قطره بی بی کر روش استفاده.
سلام دکتر خسته نباشید.
من واسه دلدرد و نفخ نوزادم قطره بی بی کر خریدم.
روش نوشته شبی ۵ تا ۱۵ قطره.
میخواستم بدونم
نمیشه یه وعده روز بهش داد یه وعده هم شب؟
کسی بچه ش فاویسم داره
دوستان راهنماییم کنید بچه م فاویسم داره مکنه اشتباه شده باشه؟ خیلی نگرانشم مولتی ویتامین نمیتوتم بدم بهش؟
سلام خانوم دکتر جواب بده
سلام خواهر من دوساله تیروئد پرکار داره و قرص متی مازول مصرف میکنه یک ماه پیش تیروئیدش نرمال شده بود وقتی قرص رو قط میکنه تیروئدش بالا میره به خاطر همین یک روز در میان اون قرص رو مصرف میکنه این ماه آزمایش نداده و یک روز در میان قرص و مصرف میکنه میخواسته بدونه میتونه روزه بگیره براش ضرر نداشته باشه
خلط پشت حلق نوزاد ۱۱ماهه
سلامخانم دکتر...خسته نباشید
دخترم ۱۱ ماهشه...سرفه عطسه تب خداروشکر نداره ولی چند روزه میبینم خلط گلو داره وقتی شیر میخوره نفس میگیره دوباره شیر میخوره.وگاهی اوقاتم بینیش کیپه...چی بدم بخوره خوب بشه..
آزمایش روتین مرحله دوم بارداری هست کسی می تونه برام توضیح بده به زبان ساده؟
سلام اومایی های عزیز
آزمایش روتین مرحله دوم بارداری هست کسی می تونه برام توضیح بده به زبان ساده که اچ و آل و تریس و سمی کلیر و فیو و ۳-۲چیه؟
ممنون میشم
تپش قلب و بالا رفتن ضربان قلب در هفته ۳۰
سلام مامان های اومایی و پزشک محترم اوما
چند روزی هست که دچار تپش قلب شدید شدم و ضربان قلبم به شدت بالا رفته و تو ناحیه سینه ام احساس سنگینی میکنم و نفسم تنگ میشه و. وقتی دراز میکشم سرفه هم میکنم اما خیلی کمه
البته استراحت مطلق هستم و هفته ای آمپول پروژسترون میزنم و دوروز پیش با فاصله ۲۴ ساعت آمپول بتامتازون تزریق کردم
میتونه به علت آمپولایی که میزنم باشه ؟
و چند روز پیش یک سری آزمایش دادم اونا رو هم میزارم اگر مشکلی هست لطفا راهنماییم کنید
و آیا دفع پروتئین هم هست داخل آزمایشام
متشکر از همگی
سلام مامانا خداقوت عباداتتون مقبول درگاه حق
من پسرم امروز چهارماه و سه روزشه فقط شیرخودمو خورده تاالان ،
شنبه که واکسنشو زد گفتن وزنگیریش کم شده و حدودا ۸۰۰گرم کمه ،
شبا خیلی بیدار میشه واصلا خوابش عمیق نمیشه و خیلی طولانی زیرسینه م میمونه تا ولش کنه گاهی یکساعت مک میزنه
به هیچ عنوان سرشیشه نمیگیره و کمی هم بالا آوردنش زیاد شده ،
بردمش فوق تخصص نوزادان
گفت از چهارماه و نیم بهش غذا رو شروع کن ،
تا دوهفته دیگه هم بهش شیرخشک ببلاک بده
سوالم اینه چجوری بهش شیشه بدم که بگیره هم سرشیشه ساده دادم نگرفت هم سرشیشه ارتودنسی ،
کلا میکنی دهنش عق میزنه ولی با قطره چکان ریختم دهنش میخورد شیرخشک رو
کسی تجربه داره که سرشیشه رو چجوری بهش بدم که راحت بخوره شیرخشک رو
تفاوت سن بارداری با آخرین پریودی
پزشک اوما و دوستان عزیز من با احتساب آخرین پریودیم ۷ هفته و ۴ روز هستم که امروز برای سونوی قلب رفتم و با سونوی واژینال سن جنین رو ۶ هفته و ۱ روز گفتن البته قلبش تشکیل شده بود ولی تعداد ضربان رو نگفت
ولی نگرانم آخه من ۱۰ فروردین رفتم برای تشخیص ساک گفت ۵ هفته و ۱ روز تو این دو هفته فقط یک هفته رشد کرده😥
در ضمن من ۱۶ اسفند آی یو ای کرده بودم که عدد بتا مطابق بود باهاش
