دلیل اینکه هر ده روز پریود میشم چیست؟ قرص لاینسترول مصرف میکنم
0
1400/03/15
& 😁£
🤨🤨🤨😐😶😮😲😳😳😳😳😳
1
1400/03/15
& 😁£
دارو میخوردی؟
0
1400/03/15
سوال کننده
نه
0
1400/03/15
سوال کننده
فقط قرص شیردهی
0
1400/03/15
& 😁£
نمدونم برو دکتر حتما
0
1400/03/15
& 😁£
قرص جلوگیری هستش
0
1400/03/15
سوال کننده
حتما میرم
0
1400/03/15
& 😁£
اگه جلوگیریه حتما برا همونه
0
1400/03/15
سوال کننده
بله
0
1400/03/15
سوال کننده
ولی اصلا قطعش نکردم
0
1400/03/15
Aram Banoo
ممکنه کیستم داشته باشید
0
1400/03/15
محیا 💞
پرولاکتینتم چک کن
0
1400/03/15
محیا 💞
چون خودم یه بار همینجوری شدم دکترم گفت پرولاکتینت بالاست
0
1400/03/16
پزشک اوما
سلام بعلت عدم تعادل هورمونی است و باید سونو بدهید
0
1400/03/16
پزشک اوما
قرص ضد بارداری شیردهی هم میتونید مصرف کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



356

