوهرم زیربار نمیره و تا الان اقدام نداشتم
ممنون میشم یه نگاهی به ازمایشاتم بندازید خیلی استرس دارم
تکرر ادرار در هفته دوازدهم بارداری
سلام،من ۱۱ هفته و ۷ روزمه،الان دو سه روزه حس میکنم برا یه لیوان اب باید سه بار برمدستشویی،جالبه ک حجمش هم کمه،از قبلش تکرر ادرار نداشتم.امکان عفونت ادراری هست یا طبیعیه؟اخه نه بو بد دارم نه سوزش و خارش.
کوچیک بودن شکم در ماه ششم
سلام خانوم دکتر و مامانای گل
من شکمم زیادی کوچیکه انگار اصلا باردار نیستم ۲۳ هفته و ۳ روزمه
همش استرس اینو دارم نکنه نی نی خدای نکرده مشکلی داره، یا بچه ریز به دنیا نیاد
دکتر عزیز اوما کوچیک بودن شکم ربطی به وزن نگرفتن نی نی داره، خدای نکرده مشکلی هست؟ از چند هفته شکم بزرگ میشه؟
سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید
دوستان من ۳۶ هفته هستم زیر دلم سمت راست ب حالت عمودی تیر میکشه دلیلش چیه ؟؟؟؟مایع دور بچم شده ۶ سانتی متر دیشب نوار قلب گرفتن خداروشکر خوب بود ...
ازمایش حاملگی و تیتر بتا
سلام دوستان این عدد بتا مثبته یا منفی؟
سوز زدن بالای بخیه سزارین
سلام دکتر عزیز
من ۱۸ روز سزارین شدم بخیه بیرونی کامل خوب شده و مشکلی نداره
ولی از دیروز تقیریبا ۳سانت بالای بخیه برونی متورم شده یکم و میسوزه نمیتونم خوب راه برم انگار تازه سز شدم همچین دردیه
۱۰روزگی بچم معاینه شدم دکتر گفت خوبه همچی
الان باید چیکار کنم تا شنبه که باز برم دکتر
سوزش ادرار و درد پهلو در بارداری
سلام من پهلو سمت چپم درد میکنه وسوزش ادرار دارم، الانم که تا شنبه دکتر نیست میتونم دارویی مصرف کنم؟
مصرف امگا 3 در بارداری
من هفته 10بارداریم ماهی دوست ندارم می تونم به جاش امگا3بخورم؟.اگر بله چند بار در هفته بخورم.؟
تی وی نگاه کردن نوزاد
سلام مامانا
شما میذارین نی نی هاتون نگاه تلویزیون کنن..دکتر هلاکویی میگفت زیر بیست ماه ضرر داره اما من بچه ام عاشقه تلویزیونه تو اوج گریه تی وی رو روشن کنم آروم میشه یکساعت میشینه نگاه میکنه..
نظرتون چیه
شماها چیکار میکنین
درد در نواحی شکم
سلام
من امروز ظهر یه چند کیلو پیازو که شوهرم خریده بود جابهجا کردم سه،چهار کیلویی می شد.ازوقتی فهمیدم باردارم این اولین بار بود که چیز سنگین برداشتم. الان دوساعتی هست کل شکمم تیر میکشه یه مدت بهتر میشه باز دردش شروع میشه خیلی میترسم خیلی نگرانم،😔😔 تو رو خدا بگید این دردا خطرناکه یا طبیعی یه؟دیروز هم روزه بودم میترسم از این هم باشه
لطفاً راهنماییم کنید
درباره ی شیاف پروژسترون دربارداری
سلام پزشک اوما و خانمهای خوجل😻من تو سه ماهگی هماتوم داشتم دکتر بهم پروژسترون داد استفاده کردم ،بعد نصفش با لکه بینی رفع شد نصفشم جذب شد ...بعد که از دکتر سوال کردم گفتم شیافو قطع کنم گفت نه قطع نکن اگرم تا اخر بارداری استفاده کنی هم ضرری نداره 😓فقط یه شب یا دو شب درمیون کن ،،،میخواسم ببینم حالا واقعا تا اخر بارداریم استفاده کنم زایمانمو سخت نمیکنه؟؟
احساس ادرار در بارداری
سلام دوستان....من چند وقته احساس میکنم یچیزی میخاد ازم بیاد نمیدونم ازمجاری ادراری یا واژنه انگار یهو یه ابی میخاد ازم خارج بشه وخیلی فشارمیاره بم ولی هیچی خارج نمیشه..نمیدونم عفونت اژن دارم یا عفونت مجاری ادراری .تکرار ادرارم دارم دو دوره سفکسیم استفاده کزدم بازم همونجوریم علتش چی میتونه باشه
عفونت ادراری بدون سوزش
سلام وقتتون بخیر .
من حدود 1 ماهه بعضی وقتا کلیه هام صبحا درد دارن الانم ادرارم به طور کامل دفع نمیشه باید دوباره برم علائم عفونت ادراری هست اما الان وضعیت شهرستانمون سیاه اعلام شده میترسم دکتر برم.با توجه به اینکه 1 هفته پریودم عقب افتاده چیکار کنم خطر سقط بخاطر عفونت ادراری تهدیدم نکنه؟؟
کسایی که کرونا گرفتن لطفا بیاین
سلام شبتون بخیر
مامانم کرونا گرفته امروز رفته اسکن گفتن 30 درصد ریه درگیر شده 😭😭
کلی براش سرم و آمپل زدن. فتن یه روز درمیون بیا اینا رو بزن حالا کسی اینطوری بوده خوب شدید




