Ooma

دونه های خیلی ریز روی بدن دخترم زده لطفا راهنماییم کنید

سلام خانوما و دکتر اوما
میشه لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم حدود یک ماه پیش دخترم یک روز تب کرد و بعد بدنش دونه ریخت بیرون که دکتر گفت ویروس جدیدی بوده و چیزی نیس اما الان دوباره از پریروز بدنش دونه های خیلی ریز و کم رنگ ریخت اما کم کم داره هی پررنگ میشه هیچ چیز جدیدی هم نخورده اصلا قبلش تب هم نداشته
امکان داره مثلا بخاطر کروناباشه چون هممون سرما خوردیم تست ندادیم اما رعایت کردیم تو خونه مراقبت کردیم خوب شدیم تقرییا
ولی خب قبلا شنیده بودم کرونا تو بچه ها ممکنه با دونه همراه باشه

52 پاسخ 3,547 بازدید


عمل سرکلاژم عقب افتاد

من قرار بود هفته پیش سرکلاژ بشم ولی دکترم گفت تا زمانی که لک داری نمیشه دوتا سوال داشتم.
۱..چند وقت لک بینی نداشته باشم اجازه سر کلاژ میدن؟
۲..دلیل اینکه با وجود لک بینی سرکلاژ نمیکنن چیه؟

29 پاسخ 671 بازدید


ازمایش قند وتیروئید فوری و ابتلا به کرونا

خانوماو دکتر اوما سلام من ازقبل قندناشتام بلا بوده وتیروییدمم لب مرزه کم کاری که احتیاج به دارو نداشته ولی دکتر متخصص غدد کفت به محض متوجه شدن بارداریت ازمایش بده بیا پیشم شاید دارو لازم باشه ام من کرونا گرفتم هنوز10روز دیگم باید تو قرنطینه هم بمونم الان چیکار کنم اگر همون ده روز دیکه ازمایش بدم خطرناک نیس؟

11 پاسخ 354 بازدید


زردی نوزاد یک ماهه

سلام دکتر اوما پسر من سه روزگی زردی ۱۲ بود دکتر گفت به دستگاه نیاز نداره ولی ۷روزگی زردیش ۱۸ بود و یک شب بیمارستان زیر دستگاه بود زردیش ۹.۵ شد ومرخص شد هفته ای یک بار با دستگاه بررسی کردیم ۱۱بود دکتر گفت کاری لازم نیست الان که یک ماهش روی ۱۰ بود علت چیه که زردی پایین نیومده فاویسم هم نداشته

4 پاسخ 528 بازدید


لطفا آنومالیم چک بشه

جواب آنومالین خوبه ؟

9 پاسخ 622 بازدید


امکانش هست جوب ازمایش من و بدید لطفا

جواب ازمایش و بهم میدید لطفا

9 پاسخ 408 بازدید


تب کودک سه ساله

سلام پزشک محترم و خانمای عزیز دخترم سه سال و دوماهشه دیشب یهو تب کرد استا بهش دادم هر پنج شیش ساعت یهو تب میکنه و میگه دلم درد میکنه ب شوهرم میگم ببریم دکتر میگه نه مایعات زیاد میدم بهش بنظرتون چیکار کنم تبش قطع بشه و اینکه میشه انتی بیوتیک بهش بدم؟

13 پاسخ 418 بازدید


از کی غذای کمکی بدم

دخترم ۵ ماهشه از کی غذای کمکی بهش بدم میتونم حریر بادوم بدم؟

31 پاسخ 461 بازدید


مصرف قرص مولتی ویتامین در بارداری

سلام خانمها مصرف مولتی ویتامین در بارداری ضروری هس حتما باید خورد من اشتهام خیلیییی کمه دکترم برام ننوشته ولی از بهداشت گفتن باید بخورم الان نمیدونم چیکار کنم خودمم دوقلو باردارم الان خودم بگیرم از داروخانه بخورم یانه؟وزنمم تا الان ۵ کیلو زیاد شده

17 پاسخ 590 بازدید


سونوگرافی بیومتری و رشد جنین

سلام روز بخیر
میخاستم ببینم کسی بوده تو سونو گرافی ۳۰تا ۳۲ هفته دور سر جنین کمتر از سن بارداری بوده باشه ؟
بعد جای نگرانی داره یا طبیعی ؟

6 پاسخ 492 بازدید


سوالم اینه 👇 لطفا همه سوالامو جواب بدید ممنون🙏

من الان 46 روزه از سقطم میگذره و پیش دکتر زنان رفتم بهم گفتم عکس رنگی باید انجام بدم ایا ممکنه به این سرعت چسبندگی رحم داشته باشم اگه داشتم که باردار نمیشدم درسته؟ پس چرا گفتن عکس رنگی بدم البته من برای ای یو ای رفتم و اینکه برایم ازمایش ذخیره تخمدان و پرولاکتین گفتن بدم ایا این ازمایشایی که گفتن به ای یو ای ربطی داره اگه پرولاکتین داشته باشم ممکنه مانع بارداری بشه یا علت سقط ممنون میشم جواب بدین؟

