الان بعد از نیم ساعت بهتر شدم
درضمن عینکی ام و نمره چشمام یکیش یکه یکیش ۱/۵
بارداری باعث ضعیف شدن چشم میشه اگه خیلی اذیت میشی ی چشم پزشکی برو شاید نیاز باشه عینکت رو عوض کنی
این حالته نگرانم کرده دقیقا دکترمم گفت
دکتر گفت موقته واحتیاج نیس عینک عوض کنی ولی خب این حالتی که داشتم حساسیت به نور نگرانم کرده
ببین من همین الان خوندم که طبیعیه فقط برو دکتر یا داروخانه برات قطره بنویسه
ممنون گلم الان اومدم فشارمو گرفتم وآزمایش دادم
منم تو هفته های شما همین احساسو داشتم یکی دوهفته اینطوری بودم و خوب شد
خب پس چرا دکتر نگرانم کرد
گفت برو پیش متخصص مغز واعصاب
خب عزیزم رفتنش ک ضرر نداره ببین اگه خوب نشدی برو ،تو اوما خوندم ک طبیعیه من اصلا ب دکترم نگفتم ببینم چی میگه
سلامگلم طبیعی هست هم حساس شدن به نور هم تاری دید نگران نباش منم مثل شما عینکی هستم کلا یه اوضاعی دارم با نور😔😔😔😔
سلام ضعیف شدن چشم در بارداری طبیعی است ، اگر اذیت کننده است به چشم پزشک مراجعه کنین