Ooma

قطره بی بی کر روش استفاده.

سلام دکتر خسته نباشید.
من واسه دلدرد و نفخ نوزادم قطره بی بی کر خریدم.
روش نوشته شبی ۵ تا ۱۵ قطره.
میخواستم بدونم
نمیشه یه وعده روز بهش داد یه وعده هم شب؟

1 پاسخ 1,321 بازدید


کسی بچه ش فاویسم داره

دوستان راهنماییم کنید بچه م فاویسم داره مکنه اشتباه شده باشه؟ خیلی نگرانشم مولتی ویتامین نمیتوتم بدم بهش؟

59 پاسخ 1,711 بازدید


سلام خانوم دکتر جواب بده

سلام خواهر من دوساله تیروئد پرکار داره و قرص متی مازول مصرف میکنه یک ماه پیش تیروئیدش نرمال شده بود وقتی قرص رو قط میکنه تیروئدش بالا میره به خاطر همین یک روز در میان اون قرص رو مصرف میکنه این ماه آزمایش نداده و یک روز در میان قرص و مصرف میکنه میخواسته بدونه میتونه روزه بگیره براش ضرر نداشته باشه

4 پاسخ 377 بازدید


خلط پشت حلق نوزاد ۱۱ماهه

سلام‌خانم دکتر...خسته نباشید
دخترم ۱۱ ماهشه...سرفه عطسه تب خداروشکر نداره ولی چند روزه میبینم خلط گلو داره وقتی شیر میخوره نفس میگیره دوباره شیر میخوره.وگاهی اوقاتم بینیش کیپه...چی بدم بخوره خوب بشه..

3 پاسخ 767 بازدید


آزمایش روتین مرحله دوم بارداری هست کسی می تونه برام توضیح بده به زبان ساده؟

سلام اومایی های عزیز
آزمایش روتین مرحله دوم بارداری هست کسی می تونه برام توضیح بده به زبان ساده که اچ و آل و تریس و سمی کلیر و فیو و ۳-۲چیه؟
ممنون میشم

13 پاسخ 1,192 بازدید


تپش قلب و بالا رفتن ضربان قلب در هفته ۳۰

سلام مامان های اومایی و پزشک محترم اوما
چند روزی هست که دچار تپش قلب شدید شدم و ضربان قلبم به شدت بالا رفته و تو ناحیه سینه ام احساس سنگینی میکنم و نفسم تنگ میشه و. وقتی دراز میکشم سرفه هم میکنم اما خیلی کمه
البته استراحت مطلق هستم و هفته ای آمپول پروژسترون میزنم و دوروز پیش با فاصله ۲۴ ساعت آمپول بتامتازون تزریق کردم
میتونه به علت آمپولایی که میزنم باشه ؟
و چند روز پیش یک سری آزمایش دادم اونا رو هم میزارم اگر مشکلی هست لطفا راهنماییم کنید
و آیا دفع پروتئین هم هست داخل آزمایشام
متشکر از همگی

13 پاسخ 406 بازدید


سلام مامانا خداقوت عباداتتون مقبول درگاه حق

من پسرم امروز چهارماه و سه روزشه فقط شیرخودمو خورده تاالان ،
شنبه که واکسنشو زد گفتن وزنگیریش کم شده و حدودا ۸۰۰گرم کمه ،
شبا خیلی بیدار میشه واصلا خوابش عمیق نمیشه و خیلی طولانی زیرسینه م میمونه تا ولش کنه گاهی یکساعت مک میزنه

به هیچ عنوان سرشیشه نمیگیره و کمی هم بالا آوردنش زیاد شده ،
بردمش فوق تخصص نوزادان
گفت از چهارماه و نیم بهش غذا رو شروع کن ،
تا دوهفته دیگه هم بهش شیرخشک ببلاک بده

سوالم اینه چجوری بهش شیشه بدم که بگیره هم سرشیشه ساده دادم نگرفت هم سرشیشه ارتودنسی ،
کلا می‌کنی دهنش عق میزنه ولی با قطره چکان ریختم دهنش میخورد شیرخشک رو
کسی تجربه داره که سرشیشه رو چجوری بهش بدم که راحت بخوره شیرخشک رو

2 پاسخ 416 بازدید


تفاوت سن بارداری با آخرین پریودی

پزشک اوما و دوستان عزیز من با احتساب آخرین پریودیم ۷ هفته و ۴ روز هستم که امروز برای سونوی قلب رفتم و با سونوی واژینال سن جنین رو ۶ هفته و ۱ روز گفتن البته قلبش تشکیل شده بود ولی تعداد ضربان رو نگفت
ولی نگرانم آخه من ۱۰ فروردین رفتم برای تشخیص ساک گفت ۵ هفته و ۱ روز تو این دو هفته فقط یک هفته رشد کرده😥
در ضمن من ۱۶ اسفند آی یو ای کرده بودم که عدد بتا مطابق بود باهاش
الان خیلی استرس دارم چی کار کنم کسی تجربه ای داره؟
البته برای دو هفته دیگه تکرار سونو نوشتن برام😞