190 پاسخ 492 بازدید


درد شدید معده وقفسه سینه

سلام خانوما من دیشب حالم خوبه خوب بود ساعت یک ک دراز کشیدم ک بخوابم بیدار بودم ساعت ۲ یهو ی درد وحشتناک پبچید تو معده و قفسه سینم ک بلافاصله تهوع گرفتم و بالا اوردم ی نیم ساعتی حالم بد بود دردش کم شد نیم ساعت بعد دیگه حالم خوب بود.دیشب دیدم خوب شدم دیگه نرفتم بیمارستان بنظرتون خطرناکه؟؟ امروز برم دکتر؟

7 پاسخ 332 بازدید


علائم کرونا در نوزاد

سلام خانما خوبین، متاسفانه تست کرونای همسرم مثبت شده، ما از شنبه از هم خدا شدیم من خونه بابام هستم، الان حس میکنم یه کوچولو کوفتگی دارم نمیدونم توهم زدم یا واقعا دارم، خواستم بپرسم امکان داره ما بگیریم بچه مون نگیره؟ اصلا علائم تو نوزاد چیه؟ بعد اینکه کسی تجربه ای داره الان شوهرم حالش خوبه امکان داره یه دفعه تشدید بشه؟ زبونم لال حالش بد بشه؟ من خیلی نگرانم اگه جیزی میدونین راهنماییم کنین

28 پاسخ 511 بازدید


نگرفتن سینه سمت راست توسط نوزاد

سلام دکتر عزیز. نوزاد من چن وقته سینه سمت راستم با اینکه شیرش زیادتره رو ب ندرت میگیره و میخوره وقتی حالت خواب الود باشه تو بیداری گریه میکنه واصلا نمیگیره. البته گاهی کم گیش میومد چپم ول میکرد گفتن از رفلاکسه. مخوام بدونم دلیلش چیه سمت راستی نمیخوزه. ضمنا گاهی وقتا گوش سمت راستش یکمی حالت چرکی میشه این مشکلی داره؟ و ایا این ربطی داره ب نخوزدن سینه سمت راست؟ ممنونم

27 پاسخ 524 بازدید


انقباض در هفته های اخر بارداری

سلام دکتر ودوستان عزیز امروز فعالیت وپیاده روی زیاد داشتم شربت خاکشیر ودمنوش خوردم شکمم از عصر منقبض میشه ایا علایم زایمان هست نفخ هم دارم غذای نفاخ نخوردم دکتر ده روز پیش معاینم کرد گفت بچه تو لگن اومده

6 پاسخ 705 بازدید


عفونت واژن تخم مرغی

با سلام من مدت سه ماهه پریود نشدم ترشحات سفید تخم مرغی دارم که گاهی کرمی رنگ روشن میشه و بوی خیلی کمی داره ، هیچ علایمی مثل موی زائد یا خارش یا خشکی واژن ندارم ، ممکنه عفونت باشه

11 پاسخ 460 بازدید


بارداری, رابطه پرخطر, اورژانسی, لکه بینی

سلام خانم دکتر من حدود ۳ هفته گذشته رابطه ی پر خطر داشتم و ۳ روز به پریودم مونده بود. قرص اورژانسی مصرف کردم و با یک روز تاخیر از تاریخ اصلی خودم پریود شدم. الان زمان تخمک گذاریمه و از دیشب لک قهوه ای میبینم ممکنه بارداری اتفاق افتاده باشه? بیبی چک چه زمانی بزنم?
ممنونم

6 پاسخ 603 بازدید


دانه های کوچک تاول مانند دست نوزاد

سلام خانوم دکتر و دوستای گل
کسایی ک تجربه دارین میشه بیاین دست پسرمو نگا کنین بگین این دونه ها چیه هی روی دستش میزنه، الان بیشتر از ی ماهه ک داره روی یک دستش فقط در میاد
بقیه میگن حساسیت یا پشه اس ولی خب چرا فقط یک دستشه، و دانه های قدیمی ک روی ارنجشه هم مث زخم شده، ممنون میشم ی مادرو از نگرانی در بیارین😍❤️

14 پاسخ 1,441 بازدید


بچه ها کمک کنید مرحله آخره😃

سلام دوست جونیا دیروز با کمک شما به مرحله آخر مسابقه صعود کردم امروزم بهم رای بدید تا این مسابقه رو ببرم 🤩🙏
https://instagram.com/stories/arghavan_perfumery/2551876011084106642?igshid=1l4qstlfye4pq

101 پاسخ 882 بازدید


ازمایش دفع پروتیین ۲۴ساعته

سلام میشه لطفا ازمایش منو ببینید نرماله یا نه؟هفته ۳۵ هستم

5 پاسخ 401 بازدید