سلام دوستان،،، وزن جنین شما در37هفته چقدر بوده؟
0
1400/03/10
helma M
وزن نکردم هنوز
0
1400/03/10
helma M
۳۵هفته ۲۶۰۰
0
1400/03/10
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
۳۵۰۰بود تو ۳۷زایمان کردم
0
1400/03/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
۳۲۰۰
0
1400/03/10
سوال کننده
پ من خیلی کمه،،،
0
1400/03/10
سوال کننده
2کیلو و 950گرم بود
0
1400/03/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
هنوزک سی وهفت کامل نیستی من سی وهفت کامل بودم
0
1400/03/10
زهرام♥️مامان شاهان ،فرهان♥️جانان ♥️♥️♥️♥️♥️
نه گلم خوبه تو ۳۷تا ۴۰هفته وزن میگیره
0
1400/03/10
سوال کننده
ن هنوز 37کامل نیستم
0
1400/03/10
سوال کننده
من 15روز دیگه زایمانمه
0
1400/03/10
سوال کننده
همسرم داره غر میزنه
0
1400/03/10
سوال کننده
بچه لاغره، ضعیفه، هیجی نمیخوره
0
1400/03/10
مامانِ ملورین خانم r.t
۳۶ هفته ۳و۴۰۰ بود بچم ولی ۳۷ وزن نگرفت
۳۸ زایمان کردم ۳و۷۰۰
۳۸ زایمان کردم ۳و۷۰۰
0
1400/03/10
fatii 💙💙
بستنی بخور ، عدسی ، لوبیا گرم
0
1400/03/10
fatii 💙💙
روزی یه کاسه عدسی بخور خیلی خوبه
0
1400/03/10
fatii 💙💙
تا ۱۵ روز دیگه اینا رو زیاد بخور وزنش خوب میشه
0
1400/03/10
پریا 🤱🧿
بعد سونو وزن چرا لیدی میل نخوردی وزن بچه رو میبره بالا
0
1400/03/10
مامانِ ملورین خانم r.t
بچه های وزن پایین که دنیا میان خیلی بهتر وزن میگیرن حداقل تو فامیلامون اینجوری بوده
0
1400/03/10
سوال کننده
خریدم والا، اما بدم میاد بخورم،، حالم بد میشه
0
1400/03/10
مامانِ ملورین خانم r.t
بنظرم خیلی خوبه تا زایمانت ۳ونیم میشه
0
1400/03/10
سوال کننده
خدا کنه
0
1400/03/10
elel azadi🤰🏼
۳۱۰۰
0
1400/03/10
فرزانه مامان شازده والا
36هفته و 6روز 2904 بود
0
1400/03/10
فرزانه مامان شازده والا
طبق اوما وزن بچتون نرماله عزیزم
0
1400/03/10
سوال کننده
36هفتع و 4روز هستم
0
1400/03/10
سوال کننده
انشالله ک تا 2هفته ی دیگه 3و نیم بیشتر بشه
0
1400/03/10
فرزانه مامان شازده والا
خب پس خیلی هم عالیه
رنج اوما رو نگاه کن، تقریبا 100گرم هم از اوما بیشتره
رنج اوما رو نگاه کن، تقریبا 100گرم هم از اوما بیشتره
0
1400/03/10
elel azadi🤰🏼
ببخشید من ۳۶ هفته تمام ۲۶۰۰ بود
0
1400/03/10
سوال کننده
والا سونو گرافم گفت بد نیست
0
1400/03/10
فرزانه مامان شازده والا
آره بابا خوبه
0
1400/03/10
فرزانه مامان شازده والا
هفته ای 200گرم هم اضافه کنه میشه 3400
0
1400/03/10
فرزانه مامان شازده والا
من به 3200 راضیم
0
1400/03/10
سوال کننده
ممنون،،، خیالم راحت شد
0
1400/03/10
فرزانه مامان شازده والا
🌹
0
1400/03/10
سوال کننده
0
1400/03/10
سوال کننده
✋
0
1400/03/10
eli (مسیحا و ماهور )
منم دو روزه رفتم سی و هفت دیروز وزنش 2680بود از همه ریزتره😥😥
0
1400/03/11
hastiii bareghi
منم ۳۳ هفته و ۱ روز رفتم ۲۶۲۰ بود ولی الان نمیدونم
0
1400/03/11
سوال کننده
پ بخوریم ک چاق بشن بچه ها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



607