21 پاسخ 623 بازدید


تجربه روزه در بارداری داشتین؟

کسایی که تجربه روزه گرفتن تو سه ماه دوم بارداری رو داشتن چه چیزای مقوی ای میخوردین؟
سحری پلو مبخوردین ؟
کلا میشه از تجربه تون بگین

64 پاسخ 789 بازدید


سلام مامانایی خوشکل

عزیزان رگ کمرم گرفت وبچه شیر میدم میتونم مسکن یا شیاف بزنم

4 پاسخ 356 بازدید


میشه راهنمایی کنین

پسر من ۱۳ ماهشه خیلی بد غذات کلا هیچی نمیخوره فقط شیر خودمو گرسنه ام نگهش دارم باز غذا نمیخوره دارویی تقویتی اشتهام میدم بهش ولی فایده نکرده چی کار کنم؟

12 پاسخ 619 بازدید


جواب ان‌تی رو ببینید ممنون

خانوما سلام من جواب ان تیم اومد ولی یه عددی ۲تا بالاس میشه ببینید

77 پاسخ 686 بازدید


عمل چشم و بارداری

سلام
من چشمام ضعیفه قبل بارداری میخواستم عمل لیزیک کنم که باردار شدمو نشد
الان آخرای بارداریمه حس میکنم چشمم ضعیف تر شده تار تر میبینم ربطی به بارداری داره؟منظورم اینه ممکنه بارداری سیستم بدنمو بهم ریخته باشه که الان نسبتا تار میبینم؟
و یه سوال دیگه اینکه چقد بعد زایمان میتونم عمل کنم؟موقع شیردهی میشه عمل کرد؟

180 پاسخ 1,171 بازدید


کمک کنید این مسابقه رو ببرم😃

سلام بچه ها میشه محبت کنین تو اینستا برین تو استوری این پیج و به عکس من ، همون عکس بالایی رای بدین
یک دنیا ممنون🙏

64 پاسخ 895 بازدید


سوال دارم بیاین لطفا

با سلام خانوما من یه ماهی میشه زایمان طبیعی کردم بخیه های بیرونیم افتادن خاستم ببینم داخلیا کی میفتن؟ و اینکه جای بخیه ها بیرونیم خیلی میخاره دلیلش چیه و کسی بوده قبل ازچهل روز نزدیکی کرده باشه؟

41 پاسخ 530 بازدید


جنین عرضی چطوریه از کجا بفهمیم

بچه ها بیاین کمک لطفا من از چهارماهگی همیشه وقتی خواب بودم موقه بلند شدن و نشستن درد شدیدی تو استخوان شرمگاهی داشتم وحتی وقتی از خواب بیدار میشدم میخواستم راه برم اینقد درد داشتم که پاهامو خیلی آروم برمیداشتم و خیلی قدم‌های کوچک برمیداشتم تو هفته ۳۱بارداری برلی سونو که رفتم بهم گفت سربچه ات تو لگنه و برای زایمان طبیعی مشکلی نداری تو هفته ۳۵ بارداری با سایپا یا نیسون باری از روستا اومدم شیرلز که زایمانم شیراز باشم ولی الان دیگه اصلا درد استخوان شرم گاهی موقع خوابیدن بلندشدن ندارم اصلا انگار فشاری روی مثانه ام نیست با این که روزی ۱ساعت پیاده روی میکتم الان موقع غوز کردن بچه شکمم کج غوز میشه یعنی سمت پهلوی راستم وبالاتراز ران پای چپم قسمت پایین شکمم سمت چپم غوز میشه این یعنی چی امکان داره چرخیده باشه و به حالت عرضی دراومده باشه ؟؟؟؟؟؟ببخشید طولانی شد خواهش میکنم جواب بدین لطفا

11 پاسخ 557 بازدید


پوشک بچه کدوم بهتره؟

بچه ها سلام🌹
پوشک مولفیکس بهتره یا پریما؟
ممنون🌹🌹🌹

41 پاسخ 1,267 بازدید


قطره اهن برای پسرم

سلام دکتر اوما ودوستان.میخواستم یه قطره اهن بگین ک مولتی ویتامین داشته باش مزشم خوب باش.قیمتشم مناسب باش ممنونم

29 پاسخ 533 بازدید


چه کنم سر بچه بیاد تولگن؟😬

سلام خانوما
پیاده روی دارم تقریبا هرروز
پله هم بالاپایین میکنم جدیدا
ولی شکمم پایین نیومده اصلا
دکترمم گفت بالاست هنوز
دیگه چه کارهایی میتونم انجام بدم؟

29 پاسخ 623 بازدید


کیا با IUI تعیین جنسیت کردن جواب گرفتن؟

سلام عزیزای من
خواهرم‌میخواد iui کنه برای پسر
لطفا هر کی کرده جواب گرفته راهنمایی کنه
ممنونم

19 پاسخ 13,042 بازدید