الان خیلی استرس دارم چی کار کنم کسی تجربه ای داره؟
البته برای دو هفته دیگه تکرار سونو نوشتن برام😞
تجربه روزه در بارداری داشتین؟
کسایی که تجربه روزه گرفتن تو سه ماه دوم بارداری رو داشتن چه چیزای مقوی ای میخوردین؟
سحری پلو مبخوردین ؟
کلا میشه از تجربه تون بگین
سلام مامانایی خوشکل
عزیزان رگ کمرم گرفت وبچه شیر میدم میتونم مسکن یا شیاف بزنم
میشه راهنمایی کنین
پسر من ۱۳ ماهشه خیلی بد غذات کلا هیچی نمیخوره فقط شیر خودمو گرسنه ام نگهش دارم باز غذا نمیخوره دارویی تقویتی اشتهام میدم بهش ولی فایده نکرده چی کار کنم؟
جواب انتی رو ببینید ممنون
خانوما سلام من جواب ان تیم اومد ولی یه عددی ۲تا بالاس میشه ببینید
عمل چشم و بارداری
سلام
من چشمام ضعیفه قبل بارداری میخواستم عمل لیزیک کنم که باردار شدمو نشد
الان آخرای بارداریمه حس میکنم چشمم ضعیف تر شده تار تر میبینم ربطی به بارداری داره؟منظورم اینه ممکنه بارداری سیستم بدنمو بهم ریخته باشه که الان نسبتا تار میبینم؟
و یه سوال دیگه اینکه چقد بعد زایمان میتونم عمل کنم؟موقع شیردهی میشه عمل کرد؟
کمک کنید این مسابقه رو ببرم😃
سلام بچه ها میشه محبت کنین تو اینستا برین تو استوری این پیج و به عکس من ، همون عکس بالایی رای بدین
یک دنیا ممنون🙏
سوال دارم بیاین لطفا
با سلام خانوما من یه ماهی میشه زایمان طبیعی کردم بخیه های بیرونیم افتادن خاستم ببینم داخلیا کی میفتن؟ و اینکه جای بخیه ها بیرونیم خیلی میخاره دلیلش چیه و کسی بوده قبل ازچهل روز نزدیکی کرده باشه؟
جنین عرضی چطوریه از کجا بفهمیم
بچه ها بیاین کمک لطفا من از چهارماهگی همیشه وقتی خواب بودم موقه بلند شدن و نشستن درد شدیدی تو استخوان شرمگاهی داشتم وحتی وقتی از خواب بیدار میشدم میخواستم راه برم اینقد درد داشتم که پاهامو خیلی آروم برمیداشتم و خیلی قدمهای کوچک برمیداشتم تو هفته ۳۱بارداری برلی سونو که رفتم بهم گفت سربچه ات تو لگنه و برای زایمان طبیعی مشکلی نداری تو هفته ۳۵ بارداری با سایپا یا نیسون باری از روستا اومدم شیرلز که زایمانم شیراز باشم ولی الان دیگه اصلا درد استخوان شرم گاهی موقع خوابیدن بلندشدن ندارم اصلا انگار فشاری روی مثانه ام نیست با این که روزی ۱ساعت پیاده روی میکتم الان موقع غوز کردن بچه شکمم کج غوز میشه یعنی سمت پهلوی راستم وبالاتراز ران پای چپم قسمت پایین شکمم سمت چپم غوز میشه این یعنی چی امکان داره چرخیده باشه و به حالت عرضی دراومده باشه ؟؟؟؟؟؟ببخشید طولانی شد خواهش میکنم جواب بدین لطفا
پوشک بچه کدوم بهتره؟
بچه ها سلام🌹
پوشک مولفیکس بهتره یا پریما؟
ممنون🌹🌹🌹
قطره اهن برای پسرم
سلام دکتر اوما ودوستان.میخواستم یه قطره اهن بگین ک مولتی ویتامین داشته باش مزشم خوب باش.قیمتشم مناسب باش ممنونم
چه کنم سر بچه بیاد تولگن؟😬
سلام خانوما
پیاده روی دارم تقریبا هرروز
پله هم بالاپایین میکنم جدیدا
ولی شکمم پایین نیومده اصلا
دکترمم گفت بالاست هنوز
دیگه چه کارهایی میتونم انجام بدم؟
کیا با IUI تعیین جنسیت کردن جواب گرفتن؟
سلام عزیزای من
خواهرممیخواد iui کنه برای پسر
لطفا هر کی کرده جواب گرفته راهنمایی کنه
ممنونم




