چرا استرس الکی میدی بخودت
خیلی از قبل بارداری تیروئيد دارن جای اونا باشی چیکارمیکنی
اخه همه جا نوشته بچه کم هوش میشه و کلی خطر تهدید میکنه.
من اول بارداری هم آزمایش ندادم
اگه از اول بارداری تیروییدم کم کار بوده چیکار کنم
من آزمایش دادم اول نداشتم 28هفته گف کم کاره روزی ی قرص بخور خی
من زایمانم نزدیکه خدایی نکرده چیزی بود بهت میگم
اصلا فکرشو نکن ان شاءالله به سلامتی زایمان میکنی و جفتتون صحیح و سالم هستین خدا بزرگه .دارو خوردی دیگه نگرانی نداره
سلام منم ۲۸ هفته فهمیدم الان یه روز درمیون قرص میخورم
منم خیلی ترسیدم تا فهمیدم زیادتر از حده رفتمپیش دکتر
۴ روز دیگه ازمایش مجدد دارم
ان شاءالله که نرمال شده عزیزم
نگران نباش
انشالله عزیزم
شماهم نگران نباش خوب میشه