سلام من ۱۰ روزه دلپیچه و اسهالم .البتهشدید نیست.نفخ خیلی خیلی زیادی دارم.استراحت مطلق هستم.بدون هیچ تحرکی.غذا هم کم میخورم و تو وعده های کوچیک.دارویی هست که بشه الان خورد از دلپیچه و نفخ خلاص بشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



418
1400/03/18




